Listing 1 - 10 of 10
Sort by
What the media are doing to our politics
Author:
ISBN: 1841199001 Year: 2004 Publisher: London Constable and Robinson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

84119-900-1

Politics moves online : campaigning and the internet
Author:
ISBN: 0870784803 Year: 2004 Publisher: New York Century Foundation Press

Regeert de leugen? : mediaplichtigheid aan leugen en bedrog
Author:
ISBN: 9053529489 9789053529485 Year: 2004 Publisher: Amsterdam Boom


Book
Digitale diversiteit : convergentie van media-, telecommunicatie- en mededingingsrecht
Author:
ISBN: 2804415279 9782804415273 Year: 2004 Publisher: Gent Larcier

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De recente technologische evoluties (interactieve digitale televisie, internetradio’s, nieuws via SMS of MMS, online kranten, film-op-aanvraag, enz.) en de toenemende concentratietendens in de telecommunicatie- en mediasectoren hebben een grondige impact op de aanmaak, verspreiding en consultatie van openbare informatie. Hierdoor worden beleidsmakers en regulatoren gedwongen tot fundamentele reflectie over de bestaande regelgevende kaders. In "Digitale diversiteit - Convergentie van Media-, Telecommunicatie- en Mededingingsrecht" gaat Peggy Valcke na of er in een digitale mediaomgeving nog nood is aan sectorspecifieke regels om het mediapluralisme te vrijwaren, of dat de toepassing van het algemene mededingingsrecht volstaat. Dit boek neemt u mee op een verkenningstocht doorheen het actuele media-, telecommunicatie- en mededingingsrecht. Het biedt als eerste een parallelle analyse van enerzijds de sectorspecifieke regelgeving (het media- en telecommunicatierecht, of "communicatierecht") die direct of indirect gericht is op de totstandkoming van een divers informatieaanbod en van anderzijds het algemene Europese en nationale mededingingsrecht in de communicatiesector. Hierbij wordt nagegaan of dit laatste in staat is niet-economische belangen zoals mediapluralisme te integreren. Het is tevens het eerste Belgische werk waarin een grondige analyse wordt gemaakt van het nieuwe Europese kader voor de elektronische communicatiesector. De materie is bijgehouden tot 1 januari 2004, maar de voornaamste ontwikkelingen in de eerste maanden van 2004 werden zoveel als mogelijk nog geïntegreerd.


Book
Media activisme : don't hate the media, be the media.
Authors: --- ---
ISBN: 9064453365 9789064453366 Year: 2004 Publisher: Berchem EPO

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Uitgangspunt van dit boek is een kritische analyse van de media. Men gaat op zoek naar de mechanismen die mediawerkers verhinderen om goed hun werk te kunnen doen. Niemand minder dan de betrokkenen zelf kunnen verhalen van onrecht en uitsluiting vertellen. Dit wordt gestaafd met heel wat praktijkvoorbeelden. Ook het methodisch aspect komt aan bod: Hoe een reportage maken? Hoe een verhaal vertellen ? Het technologisch aspect wordt uitgediept en tot slot wordt er ingegaan op de uitdaging: be the media.


Book
Media en cultuur : tweelingbroers
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9058262588 Year: 2004 Publisher: Leuven Davidsfonds


Book
Het (on)begrijpbare publiek : een communicatiewetenschappelijke verkenning van het publiek
Authors: --- ---
ISBN: 9789054873648 9054873647 Year: 2004 Volume: 4 Publisher: Brussel VUBPRESS


Book
Politiek impressiemanagement in Vlaanderen en Nederland
Author:
ISBN: 9033453916 9789033453915 Year: 2004 Publisher: Leuven Acco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Public relations and politics --- Television in politics --- Internal politics --- Mass communications --- Flanders --- Netherlands --- 32-05 --- 342.84 <492> --- 342.84 <493> --- 330.8 --- media --- Nederland --- politiek --- Vlaanderen --- #SBIB:042.IO --- #SBIB:309H271 --- #SBIB:323H521 --- #SBIB:324H60 --- 316.774.16 --- 380 Politieke partijen en stromingen --- 690 Media, mediarecht --- #A0403A --- 32-05 Politici --- Politici --- 316.774.16 Massamedia: maatschappelijk, politiek, ideologisch, ethisch, juridisch, socio-cultureel--(communicatiesociologie) --- Massamedia: maatschappelijk, politiek, ideologisch, ethisch, juridisch, socio-cultureel--(communicatiesociologie) --- 342.84 <492> Kiesverrichting. Electorale kandidaatstelling. Politiek verlof. Kiesprocedure.Stemplicht. Kiezerslijst. Kiescollege. Telling van stemmen. Stemming per brief, per volmacht--Nederland --- Kiesverrichting. Electorale kandidaatstelling. Politiek verlof. Kiesprocedure.Stemplicht. Kiezerslijst. Kiescollege. Telling van stemmen. Stemming per brief, per volmacht--Nederland --- 342.84 <493> Kiesverrichting. Electorale kandidaatstelling. Politiek verlof. Kiesprocedure.Stemplicht. Kiezerslijst. Kiescollege. Telling van stemmen. Stemming per brief, per volmacht--België --- Kiesverrichting. Electorale kandidaatstelling. Politiek verlof. Kiesprocedure.Stemplicht. Kiezerslijst. Kiescollege. Telling van stemmen. Stemming per brief, per volmacht--België --- Political broadcasting (Television) --- Politics, Practical --- Politics and public relations --- Public relations --- sociologie van de politiek --- Politieke communicatie: toepassingsgebieden --- Belgische politieke participatie en socialisatie --- Politieke socialisatie --- Political aspects --- Profiel en imago --- Politiek --- Imagomanagement --- Verkiezingen --- Profiel --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Maatschappij --- Film --- Imago --- Emigratie --- Literatuur --- Public relations and politics - Belgium - Flanders --- Public relations and politics - Netherlands --- Television in politics - Belgium - Flanders --- Television in politics - Netherlands

Listing 1 - 10 of 10
Sort by