Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
Het verhaal achter nieuwe producten : toegevoegde waarde door productontwikkeling en industrieel design.
Author:
ISBN: 9789058563149 Year: 2009 Publisher: Oostkamp : Stichting Kunstboek,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Nieuwe producten zijn cruciaal om de wereldwijde concurrentie aan te gaan. Productinnovatie is een dynamisch proces van snel evoluerende technologieën, veeleisende gebruikers en scherpe concurrentie. Productontwikkeling en industrieel design vergen een multidisciplinaire en geïntegreerde aanpak. Creativiteit, samenwerking, planning en een hoog X-factor gehalte zijn de sleutels tot succes. Dit boek wil inspirerend zijn voor wie geen bijzondere achtergrond heeft in dit vakgebied maar er als manager, ondernemer, overheid of student mee geconfronteerd wordt. Verder wil het ook een aantal krachtige, praktijkgerichte inzichten en principes meegeven aan wie actief is in de productontwikkeling of aan wie hierin, na het lezen van dit boek, aspiraties heeft. Het verhaal is geïllustreerd met ruim zeventig voorbeelden van producten uit diverse sectoren, ontworpen door of voor Vlaamse bedrijven. Twaalf Vlaamse ondernemers getuigen over hun aanpak voor het managen van productontwikkeling en industrieel design - vanaf het bepalen van een strategie, het bedenken van nieuwe ideeën tot het conceptualiseren, uitwerken en implementeren ervan.


Book
Innovation diffusion and new product growth
Authors: --- ---
ISBN: 0982387717 9780982387719 Year: 2009 Publisher: Cambridge : Marketing Science Institute,


Book
Business-to-business brand management : theory, research and executive case study exercises
Authors: ---
ISBN: 128227144X 9786612271441 1848556713 9781848556713 9781848556706 1848556705 Year: 2009 Publisher: Bingley : JAI Press,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Providing broad and deep coverage, this volume focuses on sensemaking, decisions, actions, and evaluating outcomes relating to managing business-to-business brands including both product and service brands. This book goes well beyond basic marketing textbooks to provide extensive reviews of relevant studies, original research reports, and in-depth implications for B2B brand management issues. Each of the papers provides valuable brand management insights for managers. The chapters are original contributions by leading scholars and B2B brand managers; each chapter following the introductory chapter includes a brand management problem-exercise with a separate instructor's note.

Listing 1 - 3 of 3
Sort by