Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Nieuwe producten zijn cruciaal om de wereldwijde concurrentie aan te gaan. Productinnovatie is een dynamisch proces van snel evoluerende technologieën, veeleisende gebruikers en scherpe concurrentie. Productontwikkeling en industrieel design vergen een multidisciplinaire en geïntegreerde aanpak. Creativiteit, samenwerking, planning en een hoog X-factor gehalte zijn de sleutels tot succes. Dit boek wil inspirerend zijn voor wie geen bijzondere achtergrond heeft in dit vakgebied maar er als manager, ondernemer, overheid of student mee geconfronteerd wordt. Verder wil het ook een aantal krachtige, praktijkgerichte inzichten en principes meegeven aan wie actief is in de productontwikkeling of aan wie hierin, na het lezen van dit boek, aspiraties heeft. Het verhaal is geïllustreerd met ruim zeventig voorbeelden van producten uit diverse sectoren, ontworpen door of voor Vlaamse bedrijven. Twaalf Vlaamse ondernemers getuigen over hun aanpak voor het managen van productontwikkeling en industrieel design - vanaf het bepalen van een strategie, het bedenken van nieuwe ideeën tot het conceptualiseren, uitwerken en implementeren ervan.
vormgeving --- ontwerptechnieken --- Product strategy --- industriële vormgeving --- productontwikkeling --- Productontwikkeling --- Design ; Vlaanderen --- 658.81.1 --- 658.84 --- 745.4 --- 658.8 --- ontwerpen --- productstrategie --- Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren --- Product management. Brand management --- Productstrategie --- productontwikkeling, productdesign --- marketing, verkoop, distributie --- Productontwikkeling. --- industrial design --- creativiteit
Choose an application
New products --- Consumers' preferences --- Innovatiediffusie. --- Marketing --- Mathematical models. --- Social aspects. --- Social aspects --- 658.81.1 --- New product development --- NPD (Marketing) --- Product development --- Products, New --- Commercial products --- Industrial design --- Brand preferences --- Choice (Economic theory) --- Choice of product --- Preferences, Consumers' --- Product choice --- Consumer behavior --- Consumers --- Revealed preference theory --- Social aspects&delete& --- Mathematical models --- Marketing&delete& --- Product management. Brand management --- Attitudes --- Lancement de produit
Choose an application
Providing broad and deep coverage, this volume focuses on sensemaking, decisions, actions, and evaluating outcomes relating to managing business-to-business brands including both product and service brands. This book goes well beyond basic marketing textbooks to provide extensive reviews of relevant studies, original research reports, and in-depth implications for B2B brand management issues. Each of the papers provides valuable brand management insights for managers. The chapters are original contributions by leading scholars and B2B brand managers; each chapter following the introductory chapter includes a brand management problem-exercise with a separate instructor's note.
Brand name products --- Industrial marketing. --- Product management. --- Brand management --- Management, Product --- Marketing --- B2B marketing (Business to business marketing) --- Business to business marketing --- Business-to-business selling --- Industrial equipment --- Management. --- Management --- Industrial marketing --- Product management --- E-books --- Brand names --- Branded merchandise --- Merchandise, Branded --- Name brand products --- Business names --- Commercial products --- Branding (Marketing) --- Trademarks --- 658.8.133 --- 658.81.1 --- Industrial marketing. Business to business marketing --- Product management. Brand management --- Sales & marketing management. --- Sales & marketing. --- Business & Economics --- General.
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|