Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Identiteit --- Profiel en imago --- Imagomanagement --- Huisstijl --- Casestudies --- Merkbeleid --- Interactiviteit --- Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen --- Profiel --- Casestudy --- Imago
Choose an application
Business policy --- Product strategy --- Public relations --- Identiteit --- Corporate image --- Profiel en imago --- Organisatiecultuur --- Profiel --- Imago
Choose an application
Branding --- Imagomanagement --- Profiel en imago --- Merkstrategieën --- Merkbeleid --- Carrière Loopbaan --- Appréciation des prestations du personnel Prestatiebeoordeling --- Performance Prestatie --- Personnalité Persoonlijkheid --- Profiel --- Merkstrategie --- Imago
Choose an application
Branding --- Imagomanagement --- Profiel en imago --- Leidinggeven --- Merken --- Merkstrategieën --- Merkbeleid --- Authenticiteit --- Marketing Marketing --- Image (relations publiques) Beeld (public relations) --- Personnalité Persoonlijkheid --- Profiel --- Leiderschap --- Merk --- Merkstrategie --- Imago
Choose an application
Thematology --- Children's literature. Juvenile literature --- American literature --- English literature --- imago --- familie --- jeugdliteratuur
Choose an application
Marketing --- Merkbeleid --- Branding --- Merk --- Storytelling --- Externe communicatie --- Marketingcommunicatie --- Public relations --- Authenticiteit --- Profiel --- Imago
Choose an application
Mass communications --- Corporate communication --- Corporate image --- Communicatiemanagement --- Identiteit --- Public relations --- Profiel en imago --- Empowerment --- Interne communicatie --- Externe communicatie --- 695 Communicatie --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Communicatiemanagement --- #KVHA:Zakelijke communicatie --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- Profiel --- Imago
Choose an application
Logos --- History of doctrines --- 20th century --- Brand name products --- Public opinion --- Business names --- Management --- Trademarks --- Handbooks, manuals, etc. --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Branding --- Merken --- Profiel en imago --- Marketing --- Merkstrategie --- Merk --- Profiel --- Financiewezen --- Imago --- Marque --- Marques
Choose an application
Design is alomtegenwoordig: het pak hagelslag staat iedere dag op tafel, de post van de zorgverzekeraar ligt op ons bureau en ook om de uithangborden en lichtbakken van winkels, restaurants en cafés kunnen we niet heen. Designbureaus schieten als paddenstoelen uit de grond en krijgen een steeds betere positie in de marketingwereld. Renée Peeters brengt binnen dit onderzoek de bijdrage van design voor merkrepresentatie in kaart. Onderzocht wordt op welke wijze merkeigenaren design inzetten om de merkrepresentatie van consumenten te kunnen sturen. Is het mogelijk dat design de associatievorming omtrent zaken als de identiteit en de structuur van een organisatie stuurt? Hoe is design van invloed op factoren als prijs en kwaliteit? En op welke wijze draagt design bij aan merkpersonificatie? De antwoorden op deze en andere vragen met betrekking tot de werking van design zijn binnen dit onderzoek uitgediept vanuit vier verschillende designcases.
Merken. --- Merken --- Design --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Profiel en imago --- Merkwaarde --- #SBIB:309H2820 --- #SBIB:309H252 --- #SBIB:309H2810 --- De reclameboodschap: algemene werken --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Organisatorische aspecten van het reclamewezen --- Merk --- Merkstrategie --- Profiel --- Imago
Choose an application
Mass communications --- Advertising. Public relations --- Crisiscommunicatie --- Communicatie --- Public relations --- Crisis public relations --- Reputaties --- Profiel en imago --- Imagomanagement --- Reputatie --- Profiel --- Imago --- Crisis management --- Corporations - Public relations --- Communication in crisis management --- Corporations
Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|