Listing 1 - 10 of 18 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
conflicthantering --- Industrial psychology --- Conflicthantering --- Sociologie --- Vaardigheden --- 658.3 --- 658.3 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde
Choose an application
Coaching voor de coach, eindelijk een handleiding voor iedereen die deze nieuwe vorm van personeelsontwikkeling in de praktijk toepast of wil gaan toepassen. Personeelsfunctionarissen, management consultants en psychologen die hun kennis en vaardigheden op dit voor de toekomst zo belangrijke gebied verder willen ontwikkelen, doen in dit boek ideeen op over hoe managers te ondersteunen bij de begeleiding van jobstress of mobbing en hij het doorvoeren van veranderingsprocessen. Zij komen ook te weten hoe zij op adequate en competente wijze kunnen adviseren over loopbaanplanning of bij outplacement.
Social psychology --- Coaching --- Managementvaardigheden --- Motivatie --- Leidinggeven --- Personeelsmanagement --- #SBIB:316.334.2A553 --- 658.3 --- 658.3.0.53 --- 658.3 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Personeelsbeleid en loonbeleid, functieclassificaties --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere--?.0.53 --- Management --- 366.4 --- Leiderschap --- 431 --- management --- coaching --- opleiding management --- formation management
Choose an application
Personnel management --- Personeelsbeleid --- 658.3 --- Personeelsbeleid 658.3 --- Management 658.012.4 --- management --- personeelsbeleid --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- 65.012.4 --- 658.3 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere
Choose an application
658.3.054.8 --- 658.3.018 --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere--?.054.8 --- Quality of work. Performance. Work tempo --- Theses --- 658.3.018 Quality of work. Performance. Work tempo --- 658.3.054.8 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere--?.054.8
Choose an application
Labour market --- Belgium --- Arbeidsverdeling --- Auto-industrie --- Division du travail --- Industrie automobile --- Academic collection --- #SBIB:316.334.2A524 --- BE / Belgium - België - Belgique --- 629 <493> --- 658.3.015.1 --- 658.3.015 --- 338.752.12 --- 332.811 --- Organisatiesociologie: arbeidssituatie en arbeidsomstandigheden: metaalverwerkende nijverheid --- Transport vehicle engineering--België --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere--?.015.1 --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere--?.015 --- Auto's en fietsen. --- Wekelijkse en dagelijkse arbeidsduur. Deeltijdse arbeid. Flexibiliteit van de arbeid. --- 658.3.015 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere--?.015 --- 658.3.015.1 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere--?.015.1 --- 629 <493> Transport vehicle engineering--België --- Auto's en fietsen --- Wekelijkse en dagelijkse arbeidsduur. Deeltijdse arbeid. Flexibiliteit van de arbeid
Choose an application
Op toegankelijke maar summiere wijze worden de basisvaardigheden beschreven die nodig zijn voor effectief solliciteren. Dit boekje geeft zo basisinformatie over een goede voorbereiding, een heldere brief en een goed gesprek. Stap voor stap wordt de gebruiker - vanuit een voorbeeldsituaite - gewezen op mogelijke reacties, het effect ervan en de beste aanpak. Vooral door zijn beknoptheid geschikt voor een breed publiek (de eerder verschenen handleidingen bij het solliciteren zijn meestal veel uitgebreider). Verwijzing naar verdere literatuur ontbreekt.
Solliciteren. --- Dutch language --- Personnel management --- Industrial psychology --- 658.3 --- #BAVD --- 643 Taalzorg --- #KVHA:Formuleren --- #KVHA:Solliciteren --- taal --- taalgebruik --- solliciteren --- 658.3 personeelsbeleid --- 331 arbeid --- 331.5 werkgelegenheid --- 499.6 --- *843 --- Sollicitatiebrief --- Sollicitatiegesprek --- Solliciteren --- 658.3 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Sollicitatiegesprekken --- Personeelsmanagement --- Personeelswerving --- Personeelsselectie --- #BSCH: vak: Nederlands --- Schoolbooks - Didactic material --- Sollicitatie
Choose an application
Agressie op de werkvloer is helaas geen zeldzaamheid. Maar hoe reageert u als de ander tegen u begint te schelden, intimiderende taal uitslaat of zelfs geweld dreigt te gaan gebruiken? Net zo agressief terug reageren heeft een averechts effect. Daardoor escaleert de situatie juist eerder. Als u niets doet, houdt de ander echter ook niet op met zijn agressieve gedrag. In Reageren op agressief gedrag vindt u praktische tips om op dergelijke lastige situaties adequaat te reageren. U leert wat u moet zeggen om de agressie wat in te dammen en ook wat u vooral niet moet doen. Naast actieve vormen van agressie is er ook aandacht voor ongewenste intimiteiten, passieve vormen van agressie waarmee anderen het bloed onder uw nagels vandaan kunnen halen.
Conflicthantering. --- Geweld. --- Ondernemingen. --- Agressie. --- Psychologisch onderzoek --- Werknemers. --- Linguistics --- Dutch language --- Mass communications --- Personnel management --- Social psychology --- 658.3 --- #BAVD --- KBC0407 --- 643 Taalzorg --- #KVHA:Formuleren --- taal --- taalgebruik --- agressie --- 316.62 sociaal gedrag --- *843 --- Agressie --- 658.3 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Geweld --- Psychologie --- Communicatie --- Communicatieve vaardigheden --- Man --- Volwassene
Choose an application
Een deel uit de serie 'TaalAnker. Hoe formuleer ik het?', een serie over effectief taalgebruik in de werksituatie. In het boekje worden praktische aanwijzingen gegeven over het geven van kritiek op een dusdanige wijze dat je begrip bij de ander opwekt en de verandering bereikt die je voor ogen staat. Ook het ontvangen van kritiek en het aangrijpen van kritiek als kans om te leren komt aan de orde. Speciale aandacht is er voor het geven en ontvangen van positieve kritiek als middel om mensen te motiveren. De auteur is Master Practitioner Neurolinguïstisch Programmeren en geeft workshops en trainingen teambuilding en communicatie.
Kritische psychologie. --- Communicatie. --- Kritiek. --- Motivatie. --- Mass communications --- Psychology --- Communicatieve vaardigheden --- Communicatie --- Psychologie --- 643 Taalzorg --- 658.3 --- sociale vaardigheden --- #BAVD --- KBC0407 --- #KVHA:Formuleren --- communicatie --- kritiek --- 007 communicatie --- *843 --- Kritiek-geven --- Kritiek-ontvangen --- gesprekstechnieken --- kritiek geven --- 007 --- 658.3 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Man --- Volwassene
Choose an application
In dit deeltje uit de serie 'Taalanker - hoe formuleer ik het?' wordt aandacht besteed aan het voeren van functioneringsgesprekken door leidinggevenden. Aan de hand van verschillende praktijkvoorbeelden (cases) wordt stap voor stap aangegeven hoe één en ander zou moeten verlopen en welke valkuilen er zijn. Bijvoorbeeld welke vragen je juist wel of juist niet moet stellen en de manier waarop je dit soort vragen dan moet stellen. Aan het slot van ieder hoofdstuk staat een opsomming van de leermomenten. Het taalgebruik is helder, de voorbeelden zijn herkenbaar. Het boekje voegt echter niets toe aan de vele boeken die over deze gesprekvorm al zijn verschenen. Bovendien is het zo dun (inclusief voorwoord en inhoudsopgave 36 bladzijden) dat het snel verdwijnt in een boekenkast. Doelgroep is de leidinggevende in zowel de profit- als de nonprofit-organisatie.
Communicatieve vaardigheden. --- Functioneringsgesprekken. --- Gesprekstechnieken. --- Leidinggeven. --- Mass communications --- Personnel management --- Industrial psychology --- 658.3 --- #BAVD --- 643 Taalzorg --- #KVHA:Formuleren --- #KVHA:Functioneringsgesprekken --- taal --- taalgebruik --- functioneringsgesprekken --- leidinggeven --- *843 --- Functioneringsgesprek --- D030868.jpg --- Functioneringsgesprekken --- 658.3 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Gesprekstechnieken --- Personeelsevaluatie --- Leidinggeven --- Managementvaardigheden --- Communicatieve vaardigheden --- Gesprekstechniek --- Leiderschap
Choose an application
9 p.
Coaching. --- Motivatie. --- Personeelsbeleid. --- Arbeidsmotivatie. --- Human resource management. --- Mondelinge communicatie. --- Motiveren van werknemers. --- Personeelsmanagement. --- Personnel management --- mondelinge communicatie --- coaching --- management --- Dutch language --- Didactic strategies --- personeelsmanagement --- Mass communications --- 658.3 --- #BAVD --- 374 vorming en opleiding --- 097 Personeelsbeleid --- 643 Taalzorg --- #KVHA:Coaching --- #KVHA:Formuleren --- coachen --- taal --- taalgebruik --- 808 --- Psychologisch: van mens tot mens --- bedrijfscommunicatie (zakelijke communicatie) --- leidinggeven --- motivatie --- non-verbale communicatie --- *843 --- Coachen --- Motiveren --- E01263.jpg --- Personeelsbeleid --- gesprekstechnieken --- 658.3 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Didactische werkvormen --- Massacommunicatie --- Nederlandse taalkunde --- Coaching --- Motivatie --- Personeelsmanagement --- Lerende organisaties --- Lerende organisatie
Listing 1 - 10 of 18 | << page >> |
Sort by
|