Narrow your search
Listing 1 - 9 of 9
Sort by

Book
Sponsoring voor je sportclub
Authors: --- ---
Year: 2009 Publisher: Gent Vlaamse Sportfederatie vzw

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe vind je sponsors voor je sportclub? Waar moet je op letten bij het afsluiten van een sponsorovereenkomst? Deze brochure geeft je tips om een succesvol sponsorbeleid uit te werken.Bron: https://www.dynamoproject.be

Keywords

Sport --- Sponsoring --- Sportclub --- Wetgeving


Book
Sportsponsoring
Authors: ---
ISBN: 9789043016254 Year: 2009 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

V, 248 p. : ill.


Book
SB-projecten coördineren : SB 4
Author:
ISBN: 9789085241287 Year: 2009

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketingjaarboek 2009
Authors: --- ---
Year: 2009 Publisher: Kalmthout Brussel PIMMS Stichting Marketing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Vlaanderen loopt: sociaal-wetenschappelijk onderzoek naar de loopsportmarkt
Authors: ---
ISBN: 9789038214849 Year: 2009 Volume: 1 Publisher: Gent Academia Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Vlaanderen wordt momenteel volop door een tweede golf van loopsporters overspoeld. De loopsport kent niet alleen een omvangrijk, maar tegelijk ook heel divers publiek. Vlaanderen loopt! brengt de Vlaamse loopsportmarkt vanuit een sociaal-wetenschappelijk perspectief in kaart. Het werk is vanuit meerdere onderzoeksdisciplines opgebouwd. In de sociaalkinesiologische en sportmanagementgerelateerde bijdragen wordt stilgestaan bij de evolutie en de positie van de loopsport, het aanbod en de vraag op de loopsportmarkt, socio-culturele en socio-economische kenmerken van loopsporters, de opkomst van lichte loopgemeenschappen, de populariteit van loopschoenmerken, en marketing- en sponsoringaspecten van loopsportevenementen. In de sociaal-psychologische hoofdstukken wordt onderzocht waarom loopsporters lopen, in welke mate ze zich met andere loopsporters verbonden voelen en elkaar beïnvloeden bij hun productkeuze, en hoe ze tegenover andere sporters staan. Er wordt tevens een typologie van loopsporters voorgesteld, waarop beleidsverantwoordelijken, sportmarketeers en andere betrokkenen zich kunnen inspireren om relevante doelgroepen op de juiste wijze aan te spreken. (Bron: covertekst)


Book
Charity management : implementatie in uw marketingstrategie
Authors: ---
ISBN: 9789045528762 Year: 2009 Publisher: Antwerpen De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Waarom wordt er steeds meer aan mensen gevraagd zich te engageren voor een goed doel? Hoe groot is het menselijke engagement als vrijwilliger en donateur in een periode waarin de economie achteruitgaat? Charity management. Implementatie in uw marketingstrategie is een boek waarin de fondsenwervende technieken bestudeerd worden als onderdeel van een nieuwe economie. Fondsenwerving als een nieuwe marketingtool. Vele bedrijven gebruiken deze technieken. Niet alleen voor het goede doel, maar ook om hun product een meerwaarde te geven. De veranderingen in de economische realiteit dringen daar zelfs steeds meer op aan. Daar draait het om in de meerwaarde van de beleveniseconomie: het evenement dat we willen meemaken, maar dat we ook een doel wensen te geven. Het gaat niet alleen meer om het product dat we kopen, maar ook om hetgeen we schenken een plaats te geven. (Bron: covertekst)


Book
Sponsoring, mécénat
Authors: ---
ISBN: 9782804416935 2804416933 Year: 2009 Volume: *1 Publisher: Bruxelles Larcier

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Corporate sponsorship --- Art patronage --- Parrainage publicitaire --- Mécénat --- Law and legislation --- Taxation --- Droit --- Impôts --- BE / Belgium - België - Belgique --- 650 --- 659 --- 348.5 --- BPB1002 --- Parrainage --- sponsoring --- mecenaat --- legislation --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- Reclame - Public relations. --- Belastingsrecht. --- Beschermheerschap --- mecenat --- wetgeving --- Mecenaat --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Mécénat --- Impôts --- patronaj cultural --- mæcenat --- patronazh --- покровителство --- mecenášství --- mecenazgo --- patrunaġġ --- kulttuurin tukeminen --- mecenate --- mecenášstvo --- patronage --- mecenato --- mecenstvo --- покровитељство --- χορηγία για καλλιτεχνικές και πνευματικές εκδηλώσεις --- pokroviteljstvo --- patronāža --- kultūros mecenavimas --- mecenatúra --- Mäzenatentum --- metseenlus --- mecenáš --- патрон --- mecénás --- mecenas --- meno, mokslo ir literatūros rėmimas --- патронат --- μαικήνας --- покровителство на уметностите --- спонсорство --- rėmimas --- sponsorizare --- sponsorlus --- sponzorství --- patrocínio --- beschermheerschap --- patrocinio --- sponsorizim --- sponzorstvo --- urrú --- sponsorizzazzjoni --- χορηγία --- спонзорство --- Sponsoring --- sponsring --- finansiālais atbalsts --- sponsorointi --- sponsorering --- szponzorálás --- sponsorship --- urraíocht --- донаторство --- донатор --- sponsorizues --- rėmėjas --- patrocinio publicitario --- patrocinador --- patrocinio comercial --- sponsor --- sponzor --- sponsori --- patronát --- покровител --- sponsors --- padrinazgo --- спонзор --- σπόνσορινγκ --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Reclame - Public relations --- Belastingsrecht --- pátrúnacht --- Belgique --- parrainage


Book
Storia di una collezione : dai libri di disegni e stampe di Leopoldo de' Medici all'eta moderna
Authors: ---
ISBN: 9788822259066 Year: 2009 Publisher: Firenze Leo S. Olschki


Book
Communicator : toute la communication d'entreprise
Authors: ---
ISBN: 9782100525515 2100525514 Year: 2009 Publisher: Paris Dunod

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Guide abordant la communication globale, la communication interne comme outil de motivation, les relations avec la presse et la communication externe comme reflet de l'entreprise. Traite des techniques de communication utilisées : la communication économique et financière, le logo et le système d'identité visuelle, l'audiovisuel d'entreprise, le sponsoring et le mécénat.

Keywords

Communication in organizations --- Communication in management --- Communication dans l'entreprise --- Entreprises --- Relations publiques --- Bedrijfscommunicatie. --- Mondelinge communicatie --- Schriftelijke communicatie --- Franse taal. --- Business communication --- Corporations --- Communication dans les organisations --- Handbooks, manuals, etc --- Handbooks, manuals, etc. --- Public relations --- Guides, manuels, etc --- Communicatie --- Bedrijfscommunicatie --- Zakelijke communicatie --- Communicatieplannen --- Interne communicatie --- Mediarelaties --- Persberichten --- Externe communicatie --- Financiële communicatie --- Sponsoring (alle aspecten) --- Communicatietechnieken --- Informatie en communicatie : Communicatie --- Information et communication : Communication --- Communication dans l'entreprise Communicatie (bedrijven) --- Communication interne Interne communicatie --- Communication externe Externe communicatie --- Communication de crise Crisiscommunicatie --- Modes de communication Communicatiewijzen --- 007 --- 007.7 --- 65.012.45 --- informatie en communicatie --- communicatie - sociale vaardigheden (zie ook 361.521, 384.01, 65.012.45, 8) --- communicatie in organisaties - informatie in organisaties (zie ook 361.521.81) --- Communicatieplan --- Mediarelatie --- Persbericht --- Sponsoring --- Communicatietechniek --- Schrijven --- Tekst --- Communication dans l'entreprise - Guides, manuels, etc. --- Entreprises - Relations publiques - Guides, manuels, etc.

Listing 1 - 9 of 9
Sort by