Narrow your search

Library

Hogeschool Gent (2)

KU Leuven (1)

Thomas More Kempen (1)

Thomas More Mechelen (1)

UAntwerpen (1)

UCLouvain (1)

UCLL (1)

UHasselt (1)

VIVES (1)


Resource type

book (2)


Language

Dutch (1)

English (1)


Year
From To Submit

2006 (2)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by
The western genre : from Lordsburg to Big Whiskey
Author:
ISBN: 9781903364123 Year: 2006 Publisher: London : Wallflower,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Principes van marketing.
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9043010715 9789043010719 Year: 2006 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek biedt de lezer de meest complete en actuele inleiding in alle aspecten van moderne marketing. Met het oog op het toenemend belang van globalisering en e-business plaatsen de auteurs het marketingvak nadrukkelijk in een mondiale context. Het boek bevat onder meer ruim zestig actuele Nederlandse en Vlaamse cases. Principes van marketing past ene praktisch managementperspectief toe op de diverse marketingthema's. daarmee, en dankzij een breed palet van didactische extra's, is dit boek bij uitstek geschikt voor tal van economische en bedrijfskundige opleidingen in het hoger onderwijs. Op grond van uitgebreid marktonderzoek in de Benelux zijn in deze vierde Nederlandse editie van 'Principes van marketing' belangrijke verbeteringen aangebracht in inhoud en structuur, illustratieve voorbeelden, praktijkmateriaal en didactiek. Op de bij het boek geleverde dvd staan videocases aan de hand waarvan studenten kunnen zien hoe marketing in de praktijk werkt bij bedrijven als MTV, Bacardi, Rabobank en Bertolli. Op de voor studenten en docenten vrij toegankelijke Nederlandstalige site www.pearsoneducation.nl/kotler zijn per hoofdstuk extra cases, oefenmateriaal, relevante links, PowerPoint-slides en online testmogelijkheden te vinden.

Listing 1 - 2 of 2
Sort by