Listing 1 - 10 of 20 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Identity 2.0
Authors: --- ---
ISBN: 9789063691837 Year: 2008 Publisher: Amsterdam BIS Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The soul of the corporation : how to manage the identity of your company
Authors: ---
ISBN: 0131857266 9780131857261 Year: 2008 Publisher: Upper Saddle River (N.J.) Wharton School Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
This is you wake-up call : personal branding in turbulente tijden
Authors: ---
ISBN: 9789058714213 Year: 2008 Publisher: Zaltbommel Thema


Book
Personal branding : leiderschap vanuit authenticiteit
Author:
ISBN: 9789077983379 Year: 2008 Publisher: Leidschendam Quist

The family in English children's literature
Author:
ISBN: 9780415988858 9780415699617 9780203928752 Year: 2008 Publisher: New York, N.Y. Routledge

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Personality not included : why companies lose their authenticity and how great brands get it back
Author:
ISBN: 9780071545211 Year: 2008 Publisher: New York McGraw-Hill

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Multi
Toolkit corporate communicatie
Author:
ISSN: 13863185 ISBN: 9789013048827 Year: 2008 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer


Book
Brand design : construire la personnalité d'une marque gagnante
Authors: --- --- ---
ISBN: 9782804154899 Year: 2008 Publisher: Brussel De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Merkdesign : een ruwe diamant in merkenland
Author:
ISBN: 9789076802466 Year: 2008 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Design is alomtegenwoordig: het pak hagelslag staat iedere dag op tafel, de post van de zorgverzekeraar ligt op ons bureau en ook om de uithangborden en lichtbakken van winkels, restaurants en cafés kunnen we niet heen. Designbureaus schieten als paddenstoelen uit de grond en krijgen een steeds betere positie in de marketingwereld. Renée Peeters brengt binnen dit onderzoek de bijdrage van design voor merkrepresentatie in kaart. Onderzocht wordt op welke wijze merkeigenaren design inzetten om de merkrepresentatie van consumenten te kunnen sturen. Is het mogelijk dat design de associatievorming omtrent zaken als de identiteit en de structuur van een organisatie stuurt? Hoe is design van invloed op factoren als prijs en kwaliteit? En op welke wijze draagt design bij aan merkpersonificatie? De antwoorden op deze en andere vragen met betrekking tot de werking van design zijn binnen dit onderzoek uitgediept vanuit vier verschillende designcases.


Book
Crisis communication : practical PR strategies for reputation management and company survival
Author:
ISBN: 9780749454005 0749454008 Year: 2008 Publisher: London Kogan Page

Listing 1 - 10 of 20 << page
of 2
>>
Sort by