Listing 1 - 10 of 18 << page
of 2
>>
Sort by
Handbook of online marketing research
Authors: ---
ISBN: 0071361146 Year: 2001 Publisher: New York : McGraw-Hill,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Kwalitatief marktonderzoek : theorie en praktijkcases
Authors: ---
ISBN: 9789051894172 9051894171 9789058756695 Year: 2001 Publisher: Utrecht Lemma

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Bij beslissingen over strategische en tactische keuzen in marketing erkennen steeds meer marketeers de kracht van kwalitatief marktonderzoek. Toch bestaat er momenteel nog een grote kloof tussen theorie en praktijk in Nederland. Dit boek biedt daarom de basisbegrippen van kwalitatief onderzoek en de toepassing ervan door instellingen en bedrijven.&#13;&#13;In Kwalitatief marktonderzoek vindt de lezer zowel methoden en technieken die in Nederland momenteel reeds worden toegepast als enkele recentelijk ontwikkelde technieken. Elke techniek wordt verduidelijkt met een case. Na de basismethoden (individuele interviews en groepsdiscussies) gaan de auteurs in op nominal grouping, concept factory, KRIT-onderzoek, laddering, de ZWET-methode, CRA en de casestudy-methode.


Book
Marktonderzoek : tekst en cases
Authors: --- ---
ISBN: 9034112691 Year: 2001 Publisher: Antwerpen Standaard

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Consumer search behavior and the internet : how the internet influences consumer search behavior for financial services
Author:
ISBN: 9075270321 Year: 2001 Publisher: Amsterdam Genootschap voor Reclame

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marktonderzoek voor marketingbeslissingen.
Authors: --- ---
ISBN: 9001769128 Year: 2001 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In dit boek is marktonderzoek direct gekoppeld aan het marketingplanningsproces. Wanneer zou welk marktonderzoek in het planningsproces aan de orde kunnen komen en hoe wordt het probleem in zijn algemeenheid en specifiek aangepakt. Door zijn toegankelijkheid en praktijkgerichtheid is het boek zeer geschikt voor de zelfstandig lerende student en personen die reeds werkzaam zijn in een commerciële functie.


Book
De media-explosie: trends en issues in massacommunicatie
Author:
Year: 2001 Publisher: Schoonhoven Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Grondslagen van de marketing
Author:
ISBN: 9020730339 9789020730333 Year: 2001 Publisher: Groningen Stenfert Kroese

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Elementaire marketing
Authors: --- ---
ISBN: 9003619220 Year: 2001 Publisher: Utrecht/Zutphen : Thieme Meulenhoff,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Researching brand images : the nature and activation of brand representations in memory
Author:
ISBN: 9076802076 Year: 2001 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Strategische marketingplanning : theorie, technieken, toepassingen.
Authors: ---
ISBN: 902073041X Year: 2001 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff

Listing 1 - 10 of 18 << page
of 2
>>
Sort by