Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Brand equity and brand value: principles, measurement and management
Author:
Year: 2009 Publisher: Amsterdam SWOCC

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Marktonderzoek --- SWOCC


Book
Brand portfolio and brand architecture strategies
Author:
Year: 2009 Publisher: Amsterdam SWOCC

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Marktonderzoek --- SWOCC


Book
Key marketing metrics : the 50+ metrics every manager needs to know.
Authors: --- --- ---
ISBN: 9780273722038 Year: 2009 Publisher: Harlow Wharton School Publishing


Book
Marketingjaarboek 2009
Authors: --- ---
Year: 2009 Publisher: Kalmthout Brussel PIMMS Stichting Marketing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Multi
Marketing through turbulent times
Author:
ISBN: 9780230237308 9780230251182 Year: 2009 Publisher: New York Palgrave Macmillan

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

"At some time in the future the recession will end. But what will happen then? How will customers respond to organizations that mistreated them in the past? What can organizations do now? Marketing Through Turbulent Times addresses these questions by tying together four themes: democracy, economic recession, individual depression and customer-centred strategies. Written for decision makers who want to ensure that their marketing strategies are not only relevant for today's difficult environment but will also provide a solid foundation for future growth, this book is an invaluable resource for anyone making strategic marketing decisions. Marketing Through Turbulent Times is a common sense, accessible book about marketing that provides a range of tools, principles and approaches for managers wanting to fine tune their current marketing strategies today and identify innovative growth opportunities which will allow them to lead their organization toward a robust future"--Provided by publisher.


Book
Designing change : social marketing voor duurzaamheidstransities.
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9789490452001 Year: 2009 Publisher: Brussel Uitgeverij Change Designers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

1. De transitie naar duurzame consumptie 2. Segmentatieonderzoek duurzame attitude 3. Een tekenraster voor wereldverbeteraars 4. be prepared to be surprised Dat we duurzamer moeten leven weten we wel, maar waarom is het zo moeilijk om mensen zo ver te krijgen dat ze hun gedrag ook echt gaan aanpassen? Waarom heeft ‘de waarheid’ vertellen zo weinig effect? En wat heb je nu precies nodig om effectief tot positieve gedragsverandering te komen?Tijdens Designing Change gaan professionals en experts op zoek naar antwoorden op deze en andere vragen en reiken we alternatieve tools en denkpistes aan voor iedereen die met zijn of haar organisatie of bedrijf duurzame gedragsverandering nastreeft.


Book
Groene marketing : een manifest
Author:
ISBN: 9789055946457 Year: 2009 Publisher: Schiedam Scriptum


Book
De internet scorecard 2.0 : realiseer je online strategie
Authors: ---
ISBN: 9789043017831 Year: 2009 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De Internet Scorecard is een stevig hulpmiddel om de effectiviteit en winstgevendheid van online activiteiten te meten en te verbeteren. Centraal staat de internetstrategie van de onderneming. Dit boek biedt een handleiding voor iedereen die bezig is met internet en zijn rendement op internetinvesteringen wil vergroten. In deze tweede editie besteden de auteurs aandacht aan de nieuwste trends, indicatoren en praktijkvoorbeelden. De beschreven methode bekijkt de internetactiviteiten vanuit vier perspectieven: financieel, de klant, de website zelf en de organisatie achter het web. De auteurs richten zich op het efficint zakendoen via het internet. Het ondernemen via de website neemt nog steeds toe, maar de investeringen blijven achter en leveren vaak ook onvoldoende rendement op. Ook zien ondernemers te weinig kans om hun naamsbekendheid via het internet te vergroten. In dit werk geven de auteurs aanwijzingen hoe het ondernemen (lees: verkopen) kan worden verbeterd. Er wordt ingegaan op Succesfactoren: nieuwe klanten, kosten, winstgevendheid, bereik van campagnes enzovoort. Ook wordt indringend ingezoomd op online marketingtechnieken. Interessant zijn de aanwijzingen over hoe je van online bezoekers vaste klanten kunt maken. Verder bevat het werk interviews met online-aanbieders (Bol, TNT, KLM, Tom Tom). Herziene en geactualiseerde heruitgave; nieuwe trends worden beschreven, meer concrete (en dus praktische) praktijkvoorbeelden gegeven. Ook de interviews zijn nieuw. Het boek is allesomvattend en praktisch en mag als naslagwerk worden beschouwd voor ondernemers en studenten. De tijd van spelen op het internet is voorbij. Je kan je als ernstig bedrijf of organisatie niet meer veroorloven een amateuristische website online te laten zetten door een of andere knutselaar of collega met wat extra tijd. Consumenten zijn zeer veeleisend geworden en voorspelbaar in hun onvoorspelbaarheid. Een grote uitdaging voor een onderneming, maar de mogelijkheden van een goede website zijn Dan ook enorm. De vraag is tegenwoordig dus niet zomaar of je een website hebt, maar ook of die site wel effectief is. Zijn de investeringen die je doet of wil doen gerechtvaardigd? Waar schort er nog wat en hoe los je dit op? Wanneer je als bedrijf wil nagaan of je doelstelingen gerealiseerd worden, dan is het Balanced Scorecard Systeem nooit veraf. Kritische succesfactoren worden getoetst aan 'Key Performance Indicators' en dit op het gebied van je financin, je klant, je organisatie ... en je website. Dit laatste hebben de auteurs verder ontwikkeld om zo tot een 'internet scorecard' te komen. Geert-Jan Smits en Joost Steins Bisschop besteden hierbij aandacht aan nieuwe trends, indicatoren, concrete praktijkvoorbeelden en interviews met prominente vakgenoten. Ze helpen je concreet bij het vertalen van doelstellingen naar successen en bij het implimenteren van de online strategie. Dit boek gaat natuurlijk verder dan alleen wat webstatistiekjes. Om de kwaliteit van je site en de organisatie Te meten zijn die immers weinig relevant. Belangrijker is wat de bezoeker van je site vindt en vandaar ook de nodige aandacht voor webanalytics, useability tests, enqutes en expertenonderzoeken. Een zeer interessant boek voor iedereen die genteresseerd is in het verbeteren van online resultaten.


Book
Van MedeWerkers naar MedeMerkers : internal branding in de praktijk
Author:
ISBN: 9789013064889 Year: 2009 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe krijg je het merk in de genen van je medewerkers? Door internal branding een wezenlijke rol te laten spelen in de bedrijfsvoering. Aan de hand van het verhaal van Interpolis schetst Saskia Barendse-Schijvens de successen én tegenslagen die de communicatieprofessional tegenkomt bij het opzetten van een internal branding-traject. Met heldere tips en leerpunten. Ook als de basis verandert door een fusie

Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by