Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Dagblad --- Kleur (kleur) --- Prepress
Choose an application
Kleuren --- Kleding --- Uiterlijk --- Kleurenpsychologie --- Individuele hygiëne --- Woningen --- Woninginrichting --- Kleurenleer --- Kleurtherapie --- Stilistiek --- Kleur (kleur) --- Lichaamshygiëne --- Woning --- Kleurentherapie
Choose an application
Doel van het spel is als eerste één van de 6 heksen op het laatste veld van het speelbord te brengen.Bron: handleiding
Kleur (kleur) --- Geheugenspel --- Associëren --- Identificatie --- Ruimtelijke oriëntatie --- Ganzenbord --- 4-jarige --- 5-jarige --- Heks
Choose an application
Bij het uitwerken van een project kozen we voor een werkwijze waarbij de werk- en leervormen onderwerpen gebruiken die aansluiten bij of voortspruiten uit de ervaringswereld van de kleuter. Om ontwikkelingsdoelen te kunnen realiseren, moeten de kleuters beschikken over een positief zelfbeeld, ze moeten gemotiveerd zijn en ze moeten zelf initiatieven nemen. Het is belangrijk dat ze communiceren en samenwerken, dat ze een zekere zelfstandigheid aan de dag leggen, dat ze creatief en probleemoplossend omgaan met de omringende wereld en dat ze in aanraking komen met zelfgestuurd leren. thema's: - drama - projectopening - wat doe ik eerst/daarna? - wiskundige initiatie - spelletjes rond auditieve discriminatie - Nederlands - vlaggetjes knutselen - muzische vorming: beeld - bananenmilkshake - wereldoriëntatie - meten met één maateenheid - wiskundige initiatie - versje: sport je rot! - Nederlands - loopklossen maken - muzische vorming: beeld - estafettespel - lichamelijke opvoeding - samenwerkingsspelletjes - lichamelijke opvoeding - experimenteren met touwen - lichamelijke opvoeding - stempelen met ballen - muzische vorming: beeld - tafelpoppenspel - Nederlands - gym met korte touwtjes - lichamelijke opvoeding - sportbadges - muzische vorming: beeld - sportmascotte - muzische vorming: beeld - zeg eens, Karel - muzische vorming: muziek - sportdag - projectsluiting
Kleuteronderwijs --- Projectonderwijs --- Didactiek. --- Kleuteronderwijs. --- projectonderwijs --- cognitieve opvoeding --- Didactics of Kindergarten --- kleuren --- kleuteronderwijs (doelgroep) --- beweging --- didactiek --- kleuteronderwijs --- orde --- projecten --- spel --- sport --- thematisch werken --- 471.43 --- hygiëne --- wereldoriëntatie --- 471.4 ) Kleuteronderwijs - methodiek en didactiek --- bewegen ; k.o --- hygiëne ; k.o --- kleuren ; k.o --- orde en zorg ; k.o --- spelen ; k.o --- sport ; k.o --- Bewegingsopvoeding ; kleuteronderwijs --- Ervaringsgericht kleuteronderwijs --- Handboek/cursus --- Kleuren ; kleuters --- Sociale opvoeding ; kleuteronderwijs --- Sport ; kleuters --- 471.49 --- 471.8 --- Bewegingsspelen --- Kleuren --- Kleuterprojecten: beweging --- Kleuterprojecten: feesten --- Kleuterprojecten: inleving --- didactiek kleuteronderwijs - wereldoriëntatie --- Schoolbooks - Didactic material --- Vieren --- Tucht --- Gezondheids- en verzorgingsaspecten --- Bewegingsopvoeding --- Spelen --- Feesten --- vakoverschrijdende thema's --- Kleur (kleur) --- Spel --- Feest --- Muziek
Choose an application
Thema's: 46: Aan het einde van de regenboog - 47: Met Noga en een rugzak - 48: Blij, bang, boos - 49: Op tocht door Palindrië - 50: Anders, maar toch niet gek - 51: Een wereld vol water
Lezen. --- Nederlands --- Basisonderwijs. --- Buitengewoon onderwijs. --- Buitengewoon lager onderwijs. --- anders zijn --- 371.67 --- 373.3 --- #BSCH: vak: Nederlands --- #KVHB:Taaltest --- #KVHB:Taalvaardigheid --- lager onderwijs --- leerboeken --- 475.2 --- schoolboeken --- Buitengewoon lager onderwijs --- Schoolboeken --- Taal --- Buitengewoon onderwijs ; type 1 --- Buitengewoon onderwijs ; type 3 --- Buitengewoon onderwijs ; type 8 --- Handboek/cursus --- angst --- bang --- handboek --- kleur --- moedertaal --- voornaam --- water --- 475.21 --- Buitengewoon onderwijs --- Nederlandse taal --- 837 --- Nederlandse taal ; basisonderwijs ; leermiddelen --- moedertaal: handboek bijzonder lager onderwijs --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Lager en basisonderwijs --- didactiek basisonderwijs - Nederlands --- Taalonderwijs; Nederlandse taal --- Schoolbooks - Didactic material --- Lager onderwijs --- Buitengewoon onderwijs type 1 --- Buitengewoon onderwijs type 8 --- Kleuren --- Leesbevordering --- Emoties --- Reizen --- Anders zijn --- Zelfbeeld --- Water --- Buitengewoon onderwijs type 3 --- Kleur (kleur) --- Emotie --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Ziekte --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Vliegen (werkwoord) --- Flora en fauna --- Grafische sector --- Fauna --- Flora --- Reizen (werkwoord)
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|