Listing 1 - 10 of 52 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Music --- Social aspects --- History and criticism. --- 78.26
Choose an application
617.92 --- Duikapparatuur --- Duikfysica --- Duikorganisaties --- Sportduiken --- 797.26 --- Duiken --- Materialen --- Techniek --- Training --- Veiligheid --- Water --- Duiksport
Choose an application
Cet ouvrage largement illustré reprend une série de projets graphiques d'emballage de Cd
verpakkingendesign --- design --- 655.26 --- grafische vormgeving, typografie --- Compact-disc --- Cd-rom --- Design graphique --- Emballage --- grafische vormgeving
Choose an application
Music --- Great Britain --- 19th century --- History and criticism --- 78.16 Durham --- 78.26
Choose an application
78.26 --- 78.62 --- 78.63 --- 78.25 --- Tonaliteit --- Geschiedschrijving --- 19e eeuw --- 18e eeuw
Choose an application
Microbial ecology --- Sanitary microbiology --- Ecologie microbienne --- Microbiologie sanitaire --- 579.26 --- 579.26 Microbial ecology --- Bacteriology, Sanitary --- Sanitary bacteriology --- Industrial microbiology --- Medical microbiology --- Sanitation --- Microbial contamination --- Environmental microbiology --- Microorganisms --- Ecology --- Microbiology
Choose an application
582.26 --- 582.26 Algae. Bacillariophyta (Diatomeae). Seaweeds etc. --- Algae. Bacillariophyta (Diatomeae). Seaweeds etc. --- Algae --- Freshwater algae --- Freshwater phytoplankton --- Algas --- Limu --- Cryptogams --- Phytoplankton --- Algology --- Algae. Bacillariophyta (Diatomeae). Seaweeds etc
Choose an application
Choose an application
Om een leerling met spellingproblemen effectief te kunnen helpen, is het allereerst noodzakelijk dat de leerkracht op de hoogte is van de meest voorkomende oorzaken van spellingmoeilijkheden en in staat is deze bij zwakke spellers te onderkennen.Dit boek is daarbij behulpzaam. Het geeft aan hoe de leerprocessen in de aanvangsfase en tijdens het gevorderde en geautomatiseerde spellen verlopen en waar zich bij een kind haperingen kunnen voordoen ten aanzien van de nodige voorkennis en vaardigheden. De auteurs bieden veel praktische adviezen voor concrete hulp. Een enkele keer wordt verwezen naar bestaande remediërende spellingprogramma's. De richtlijnen in dit boek passen binnen een procedure voor planmatig handelen, ze hebben vooral betrekking op het analyseren van problemen en het diagnostiseren en behandelen op individueel niveau. Het boek is echter vooral bedoeld voor de (remediërende) spelling-lespraktijk: spellingproblemen voorkomen of in een zo vroeg mogelijk stadium verhelpen
464 --- 475.24 --- 475.26 --- Kinderen --- Leerproblemen --- Orthodidactiek --- Orthopedagogiek --- Spelling --- Spellingproblemen --- Zorgverbreding (Zorgbreedte) --- Kinderen met leerproblemen --- Schrijven --- Lezen --- leermoeilijkheden: spelling --- Spellingsmoeilijkheden --- Spellingsmoeilijkheden. --- Historische en vergelijkende pedagogiek. --- #KVHB:Spellingproblemen
Listing 1 - 10 of 52 | << page >> |
Sort by
|