Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
84119-900-1
#A0411A --- 690 Media, mediarecht --- 200 Politiek --- Media --- Media-analyse --- Politiek --- Maatschappij --- Film
Choose an application
Choose an application
Journalism --- Objectivity. --- communicatiesociologie --- mediagebruik --- Mass communications --- 070.1 --- 070 <492> --- #SBIB:309H1025 --- #KVHA:Media --- 690 Media, mediarecht --- #A0406A --- Bias in journalism --- Slanted news --- Journalistic ethics --- Objectivity --- Press and propaganda --- Mediaboodschappen met een informatieve functie --- Media --- Ethiek --- Media-effecten --- Liegen --- Communicatie --- Manipulatie --- Beïnvloeding --- Informatie --- Media-effect --- Leugen --- Godsdienst --- Sport --- Duurzaamheid --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Verpleegkunde --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene
Choose an application
De recente technologische evoluties (interactieve digitale televisie, internetradio’s, nieuws via SMS of MMS, online kranten, film-op-aanvraag, enz.) en de toenemende concentratietendens in de telecommunicatie- en mediasectoren hebben een grondige impact op de aanmaak, verspreiding en consultatie van openbare informatie. Hierdoor worden beleidsmakers en regulatoren gedwongen tot fundamentele reflectie over de bestaande regelgevende kaders. In "Digitale diversiteit - Convergentie van Media-, Telecommunicatie- en Mededingingsrecht" gaat Peggy Valcke na of er in een digitale mediaomgeving nog nood is aan sectorspecifieke regels om het mediapluralisme te vrijwaren, of dat de toepassing van het algemene mededingingsrecht volstaat. Dit boek neemt u mee op een verkenningstocht doorheen het actuele media-, telecommunicatie- en mededingingsrecht. Het biedt als eerste een parallelle analyse van enerzijds de sectorspecifieke regelgeving (het media- en telecommunicatierecht, of "communicatierecht") die direct of indirect gericht is op de totstandkoming van een divers informatieaanbod en van anderzijds het algemene Europese en nationale mededingingsrecht in de communicatiesector. Hierbij wordt nagegaan of dit laatste in staat is niet-economische belangen zoals mediapluralisme te integreren. Het is tevens het eerste Belgische werk waarin een grondige analyse wordt gemaakt van het nieuwe Europese kader voor de elektronische communicatiesector. De materie is bijgehouden tot 1 januari 2004, maar de voornaamste ontwikkelingen in de eerste maanden van 2004 werden zoveel als mogelijk nog geïntegreerd.
Audiovisual methods --- Economic law --- Mass communications --- 34:681.3 --- #SBIB:309H1015 --- #A0411A --- 690 Media, mediarecht --- 150 Economisch recht en handelsrecht --- Academic collection --- mediarecht --- telecommunicatierecht --- mededingingsrecht --- recht --- digitalisering --- België --- media --- Belgisch recht --- 090.1 --- 34:681.3 Informaticarecht --- Informaticarecht --- Media: politieke, juridische, ethische, ideologische aspecten (incl. privacy) --- massamedia, publiciteitswezen en audiovisuele middelen in België --- Mass media --- Law and legislation --- Telecommunication --- Competition --- Law --- Media --- Telecommunicatie --- Convergentie --- Concurrentie --- Mediawetgeving --- Interactiviteit --- Diversiteitsbeleid
Choose an application
Uitgangspunt van dit boek is een kritische analyse van de media. Men gaat op zoek naar de mechanismen die mediawerkers verhinderen om goed hun werk te kunnen doen. Niemand minder dan de betrokkenen zelf kunnen verhalen van onrecht en uitsluiting vertellen. Dit wordt gestaafd met heel wat praktijkvoorbeelden. Ook het methodisch aspect komt aan bod: Hoe een reportage maken? Hoe een verhaal vertellen ? Het technologisch aspect wordt uitgediept en tot slot wordt er ingegaan op de uitdaging: be the media.
nieuwe media --- media-educatie --- Audiovisual methods --- Journalism --- persberichten --- reportages --- Critique sociale --- Jeugd --- Jeunesse --- Maatschappijkritiek --- Media --- Médias --- Jongeren en media --- Maatschappij en media --- #SBIB:309H1010 --- #SBIB:309H300 --- Antiglobalisme --- 690 Media, mediarecht --- #KVHA:Media --- #KVHA:Journalistiek --- media --- 090 --- audiovisueel materiaal in het sociaal-cultureel werk --- computers in het sociaal-cultureel werk --- sociale actie --- beeldvorming --- Organisatorische aspecten van de media: algemene werken (incl. journalistiek) --- De communicator: algemene werken (theorieën, functie van de communicator,...) --- massamedia, publiciteitswezen en audiovisuele media --- 374 --- 384 --- 361.55 --- technologie
Choose an application
Mass communications --- Politiek en media --- 321.019.5 --- 316.772.22 --- #A0406A --- 695 Communicatie --- 690 Media, mediarecht --- 321.019.5 Politieke organisatie: beïnvloeding door media en publieke opinie --- Politieke organisatie: beïnvloeding door media en publieke opinie --- 316.772.22 Audio-visuele, visuele communicatie. Beeldcommunicatie--(communicatiesociologie) --- Audio-visuele, visuele communicatie. Beeldcommunicatie--(communicatiesociologie) --- Media --- Politiek --- Mediastrategieën --- Communicatieve vaardigheden --- Spreken in het openbaar --- Persconferenties --- Interviews --- Presentaties --- Gesprekstechnieken --- Mediastrategie --- Persconferentie --- Interview --- Presentatie --- Gesprekstechniek --- Maatschappij --- Film
Choose an application
politiek beleid --- Press and politics --- Belgium --- Politics and government --- Media: beeldvorming. --- Politiek: België. --- Journalism --- Political sociology --- België ; politiek --- Journalistiek en politiek ; België --- media --- meningsvorming --- pers --- politiek --- #SBIB:309H1814 --- #SBIB:309H271 --- #SBIB:323H510 --- #KVHA:Journalistiek --- #KVHA:Massamedia --- #KVHA:Pers --- #KVHA:Politiek --- 210 Politicologie --- 690 Media, mediarecht --- #A0405A --- Politics and the press --- Press --- Advertising, Political --- Government and the press --- 384 --- 301.17 --- 32 --- Pers: politieke, juridische, ethische, ideologische aspecten (o.a. censuur, persvrijheid) --- Politieke communicatie: toepassingsgebieden --- Belgische politieke cultuur en processen --- Political aspects --- Media --- Perswezen --- Politiek --- Politieke theorieën --- Politieke marketing --- Politieke theorie --- Maatschappij --- Film --- Press and politics - Belgium - Congresses --- Press and politics - Congresses --- Belgium - Politics and government - 21st century
Choose an application
Mass media and culture --- Popular culture --- Mass communications --- Sociology of culture --- Cultuur --- Maatschappij en media --- BPB0601 --- C3 --- C4 --- cultuur --- cultuurpolitiek (x) --- media --- televisie --- verslaggeving --- #GGSB: Sociale wet. essays --- 316.7 --- 351.751 --- 600 Cultuur --- 690 Media, mediarecht --- 316.7 Cultuursociologie --(algemeen) --- Cultuursociologie --(algemeen) --- 351.751 Mediarecht. Vrijwaren van de vrijheid van denken, van de persvrijheid. Censuur. Filmcensuur. Reclamerecht--(Fundamentele vrijheden in de grondwet zie {342.732}) --- Mediarecht. Vrijwaren van de vrijheid van denken, van de persvrijheid. Censuur. Filmcensuur. Reclamerecht--(Fundamentele vrijheden in de grondwet zie {342.732}) --- Culture, Popular --- Mass culture --- Pop culture --- Popular arts --- Communication --- Intellectual life --- Mass society --- Recreation --- Culture --- Culture and mass media --- Kunst en cultuur --- Media en communicatie --- Conferences - Meetings --- Media --- Cultuurstudies --- Televisie --- Onderzoek --- Media-onderzoek --- Televisie-onderzoek --- Cultuurstudie --- Mediaonderzoek --- Toerisme --- Ontwikkeling --- Leerlijn --- Geweld --- Sociale wet. essays --- Onderzoek (wetenschap)
Choose an application
Consumer behavior --- Sociology of culture --- television [telecommunication system] --- motion pictures [visual works] --- music [discipline] --- museums [institutions] --- newspapers --- audiences --- communications [discipline] --- libraries [institutions] --- Service industry --- Mass communications --- Mass media and publicity --- Mass media and culture --- Mass media --- Audiences --- music [performing arts] --- Mass media - Audiences --- Automatisering en maatschappij --- Maatschappij en media --- Communicatie --- Wetenschap --- Media --- Televisie --- Mediaonderzoek --- Communicatie-onderzoek --- Onderzoek (wetenschap) --- 316.772.1 --- #SBIB:309H400 --- #KVHA:Communicatiewetenschap --- #KVHA:Media --- 690 Media, mediarecht --- #A0406A --- Audiences, Mass media --- Publicity and mass media --- Publicity --- 316.772.1 Communicatiewetenschap. Communicatietheorie. Communicatieonderzoek--(communicatiesociologie) --- Communicatiewetenschap. Communicatietheorie. Communicatieonderzoek--(communicatiesociologie) --- Culture and mass media --- Culture --- Media en publieksgroepen: algemene werken --- Social aspects --- music [performing arts genre] --- cultuursociologie --- Hulpwetenschappen --- Mass media and culture. --- Mass media and publicity. --- Sociologie. --- Audiences.
Choose an application
Public relations and politics --- Television in politics --- Internal politics --- Mass communications --- Flanders --- Netherlands --- 32-05 --- 342.84 <492> --- 342.84 <493> --- 330.8 --- media --- Nederland --- politiek --- Vlaanderen --- #SBIB:042.IO --- #SBIB:309H271 --- #SBIB:323H521 --- #SBIB:324H60 --- 316.774.16 --- 380 Politieke partijen en stromingen --- 690 Media, mediarecht --- #A0403A --- 32-05 Politici --- Politici --- 316.774.16 Massamedia: maatschappelijk, politiek, ideologisch, ethisch, juridisch, socio-cultureel--(communicatiesociologie) --- Massamedia: maatschappelijk, politiek, ideologisch, ethisch, juridisch, socio-cultureel--(communicatiesociologie) --- 342.84 <492> Kiesverrichting. Electorale kandidaatstelling. Politiek verlof. Kiesprocedure.Stemplicht. Kiezerslijst. Kiescollege. Telling van stemmen. Stemming per brief, per volmacht--Nederland --- Kiesverrichting. Electorale kandidaatstelling. Politiek verlof. Kiesprocedure.Stemplicht. Kiezerslijst. Kiescollege. Telling van stemmen. Stemming per brief, per volmacht--Nederland --- 342.84 <493> Kiesverrichting. Electorale kandidaatstelling. Politiek verlof. Kiesprocedure.Stemplicht. Kiezerslijst. Kiescollege. Telling van stemmen. Stemming per brief, per volmacht--België --- Kiesverrichting. Electorale kandidaatstelling. Politiek verlof. Kiesprocedure.Stemplicht. Kiezerslijst. Kiescollege. Telling van stemmen. Stemming per brief, per volmacht--België --- Political broadcasting (Television) --- Politics, Practical --- Politics and public relations --- Public relations --- sociologie van de politiek --- Politieke communicatie: toepassingsgebieden --- Belgische politieke participatie en socialisatie --- Politieke socialisatie --- Political aspects --- Profiel en imago --- Politiek --- Imagomanagement --- Verkiezingen --- Profiel --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Maatschappij --- Film --- Imago --- Emigratie --- Literatuur --- Public relations and politics - Belgium - Flanders --- Public relations and politics - Netherlands --- Television in politics - Belgium - Flanders --- Television in politics - Netherlands
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|