Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (2)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

UAntwerpen (1)

UGent (1)


Resource type

book (3)


Language

Dutch (2)

English (1)


Year
From To Submit

1999 (3)

Listing 1 - 3 of 3
Sort by
Rejected: unpublished - best rejected advertising
ISBN: 9783980491099 Year: 1999 Publisher: Germany Berlin Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Merk --- Branding --- Vormgeving --- Reclame


Book
In het kielzog van Giep Franzen : de reclamewerkingsmodellen onderzocht
Authors: --- ---
ISBN: 9080376183 Year: 1999 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Superbrands: merken en markten van morgen
Authors: ---
ISBN: 902672960X Year: 1999 Publisher: Deventer Samsom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Samenvatting:-------------Het boek geeft een groot antal visies en opinies over het fenomeen vanhet moderne merk en de ontwikkeling van het merk naar de toekomst.De auteur laat zien wat de rol van het merk is in het hedendaagse onder-nemingsbeleid en geeft verder aan wanneer gefocust moet worden opproductperformance en wanneer op merkperformance.De indeling in mythische merken, clustermerken, informatiemerkenen territoriummerken biedt een goede basis voor de marktstrategie. Het boek legt heldere verbindingen met business-theorieën en -modellenvan o.a. Porter, Prahalad & Hamel en Tracey & Wiersma. Door een grootaantal bekende voorbeelden is het boek zeer praktijkgericht.Toonaangevende ondernemers en bekende bouwers van topmerken komen aanhet woord.

Listing 1 - 3 of 3
Sort by