Narrow your search

Library

FOD/SPF PO (10)

ULiège (3)

UCLouvain (2)

UGent (2)

Arteveldehogeschool (1)

Hogeschool Gent (1)

KDG (1)

KU Leuven (1)

National Bank of Belgium (1)

UHasselt (1)

More...

Resource type

book (10)

audio (1)


Language

French (7)

Dutch (3)


Year
From To Submit

2006 (10)

Listing 1 - 10 of 10
Sort by

Book
La fabrique de la stratégie : une perspective multidimensionnelle.
Authors: ---
ISBN: 2711769526 9782711769520 Year: 2006 Publisher: Paris Vuibert

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Multi
De ideeën van Michael Porter over strategie en concurrentie
Author:
ISBN: 9077387013 Year: 2006 Publisher: S.l. Mainpress

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Concevoir et lancer un projet : de l'idée au succès.
Author:
ISBN: 2708137042 9782708137042 Year: 2006 Publisher: Paris Ed. d'organisation


Book
Strategie-implementatie : sturing en governance in de moderne non-profitorganisatie.
Author:
ISBN: 9789023241997 9023241991 Year: 2006 Publisher: Assen Van Gorcum


Book
La question décisive : recommanderiez-vous cette entreprise à vos amis ?
Authors: --- ---
ISBN: 2744062529 9782744062520 Year: 2006 Publisher: Paris : Village mondial,


Book
De la performance à l'excellence : devenir une entreprise leader.
Authors: ---
ISBN: 2744062200 9782744062209 Year: 2006 Publisher: Paris Village mondial.


Book
Manager les travailleurs du savoir
Authors: ---
ISBN: 2878806638 Year: 2006 Publisher: Rueil-Malmaison : Editions Liaisons,


Book
Invloedrijke denkers : visies op managementthema's
Author:
ISBN: 9052615292 Year: 2006 Publisher: Schoonhoven Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe denkt Tom Peters over het managen van mensen? En wat heeft Rosabeth Moss Kanter daarover gezegd? In hoeverre wijkt de kijk op strategie van Michael Porter af van die van Henry Mintzberg? En wat is Philip Kotlers visie op marketing management? Over management zijn vele theorieën ontwikkeld, maar die ideeën zijn geen snelle oplossingen. Alleen als ze op het juiste moment en in de juiste omgeving worden begrepen en toegepast, kunnen ze helpen de kloof tussen theorie en praktijk te overbruggen. Daarom is dit boek ingedeeld op thema. De belangrijkste managementthema's zijn voor u op een rij gezet en van ieder thema worden de achtergronden uitgelegd. Vervolgens leest u wat verschillende invloedrijke denkers erover gezegd hebben, zodat hun ideeën een plaats krijgen tussen al die andere managementpioniers en denkers. 
In Invloedrijke denkers uit de serie Managementinstrumenten komen thema's als strategievoering en -implementatie, het aansturen van medewerkers, leiderschap en kwaliteitsmanagement uitvoerig aan bod. Wat houden de thema's in? Wat is de achtergrond ervan? Welke theorieën zijn erover ontwikkeld en wie zijn de belangrijkste vertegenwoordigers? U vindt in dit boek van elke theorie de potentiële voordelen, maar ook een waarschuwing voor de valkuilen. En wilt u een theorie in praktijk brengen? Dan wordt u op weg geholpen met bestpracticevoorbeelden, implementatietips, checklists en een overzicht van aanbevolen literatuur. Dankzij Invloedrijke denkers ontdekt u wat de visie van verschillende grote denkers is op thema's uit de dagelijkse praktijk, zodat u daarmee uw voordeel kunt doen en uw eigen visie kunt vormen.


Listing 1 - 10 of 10
Sort by