Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Taalontwikkeling is een continu proces, dat een leven lang duurt. In dit proces is sprake van taalverwerving en taal leren; twee componenten die onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Kinderen met taalontwikkelingsproblemen hebben specifieke ondersteuning nodig in het ontwikkelen van taal. Met name reflectie op eigen taalgebruik in communicatie biedt gelegenheid vanuit functioneel taalgebruik inzicht te verwerven in inhoud en vorm van de eigen taal. In dit boek wordt de leerkracht en opvoerder steun geboden in het begeleiden van kinderen met taalontwikkelingsproblemen vanuit de visie: taal leren komt voort uit taalverwerving in communicatie. (Bron: www.garant.be)
Psycholinguistics --- taalverwerving --- Didactics of languages --- taaldidactiek --- taalontwikkeling --- taalontwikkelingsstoornissen --- 475.2 --- Begrijpend lezen --- Communicatie --- Lezen --- Taalbeschouwing --- Taalontwikkeling --- Taalproblemen(Kinderen met taalproblemen, Taalstoornisssen) --- 464 --- Aanvankelijk lezen --- Taalproblemen --- Taalonderwijs; Nederlandse taal --- Kinderen met leerproblemen --- Didactiek --- Orthodidactiek --- Taalverwerving --- Nederlands --- Spraakproblemen --- Logopedie --- Reflecterend taalonderwijs --- Ervaringsgericht onderwijs --- Ontwikkelingsgericht onderwijs --- Taaldidactiek --- 463.4 --- 104389.jpg --- Nederlandse taal ; buitengewoon onderwijs ; didactiek --- Slechthorende kinderen ; onderwijs --- Taalprobleem --- Spraakprobleem --- Reflectie (onderdeel leerproces) --- Basisonderwijs --- Buitengewoon onderwijs --- Hoger onderwijs --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Taalonderwijs --- Onderwijs --- Anderstalige --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|