Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Godsdienst --- Lager onderwijs --- Dagindeling --- Bezinningstekst
Choose an application
Wereldoriëntatie --- Basisonderwijs --- 1e leerjaar lager onderwijs --- Dagindeling --- Tijd
Choose an application
Wereldoriëntatie --- Basisonderwijs --- 1e leerjaar lager onderwijs --- Dagindeling --- Tijd
Choose an application
Lekker eten en drinken in de blauwe keuken, de frisse geur van zeep opsnuiven in de gele badkamer, plassen in het witte toilet, slapen in de groene slaapkamer... dat kan allemaal in het kleurenhuis van Ben. De aantrekkelijke kleuren van het boekje worden gecombineerd met een duidelijk gestructureerd dagritme, met de kennis van het lichaam, gebruik van de zintuigen en zindelijkheidstraining.
Dutch literature --- kleuren (themawoord fictie) --- woningen (themawoord fictie) --- prentenboeken (genre) --- kleuters --- peuters --- tegenstellingen --- kleuren --- prentenboeken --- zintuigen --- Dagindeling --- Fiction --- Jeugdboeken --- Kleuren --- Prentenboeken --- dagritme --- kartonboek --- lichaamsdelen --- verhalen 2-5 jaar --- zindelijkheidstraining --- Dag en nacht --- 112360.jpg --- Dag en nacht: prentenboeken --- Kleuren: prentenboeken --- Dag en nacht. --- Kleuren.
Choose an application
Deze publikatie helpt leerkrachten in de onderbouw de eigen plannings- en organisatievaardigheden te verbeteren. Door een goede klasseorganisatie ontstaat ruimte om de kinderen te stimuleren bij het spelen en werken. Bovendien heeft de leerkracht dan tijd voor zorgverbredingsactiviteiten. Van oudsher kenmerkt het kleuteronderwijs zich door variatie en differentiatie. De leerkracht speelt zoveel mogelijk in op de interessen en behoeften van kinderen. Zij voorziet in een royaal aanbod van werkvorm... Deze publikatie helpt leerkrachten in de onderbouw de eigen plannings- en organisatievaardigheden te verbeteren. Door een goede klasseorganisatie ontstaat ruimte om de kinderen te stimuleren bij het spelen en werken. Bovendien heeft de leerkracht dan tijd voor zorgverbredingsactiviteiten. Van oudsher kenmerkt het kleuteronderwijs zich door variatie en differentiatie. De leerkracht speelt zoveel mogelijk in op de interessen en behoeften van kinderen. Zij voorziet in een royaal aanbod van werkvormen, dat kinderen mogelijkheden biedt om op verschillende manieren eigen initiatieven te ontplooien. Variatie en differentiatie vragen echter om een flexibele organisatie. Door Weer Samen Naar School zullen meer kinderen met leer- en gedragsproblemen in het basisonderwijs blijven. De leerkracht zal nog meer moeten differentiëren, organiseren en plannen.Bron: https://www.goodreads.com/book/show/31446090-klassenmanagement-in-de-onderbouw
klassenmanagement --- Didactic strategies --- kleuterdidactiek --- klasmanagement --- kleuteronderwijs --- klasinrichting --- organisatie --- 471.2 --- kleuterschool: didactiek --- kleuteronderwijs - politiek, wetgeving en organisatie --- Klassenmanagement --- Kleuteronderwijs --- 471.4 --- Hoekenwerk --- Klasinrichting --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Pedagogisch klimaat --- Regels --- Zelfstandig werk --- Didactiek; algemeen --- 071329.jpg --- Klassenmanagement: kleuteronderwijs --- Didactiek --- Schoolinrichting --- Pedagogie --- Dagindeling --- Kringactiviteiten --- Zelfstandig werken --- Spelend leren --- Kringactiviteit --- Afspraak --- Zelfstandig werk (onderwijs)
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|