Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
17 p.
#A0404A --- 690 Media, mediarecht --- Politiek --- Informatiemaatschappij --- Besluitvorming --- Communicatie --- Media --- Maatschappij --- Film
Choose an application
213 Democratie --- 690 Media, mediarecht --- Edited by Henry Jenkins and David Thorburn --- nieuwe media --- technologie --- cybercultuur --- cyberspace --- computers --- internet --- globalisering --- politiek --- sociologie --- democratie --- journalistiek --- informatietechnologie --- 791.5 --- sociale democratie --- Computer. Automation --- Communication --- Democracy. --- Information society --- Information technology --- Political aspects. --- Democracy --- Self-government --- Political science --- Equality --- Representative government and representation --- Republics --- Communication and politics --- Politics and communication --- Political aspects
Choose an application
Mass media --- Political parties --- Political aspects --- nieuwsberichtgeving --- politieke communicatie --- Internal politics --- verkiezingen --- opinieonderzoek --- Mass communications --- Netherlands --- Politiek en media ; Nederland --- Massacommunicatie --- 092.9 --- journalistiek --- Nederland --- politiek --- politieke journalistiek --- #KVHA:Media; Nederlands --- 281 Politiek per land (behalve Belgie) --- 690 Media, mediarecht --- Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- Communication --- pers en journalistiek - overige onderwerpen --- Netherlands. --- Netherlands (Kingdom, 1815- ). --- Zweite Kammer der Niederländischen Generalstaaten --- Elections, 2002. --- Media --- Communicatie --- Verkiezingen --- Verkiezingscampagnes --- Politiek --- Beïnvloeding --- Verkiezingscampagne --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Maatschappij --- Film --- Literatuur
Choose an application
In de "reclamejongens" legt Bruno Vanspauwen uit hoe de reclame- en marketingwereld jarenlang werden verguisd, maar nu ook hun ingang vinden in andere sectoren zoals media en politiek.
Reclame. --- reclame --- commercials [oral or performed works] --- Advertising. Public relations --- reclameboodschappen --- Reclame --- 159.98*2 --- #SBIB:309H252 --- #SBIB:309H2800 --- #A0306A --- 690 Media, mediarecht --- 369.4 --- media --- politiek --- 659.1 --- Media (Communicatiemedia) --- reclamecampagnes --- reclamepsychologie --- reclame, bureaus --- reclame, effectiviteit --- public relations --- 159.98*2 Publiciteit. Business psychologie. --- Publiciteit. Business psychologie. --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Reclame: algemene werken --- Publiciteit, reclame, adverteren --- 384 --- 32 --- 659 --- Publiciteit. Business psychologie --- Media --- Politiek --- Praktijk --- Reclame-praktijk --- Provincie West-Vlaanderen --- Maatschappij --- Film
Choose an application
Sociale geschiedenis van de media, geschreven door twee toonaangevende cultuurhistorici, biedt een uitstekend overzicht van de communicatiemiddelen en van de sociale culturele context waarin ze opkwamen en zich in de loop van de tijd ontwikkelden. Het boek bestrijkt een enorm gebied. De auteurs verkennen de geschiedenis van de verschillende communicatiemiddelen in het Westen, vanaf de uitvinding van de boekdrukkunst tot het internet. De auteurs leggen de nadruk op de rijke en gevarieerde geschiedenis van de communicatiemiddelen. Ze behandelen elk aspect van wat 'de media' worden genoemd, en bespreken onder andere het doorlopende belang van mondelinge communicatie en die via manuscripten, de opkomst van de drukpers, de relatie tussen fysiek vervoer en sociale communicatie, en de ontwikkeling van elektronische media. Het is een uitstekend boek voor studenten geschiedenis, media- en culturele studies en journalistiek, maar het zal ook een breed algemeen lezerspubliek aanspreken.
Communicatie --- Cultuurgeschiedenis --- Journalistiek --- Media --- geschiedenis --- Cultuurgeschiedenis. --- Media. --- geschiedenis. --- Geschiedenis. --- Media ; geschiedenis --- #KVHA:Sociale geschiedenis --- #KVHA:Geschiedenis; media --- #SBIB:032.AANKOOP --- #SBIB:309H1013 --- #SBIB:93H3 --- #A0306A --- 690 Media, mediarecht --- #KVHA:Media --- 090 --- media --- mondelinge communicatie --- sociale geschiedenis --- communicatie --- cultuurgeschiedenis --- Media algemeen: bedrijfseconomische aspecten, productie- en distributiestructuren --- Thematische geschiedenis --- massamedia, publiciteitswezen en audiovisuele media --- 007 --- 008 --- 384 --- media [information storage] --- communications [discipline] --- Mass communications --- communicatietechnologie --- World history --- Mass media --- Social aspects --- History
Choose an application
communicatietheorieën --- media-analyse --- publieksonderzoek --- Mass communications --- Media --- #SBIB:033.AANKOOP --- #KVHA:Media --- #SBIB:309H402 --- #KVHA:Media-impact --- #A0311A --- media --- 690 Media, mediarecht --- 090 --- communicatie --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, ... --- massamedia, publiciteitswezen en audiovisuele media --- 007 --- 384 --- Effecten --- Media-effecten --- Communicatie --- Massacommunicatie --- Massamedia --- Agendasetting --- Theorieën --- Communicatietheorieën --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, .. --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, . --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, --- Effect --- Media-effect --- Theorie --- Communicatietheorie --- Verpleegkunde --- Verplegingswetenschap
Choose an application
Dit boek gaat over de échte mediaprimeurs. Wanneer begonnen mensen voor het eerst te communiceren? Om wat voor een medium ging het toen en waarom schiepen mensen na dit oermedium zoveel nieuwe media (boeken en kranten, radio en tv, fotografie en film, grammofoonplaat en cd, internet, ...)? Door een antwoord te bieden op de vele vragen naar de oorsprong, ontwikkeling en cultuurhistorische invloed van de oudste, oude, nieuwe en nieuwste media, groeit deze communicatiegeschiedenis uit tot een beknopte beschavingsgeschiedenis waarin lichaamstaal, gesproken taal, schriftcultuur, beeldcultuur en cybercultuur hun juiste plaats krijgen.
Communication --- Mass media --- Communicatie --- Dagbladen --- Journalistiek --- History. --- Geschiedenis. --- radio (technologie) --- television [telecommunication system] --- communicatiewetenschappen --- media-analyse --- Audiovisual methods --- communicatieonderzoek --- TV (televisie) --- radio receivers --- Mass communications --- Media ; geschiedenis --- Communicatie ; geschiedenis --- 305.8 --- geschiedenis --- media --- 316.774 --- 659.44 --- 81'1 --- communicatie --- Media (Communicatiemedia) --- taalwetenschap --- 090 --- journalistiek --- #KVHA:Communicatiegeschiedenis --- #KVHA:Media --- 316.77 --- 690 Media, mediarecht --- #A0403A --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie --- History --- 94 --- 384 --- Middelen voor informatie-overdracht. Media. Kanalen --- Public relations strategie, tactiek en uitvoering. Ideeën concepten en planning --- massamedia, publiciteitswezen en audiovisuele media --- Media --- Communicatiemiddelen --- Nieuwe media --- Geschiedenis --- cybercultuur --- Communicatiemiddel --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum
Choose an application
Government --- Mass communications --- Political sociology --- European Union --- 341.17 EU --- 328.181 --- 316.647.8 EU --- 260.1 Europees Parlement --- 690 Media, mediarecht --- 691 Informatiebeleid --- 260 Europese Unie --- Europese Unie--vv {341.17 EC} vanaf 1995--EU --- Massacommunicatie. Massamedia. Invloed van publieke opinie op regering en parlement. Politieke journalistiek. Public choice--(politiek) --- Beeldvorming. Etikettering. Sociaal stigma. Stereotype vooroordeel--EU --- Europa --- EU --- Media --- Televisie --- Perceptie --- Press and politics --- Public opinion --- 316.647.8 EU Beeldvorming. Etikettering. Sociaal stigma. Stereotype vooroordeel--EU --- 328.181 Massacommunicatie. Massamedia. Invloed van publieke opinie op regering en parlement. Politieke journalistiek. Public choice--(politiek) --- 341.17 EU Europese Unie--vv {341.17 EC} vanaf 1995--EU --- Politics and the press --- Press --- Advertising, Political --- Government and the press --- Journalism --- Political aspects --- European Parliament --- E.U. --- European Communities. Parliament --- Public opinion. --- Reporters and reporting. --- Press coverage. --- Europe --- Council of Europe countries --- Eastern Hemisphere --- Eurasia --- Politics and government --- UNION EUROPEENNE --- INSTITUTIONS --- VIE POLITIQUE --- PARLEMENT EUROPEEN --- MEDIA
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|