Listing 1 - 10 of 162 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
The Business Academy Bexley is one of the first purpose-built, part-privately funded independent state schools in Europe. As part of the United Kingdoms new approach to raising educational standards in areas of social deprivation and low educational attainment, Bexley was designed to facilitate integration among its students and with local residents and to enrich the learning process.
Choose an application
The Scottish Executive, the devolved government for Scotland, is engaging with stakeholders to achieve excellence in the school estate through Post Occupancy Evaluation (POE). Design of the school environment has a direct impact on teaching and learning, activities which can be supported or frustrated by many building elements. Through a collaborative process, evaluating new and existing facilities can benefit all those involved in educational building, from the school users, to the local authority, to designers.
Choose an application
L’Exécutif écossais, l’administration décentralisée d’Écosse, s’emploie avec les différents acteurs concernés à parvenir à un niveau d’excellence dans le parc immobilier scolaire grâce aux évaluations de fonctionnalité des bâtiments. La conception de l’environnement scolaire a un effet direct sur les processus d’enseignement et d’acquisition de savoirs, activités que de nombreux aspects des bâtiments peuvent favoriser ou au contraire entraver. Entreprise en collaboration, l’évaluation des équipements nouveaux et existants peut être profitable à toutes les parties prenantes de la construction scolaire, depuis les usagers des bâtiments jusqu’aux autorités locales en passant par les concepteurs.
Choose an application
In 1995, PEB published a case study on the United Kingdom’s Leith Academy. The following article examines the Academy’s original design, how the facilities have served over the 13 years since their construction and their influence on subsequent designs.
Choose an application
La Business Academy Bexley est l’un des premiers établissements d’État autonomes spécialisés fonctionnant en Europe avec des financements mixtes. Elle s’inscrit dans la nouvelle démarche adoptée par le Royaume-Uni pour relever le niveau éducatif dans les zones socialement et scolairement défavorisées. L’établissement a été conçu pour faciliter l’intégration des élèves et de la population locale et améliorer le processus d’apprentissage.
Choose an application
Choose an application
L’Exécutif écossais, l’administration décentralisée d’Écosse, s’emploie avec les différents acteurs concernés à parvenir à un niveau d’excellence dans le parc immobilier scolaire grâce aux évaluations de fonctionnalité des bâtiments. La conception de l’environnement scolaire a un effet direct sur les processus d’enseignement et d’acquisition de savoirs, activités que de nombreux aspects des bâtiments peuvent favoriser ou au contraire entraver. Entreprise en collaboration, l’évaluation des équipements nouveaux et existants peut être profitable à toutes les parties prenantes de la construction scolaire, depuis les usagers des bâtiments jusqu’aux autorités locales en passant par les concepteurs.
Choose an application
In 1995, PEB published a case study on the United Kingdom’s Leith Academy. The following article examines the Academy’s original design, how the facilities have served over the 13 years since their construction and their influence on subsequent designs.
Choose an application
The Scottish Executive, the devolved government for Scotland, is engaging with stakeholders to achieve excellence in the school estate through Post Occupancy Evaluation (POE). Design of the school environment has a direct impact on teaching and learning, activities which can be supported or frustrated by many building elements. Through a collaborative process, evaluating new and existing facilities can benefit all those involved in educational building, from the school users, to the local authority, to designers.
Choose an application
The Business Academy Bexley is one of the first purpose-built, part-privately funded independent state schools in Europe. As part of the United Kingdoms new approach to raising educational standards in areas of social deprivation and low educational attainment, Bexley was designed to facilitate integration among its students and with local residents and to enrich the learning process.
Listing 1 - 10 of 162 | << page >> |
Sort by
|