Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Waar voorheen 'integratie met behoud van identiteit' stelregel was, vindt men nu dat allochtonen zich sterker moeten oriënteren op de Nederlandse samenleving. De overheid wil dit vooral realiseren door lokaal beleid. Schoolopbouwwerkers worden hierbij regelmatig als 'bondgenoten' betrokken. Maar waar werkt deze beroepsgroep precies aan mee? Welk beeld van sociale integratie ligt achter dit beleid besloten? Na een algemene inleiding over 'integratie en de multiculturele samenleving' volgen hoofdstukken over de wijk, menging (in de wijk, in het onderwijs en in de sport), samenlevingsopbouw en sociale integratie.
Sociology of minorities --- Community organization --- Netherlands --- 316.7 <492> --- Community development --- -Multiculturalism --- -Social integration --- -#SBIB:316.8H23 --- #SBIB:316.8H16 --- Nederland --- 668.6 Multiculturele samenleving --- Inclusion, Social --- Integration, Social --- Social inclusion --- Sociology --- Belonging (Social psychology) --- Cultural diversity policy --- Cultural pluralism --- Cultural pluralism policy --- Ethnic diversity policy --- Multiculturalism --- Social policy --- Anti-racism --- Ethnicity --- Cultural fusion --- Regional development --- Economic assistance, Domestic --- Social planning --- Cultuursociologie --(algemeen)--Nederland --- Welzijnsorganisatie: samenlevingsopbouw, opbouwwerk --- Welzijns- en sociale problemen: migranten, rassenrelaties --- Government policy --- Citizen participation --- Multiculturele samenleving --- Samenlevingsopbouw --- migratie --- opbouwwerk --- Samenlevingsopbouw. --- Nederland. --- 316.7 <492> Cultuursociologie --(algemeen)--Nederland --- Social integration --- #SBIB:316.8H23
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|