Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
Communicatie --- Communicatiemanagement --- Nederland --- Sectorstudie --- Trend --- Praktijk --- Adviesbureau
Choose an application
Forecasting. --- Trends --- Toekomstbeeldvorming --- Consumentengedrag --- Psychologie van de consument --- Marketing --- Forecasting --- 651 Maatschappij. Algemeen --- #A0010A --- Forecasts --- Futurology --- Prediction --- Trend --- Toekomstvisie --- Consumentenpsychologie --- Financiewezen
Choose an application
Fusion is het combineren van heel verschillende invloeden of stijlen tot een verrassend geheel. Eind jaren '90 vormt fusionhet verband tussen muziekstromingen, mode en culinaire trends.In de 21ste eeuw maakt fusion de overstap naar andere terreinen en speelt een rol in relaties, in werk en vrije tijd, bij onze manier van denken, onze kijk op gezondheid : bij alles wat we doen. Maar welke invloeden en uitvindingen komen er straks op ons af? Waaruit ga je samplen om je persoonlijke 'lifestyle fusion' te maken . Nooit eerder was er in zo'n korte tijd zo'n wirwar van trends. Lifestyle in de 21ste eeuw beschrijft de grote stromingen die zich in het derde millennium zullen doorzetten.
subculturen --- levensstijl --- Sociology --- gezondheid --- postmodernisme (filosofie) --- cultuur --- anno 2000-2099 --- Trends --- Marketing --- Sociologie --- 369.1 --- Taucher, Inge --- fusion --- lifestyle --- marktonderzoek --- trends --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- Trend --- Financiewezen --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde
Choose an application
Wat is het geheim van succes? Waarom spreekt het ene mediaproduct wel tot de verbeelding van een miljoenenpubliek en het andere niet? Dit boek geeft antwoord op de meest gestelde en onbeantwoorde vraag van Medialand. Aan de hand van het motto 'Dansen op de vulkaan' leert u het geheim van succes doorgronden. Van Oscar Wilde tot Björk, van *Ben Hur* tot *Titanic*, van Madonna tot Connie Palmen, van James Bond tot *Ook dat Nog*, van Slankie Smeerkaas tot Romeo & Julia, van Lady Di tot Paul de Leeuw... In dit boek geen toverformules, maar een manier van denken die u verder leert kijken dan de waan van de dag. Een eerste stap in de richting van ontraadseling. Dus twijfel niet, maar laat u meesleuren door een gloeiendhete lavastroom en leer dansen op de vulkaan!
succesfactoren --- media --- Advertising. Public relations --- mediamanipulatie --- #SBIB:001.AANKOOP --- #SBIB:309H1020 --- #SBIB:309H526 --- #SBIB:309H040 --- Mediaboodschappen: algemene werken (met inbegrip van genres, taalgebruik en historiek) --- Psychologie van de audiovisuele boodschap --- Populaire cultuur algemeen --- Populaire cultuur --- Trends --- Media --- Communicatie --- Mediaconsumptie --- Trend
Choose an application
Marketing --- Trends --- Consumentengedrag --- Marketingstrategieën --- Integrale kwaliteitszorg --- Informatietechnologie --- Social Sciences and Humanities. Marketing --- Marketing (General). --- 658.8 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- retailmarketing --- bedrijfsorganisatie --- marketing --- productontwikkeling --- bankwezen --- consumentenmarketing --- Trend --- Marketingstrategie --- IT --- Financiewezen
Choose an application
Samenvatting:-------------Het boek geeft een groot antal visies en opinies over het fenomeen vanhet moderne merk en de ontwikkeling van het merk naar de toekomst.De auteur laat zien wat de rol van het merk is in het hedendaagse onder-nemingsbeleid en geeft verder aan wanneer gefocust moet worden opproductperformance en wanneer op merkperformance.De indeling in mythische merken, clustermerken, informatiemerkenen territoriummerken biedt een goede basis voor de marktstrategie. Het boek legt heldere verbindingen met business-theorieën en -modellenvan o.a. Porter, Prahalad & Hamel en Tracey & Wiersma. Door een grootaantal bekende voorbeelden is het boek zeer praktijkgericht.Toonaangevende ondernemers en bekende bouwers van topmerken komen aanhet woord.
Social Sciences and Humanities. Marketing --- Marketing (General). --- merkbeleid --- markteconomie --- merken --- Product strategy --- Market research --- 659.127.6 --- 659.127.6 Maintaining of confidence. Retention of customers, of brand loyalty --- Maintaining of confidence. Retention of customers, of brand loyalty --- Merken --- Merkstrategieën --- Merkbeleid --- Positionering --- Marketing --- Merktrouw --- Merkwaarde --- Trends --- Merk --- Merkstrategie --- Trend --- Financiewezen
Choose an application
Sociologie en de moderne samenleving is een inleiding in de sociologie waarin de discussie over het ontstaan, de ontwikkeling en de toekomst van de westerse samenlevingen centraal staat. Het biedt een kennismaking met het vakgebied van de sociologie die laat zien hoe sociologen dachten en denken over maatschappelijke ontwikkelingen vanaf de industriële revolutie tot aan het begin van de eenentwintigste eeuw. Dat gebeurt onder meer aan de hand van klassieke sociologen als Marx, Durkheim, weber en Simmel, die zelf getuigen waren van de eerste fasen van het moderniseringsproces, ruime aandacht wordt besteed aan processen in delen van de samenleving als de nationale staat, het arbeidsbestel, religie en cultuur, en de stedelijke samenleving. In het laatste deel van het boek komen de veranderingen tijdens de laatste decennia van de twintigste eeuw aan de orde. De sociologische verkenning van maatschappelijke veranderingen is vervlochten met de behandeling van drie hoofdvragen van de sociologie, drie belangrijke problemen waarmee moderne samenlevingen worden geconfronteerd. Het orde - of cohesievraagstuk, het ongelijkheidvraagstuk en het identiteitsvraagstuk. De antwoorden die klassieke en hedendaagse sociologen op deze vragen hebben gegeven, vormen een hoofdthema van deze inleiding. (Bron: covertekst)
Community organization --- 316 --- 316 <09> --- 316 <035> --- Sociologie --- Sociologie --(algemeen)--Geschiedenis van ... --- Sociologie --(algemeen)--Grote handboeken. Compendia --- 316 <035> Sociologie --(algemeen)--Grote handboeken. Compendia --- 316 <09> Sociologie --(algemeen)--Geschiedenis van ... --- samenleving --- sociologie --- sociale geschiedenis --- Sociological theories --- anno 1800-1999 --- Sociologie --(algemeen)--Geschiedenis van .. --- Sociologie --(algemeen)--Geschiedenis van . --- Sociologie --(algemeen)--Geschiedenis van --- Maatschappelijke ontwikkeling --- Trend --- Samenleving --- Sociology. --- Hulpwetenschappen --- sociologie. --- Durkheim, Emile. --- Modernisme. --- Simmel, Georg. --- Sociologie. --- Weber, Max. --- Sociology
Choose an application
Organisatieverandering. --- Organization theory --- 65.01 --- #SBIB:35H305 --- Stratégies (management) Strategieën (management) --- Organisation en apprentissage Lerende organisatie --- Changement Verandering --- Qualité totale Integrale kwaliteitszorg --- Equipe Team --- Objectifs (management) Doelstellingen (management) --- Sociotechniek --- organisatieontwikkeling --- productie --- management by objectives --- management --- 65.01 Methods and methodology. Theory and practice of organization --- Methods and methodology. Theory and practice of organization --- Organisatieleer: organisatieverandering --- 65.012.3 --- 658.5 --- 65.012.4 --- Trends --- Organisatieleer --- Organisatieveranderingen --- Reorganisaties --- Bedrijfsorganisatie --- Lean Production --- Management by objectives --- Total Quality Management --- Lerende organisaties --- Trend --- Organisatieverandering --- Reorganisatie --- Lean --- Integrale kwaliteitszorg
Choose an application
Sociologie en de moderne samenleving is een inleiding in de sociologie waarin de discussie over het ontstaan, de ontwikkeling en de toekomst van de westerse samenlevingen centraal staat. Het biedt een kennismaking met het vakgebied van de sociologie die laat zien hoe sociologen dachten en denken over maatschappelijke ontwikkelingen vanaf de industriële revolutie tot aan het begin van de eenentwintigste eeuw. Dat gebeurt onder meer aan de hand van klassieke sociologen als Marx, Durkheim, weber en Simmel, die zelf getuigen waren van de eerste fasen van het moderniseringsproces, ruime aandacht wordt besteed aan processen in delen van de samenleving als de nationale staat, het arbeidsbestel, religie en cultuur, en de stedelijke samenleving. In het laatste deel van het boek komen de veranderingen tijdens de laatste decennia van de twintigste eeuw aan de orde. De sociologische verkenning van maatschappelijke veranderingen is vervlochten met de behandeling van drie hoofdvragen van de sociologie, drie belangrijke problemen waarmee moderne samenlevingen worden geconfronteerd. Het orde - of cohesievraagstuk, het ongelijkheidvraagstuk en het identiteitsvraagstuk. De antwoorden die klassieke en hedendaagse sociologen op deze vragen hebben gegeven, vormen een hoofdthema van deze inleiding. (Bron: covertekst)
Sociology. --- Hulpwetenschappen --- sociologie. --- Durkheim, Emile. --- Modernisme. --- Simmel, Georg. --- Sociologie. --- Weber, Max. --- samenleving --- sociale geschiedenis --- sociologie --- Sociological theories --- anno 1800-1999 --- Sociology --- #gsdbS --- 316 <035> --- 316 <09> --- 316 <035> Sociologie --(algemeen)--Grote handboeken. Compendia --- Sociologie --(algemeen)--Grote handboeken. Compendia --- 316 <09> Sociologie --(algemeen)--Geschiedenis van ... --- Sociologie --(algemeen)--Geschiedenis van ... --- Social theory --- Social sciences --- 308 --- 301 --- Marx, Karl --- Durkheim, Emile --- Weber, Max --- Simmel, Georg --- sociale ongelijkheid --- rationalisatie --- secularisatie --- stadssociologie --- Habermas, Jürgen --- utopie --- modernisme --- kapitalisme --- arbeidssociologie --- Sociologie --- Maatschappelijke ontwikkelingen --- Trends --- Samenleving --- Sociologie --(algemeen)--Geschiedenis van .. --- #KVHB:Geschiedenis --- #KVHB:Sociologie --- Sociologie --(algemeen)--Geschiedenis van . --- Maatschappelijke ontwikkeling --- Trend --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Sociologie --(algemeen)--Geschiedenis van
Choose an application
Drawing on evidence that includes nearly half a million interviews conducted over 25 years in the US, Putnam shows how changes in work, family structure, suburban life, technology, and the roles of women are isolating people from each other in a trend that has its reflection in British society.
United States --- Social conditions --- Social change --- History --- Social capital (Sociology) --- Changement social --- Histoire --- Etats-Unis --- Conditions sociales --- 20th century --- 1945 --- -Social change --- 316.3 <73> --- 306.0973 --- 316.42 --- Ontwikkelingssociologie --- Samenleving --- Sociale veranderingen --- #ECO:01.01:economie algemeen --- #ECO:01.13:economie sociaal duurzaam milieu ethiek --- #ECO:05.04:landen VSA Canada --- individualisering --- sociale processen --- sociologie --- VSA --- am-vs 942.9 --- economische geschiedenis --- geschiedenis --- sociaal kapitaal --- sociale geschiedenis --- Verenigde Staten --- #SBIB:324H50 --- #SBIB:324H60 --- #SBIB:324H74 --- #KVHA:Geschiedenis; Verenigde Staten --- #KVHA:Verenigde Staten --- #VCV naslagwerk 2001 --- 308 <73> --- 651 Maatschappij. Algemeen --- #A0103A --- 316.42 Social change. Sociale ontwikkeling. Sociale veranderingen. Modernisering. Evolutie .Sociale revolutie. Modernisme --- Social change. Sociale ontwikkeling. Sociale veranderingen. Modernisering. Evolutie .Sociale revolutie. Modernisme --- 308 <73> Sociografie. Sociaal economische geografie. Sociale toestand--Verenigde Staten van Amerika. VSA. USA --- Sociografie. Sociaal economische geografie. Sociale toestand--Verenigde Staten van Amerika. VSA. USA --- 301.17 --- 301 --- 407 --- economische en sociale geschiedenis Verenigde Staten - bijzondere onderwerpen --- Politieke participatie en legitimiteit (referenda, directe democratie, publieke opinie...) --- Politieke socialisatie --- Politieke verandering: sociale bewegingen --- Sociologie --- Maatschappelijke ontwikkelingen --- Trends --- Cultuursociologie --- Noord-Amerika --- -Sociologie --- Maatschappelijke ontwikkeling --- Trend --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Social change - United States - History - 20th century --- United States - Social conditions - 1945 --- -Social change - United States - History - 20th century --- Social change - United States - Statistics --- Social capital (Sociology) - United States --- United States of America --- Capital social (sociologie) --- États-Unis --- Culture populaire --- Groupes sociaux et communautés --- 20e siècle --- statistiques --- 1945-.... --- situation sociale --- étude culturelles
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|