Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Onze snel veranderende samenleving heeft behoefte aan een sterke, innovatieve kenniseconomie. Vanuit het Europese beleid, het federale onderwijsbeleid, de economische sectoren en onderwijsonderzoek wordt gevraagd dat het onderwijs inspeelt op deze behoefte. Het creatief denken, patroondoorbrekend vernieuwend denken, ligt aan de basis van innovatie. Creatieve denkmethodes laten het creatief denkproces op een doelmatige, gestructureerde manier verlopen en kunnen als werkvorm aangereikt worden in het secundair onderwijs. Dit boek geeft een overzicht van de, in onderwijscontext bruikbare, methodes ontleend aan de ontwerpindustrie.
Onderwijsleerprocessen. --- Onderwijsvernieuwing --- Secundair onderwijs --- Vlaanderen. --- 773 Secundair onderwijs --- creativiteit --- krachtige leeromgeving --- probleemgestuurd onderwijs --- secundair onderwijs --- 454 --- denkmethoden --- didactiek --- didactische werkvormen --- onderwijsvernieuwing --- Creatief denken --- Didactische werkvormen --- Onderwijsmethoden --- probleemoplossend denken --- vernieuwing --- werkvormen --- 484.23 --- creativiteit (ler) --- kenniseconomie --- patroondoorbrekend vernieuwend denken --- secundair onderwijs (ler) --- Creativiteit --- Denken --- Methodiek --- Onderwijs --- 095142.jpg --- Onderwijsleerprocessen --- Onderwijsvernieuwing ; secundair onderwijs ; Vlaanderen --- Didactiek; algemeen --- Didactische werkvorm --- Musiceren
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|