Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
In de eerste hoofdstukken behandelen de auterus het taalverwervingsproces zoals dat thuis en later ook in het onderwijs plaatsvindt. De succesvolle factoren voor taalverwerving komen daarbij in beeld. Vervolgens bespreken zij drie belangrijke taalgroeimiddelen: taalaanbod, taalruimte en feedback. Naast theorie en praktijkvoorbeelden bevatten deze hoofdstukken veel opdrachten om het betreffende taalgroeimiddel in de vingers te krijgen. Ten slotte besteden de auteurs aandacht aan de manier waarop de taalgroeimiddelen in verschillende onderwijssituaties het beste tot hun recht kunnen komen. (Bron: covertekst)
Nederlands --- basisonderwijs --- basisonderwijs. --- Basisonderwijs. --- interactief onderwijs --- 803.3 --- Groepering van leerlingen --- Interactief onderwijs --- 800 ) Taalverwerving --- interactief taalonderwijs --- taalgroeimiddelen --- Taalontwikkeling ; kinderen --- Taalontwikkeling ; kleuters --- psycholinguïstiek, taalverwerving, kindertaal --- Taalonderwijs; Nederlandse taal --- Psycholinguïstiek --- D100432.jpg --- Nederlandse taal ; basisonderwijs ; didactiek --- nederlands : tweede taal (ler) --- Didactics of Dutch --- taalverwerving --- Didactics of primary education --- #KVHB:Taalontwikkeling --- taalonderwijs --- taalontwikkeling --- 475.2 --- didactiek --- 471.41 --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Taalonderwijs --- Taalontwikkeling --- Taalverwerving --- Basisonderwijs --- Feedback --- didactiek basisonderwijs - Nederlands --- Taal en verbale expressie --- Lerarenopleiding --- (vak)didactiek talen. --- 456.1 --- departement Lerarenopleiding 11 --- taaldidactiek --- didactiek algemeen - Nederlandse taal en letterkunde
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|