Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
Hoe vind je sponsors voor je sportclub? Waar moet je op letten bij het afsluiten van een sponsorovereenkomst? Deze brochure geeft je tips om een succesvol sponsorbeleid uit te werken.Bron: https://www.dynamoproject.be
Sport --- Sponsoring --- Sportclub --- Wetgeving
Choose an application
V, 248 p. : ill.
Applied marketing --- Recreation. Games. Sports. Corp. expression --- sport --- sportbeleid --- sponsoring --- 659.1 --- massacommunicatie --- Media --- Sponsoring --- Sport --- communicatie --- sportsponsoring --- sportmarketing --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Sponsoring (alle aspecten) --- Wetgeving --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Drank --- Gezondheid
Choose an application
Sport --- Project --- Projectmanagement --- Teamwerk --- Planning --- Vrijwilligerswerk --- Public relations --- Fonds --- Sponsoring --- Begroting --- Budgettering --- Rapporteren --- Presentatie
Choose an application
Marketing --- Sponsoring --- Crisiscommunicatie --- Marktonderzoek --- Casestudy --- Marketingcommunicatie --- Reclame --- Crisismanagement --- Reputatie --- Merchandising --- Radio --- Radioreclame
Choose an application
Vlaanderen wordt momenteel volop door een tweede golf van loopsporters overspoeld. De loopsport kent niet alleen een omvangrijk, maar tegelijk ook heel divers publiek. Vlaanderen loopt! brengt de Vlaamse loopsportmarkt vanuit een sociaal-wetenschappelijk perspectief in kaart. Het werk is vanuit meerdere onderzoeksdisciplines opgebouwd. In de sociaalkinesiologische en sportmanagementgerelateerde bijdragen wordt stilgestaan bij de evolutie en de positie van de loopsport, het aanbod en de vraag op de loopsportmarkt, socio-culturele en socio-economische kenmerken van loopsporters, de opkomst van lichte loopgemeenschappen, de populariteit van loopschoenmerken, en marketing- en sponsoringaspecten van loopsportevenementen. In de sociaal-psychologische hoofdstukken wordt onderzocht waarom loopsporters lopen, in welke mate ze zich met andere loopsporters verbonden voelen en elkaar beïnvloeden bij hun productkeuze, en hoe ze tegenover andere sporters staan. Er wordt tevens een typologie van loopsporters voorgesteld, waarop beleidsverantwoordelijken, sportmarketeers en andere betrokkenen zich kunnen inspireren om relevante doelgroepen op de juiste wijze aan te spreken. (Bron: covertekst)
Academic collection --- #SMV:atletiek --- #SMV:000002 --- #SMV:sociologie --- #SMV:beleid --- sport --- lopen --- sportmanagement --- sociologie --- 316.7:796 --- 796.422 --- 616.8 --- Lopen --- Sociaal-wetenschappelijk onderzoek --- Sportmanagement --- Sociologie --- 101246.jpg --- 796.422 Lopen --- 316.7:796 Sociologie van de sport --- Sociologie van de sport --- Sociology of sport --- Flanders --- Sport --- Atletiek --- Vlaanderen --- Sociaalwetenschappelijk onderzoek --- Recreatiesport --- Sportclubs --- Sponsoring (alle aspecten) --- Schoenen --- Onderzoek --- Sportclub --- Sponsoring --- Schoen --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Emigratie --- Drank --- Gezondheid --- Ontwikkeling --- Leerlijn --- Onderzoek (wetenschap)
Choose an application
Waarom wordt er steeds meer aan mensen gevraagd zich te engageren voor een goed doel? Hoe groot is het menselijke engagement als vrijwilliger en donateur in een periode waarin de economie achteruitgaat? Charity management. Implementatie in uw marketingstrategie is een boek waarin de fondsenwervende technieken bestudeerd worden als onderdeel van een nieuwe economie. Fondsenwerving als een nieuwe marketingtool. Vele bedrijven gebruiken deze technieken. Niet alleen voor het goede doel, maar ook om hun product een meerwaarde te geven. De veranderingen in de economische realiteit dringen daar zelfs steeds meer op aan. Daar draait het om in de meerwaarde van de beleveniseconomie: het evenement dat we willen meemaken, maar dat we ook een doel wensen te geven. Het gaat niet alleen meer om het product dat we kopen, maar ook om hetgeen we schenken een plaats te geven. (Bron: covertekst)
Fondsenwering. --- Applied marketing --- liefdadigheidsacties --- Financial management --- marketingbeleid --- fondswerving --- marketinginstrumenten --- sponsoring --- evenementen marketing --- 658.8 --- bedrijfsmanagement --- marketingstrategie --- marketingstrategieën --- fondsenwerving --- Fondsenwerving --- marketing, verkoop, distributie --- Management --- PXL-Business 2016 --- Marketingstrategieën --- Liefdadigheid --- Non-profitsector --- Accountancy --- Accountantscontrole --- Jaarrekeningen --- Bedrijfsrevisoren --- Controlling --- Auditing --- Cursus bachelor in het Bedrijfsmanagement --- Marketingstrategie
Choose an application
Corporate sponsorship --- Art patronage --- Parrainage publicitaire --- Mécénat --- Law and legislation --- Taxation --- Droit --- Impôts --- BE / Belgium - België - Belgique --- 650 --- 659 --- 348.5 --- BPB1002 --- Parrainage --- sponsoring --- mecenaat --- legislation --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- Reclame - Public relations. --- Belastingsrecht. --- Beschermheerschap --- mecenat --- wetgeving --- Mecenaat --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Mécénat --- Impôts --- patronaj cultural --- mæcenat --- patronazh --- покровителство --- mecenášství --- mecenazgo --- patrunaġġ --- kulttuurin tukeminen --- mecenate --- mecenášstvo --- patronage --- mecenato --- mecenstvo --- покровитељство --- χορηγία για καλλιτεχνικές και πνευματικές εκδηλώσεις --- pokroviteljstvo --- patronāža --- kultūros mecenavimas --- mecenatúra --- Mäzenatentum --- metseenlus --- mecenáš --- патрон --- mecénás --- mecenas --- meno, mokslo ir literatūros rėmimas --- патронат --- μαικήνας --- покровителство на уметностите --- спонсорство --- rėmimas --- sponsorizare --- sponsorlus --- sponzorství --- patrocínio --- beschermheerschap --- patrocinio --- sponsorizim --- sponzorstvo --- urrú --- sponsorizzazzjoni --- χορηγία --- спонзорство --- Sponsoring --- sponsring --- finansiālais atbalsts --- sponsorointi --- sponsorering --- szponzorálás --- sponsorship --- urraíocht --- донаторство --- донатор --- sponsorizues --- rėmėjas --- patrocinio publicitario --- patrocinador --- patrocinio comercial --- sponsor --- sponzor --- sponsori --- patronát --- покровител --- sponsors --- padrinazgo --- спонзор --- σπόνσορινγκ --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Reclame - Public relations --- Belastingsrecht --- pátrúnacht --- Belgique --- parrainage
Choose an application
76 <017.2> --- 76 "16" --- 76 "17" --- 7.078.2 --- 769 <45 FIRENZE> --- Grafische kunsten. Grafiek. Prentkunst--Private verzamelingen --- Grafische kunsten. Grafiek. Prentkunst--17e eeuw. Periode 1600-1699 --- Grafische kunsten. Grafiek. Prentkunst--18e eeuw. Periode 1700-1799 --- Kunstbescherming door particulieren: sponsoring; mecenaat --- Prentenverzamelingen--Italië--FIRENZE --- 769 <45 FIRENZE> Prentenverzamelingen--Italië--FIRENZE --- 7.078.2 Kunstbescherming door particulieren: sponsoring; mecenaat --- 76 "17" Grafische kunsten. Grafiek. Prentkunst--18e eeuw. Periode 1700-1799 --- 76 "16" Grafische kunsten. Grafiek. Prentkunst--17e eeuw. Periode 1600-1699 --- 76 <017.2> Grafische kunsten. Grafiek. Prentkunst--Private verzamelingen --- Drawing --- Prints --- Fine prints --- Graphic arts --- Drawings --- Sketching --- Art --- Illustration of books --- Manual training --- Leopoldo --- Leopold --- Art patronage --- Gabinetto disegni e stampe degli Uffizi --- Florence. --- Galleria degli Uffizi. --- Florence (Italy). --- History. --- Gabinetto disegni e stampe (florence, italie) --- Léopold ii (grand-duc de toscane ; 1797-1870) --- Dessin --- Estampe --- Histoire --- Mécénat --- Italie --- Florence (italie)
Choose an application
Guide abordant la communication globale, la communication interne comme outil de motivation, les relations avec la presse et la communication externe comme reflet de l'entreprise. Traite des techniques de communication utilisées : la communication économique et financière, le logo et le système d'identité visuelle, l'audiovisuel d'entreprise, le sponsoring et le mécénat.
Communication in organizations --- Communication in management --- Communication dans l'entreprise --- Entreprises --- Relations publiques --- Bedrijfscommunicatie. --- Mondelinge communicatie --- Schriftelijke communicatie --- Franse taal. --- Business communication --- Corporations --- Communication dans les organisations --- Handbooks, manuals, etc --- Handbooks, manuals, etc. --- Public relations --- Guides, manuels, etc --- Communicatie --- Bedrijfscommunicatie --- Zakelijke communicatie --- Communicatieplannen --- Interne communicatie --- Mediarelaties --- Persberichten --- Externe communicatie --- Financiële communicatie --- Sponsoring (alle aspecten) --- Communicatietechnieken --- Informatie en communicatie : Communicatie --- Information et communication : Communication --- Communication dans l'entreprise Communicatie (bedrijven) --- Communication interne Interne communicatie --- Communication externe Externe communicatie --- Communication de crise Crisiscommunicatie --- Modes de communication Communicatiewijzen --- 007 --- 007.7 --- 65.012.45 --- informatie en communicatie --- communicatie - sociale vaardigheden (zie ook 361.521, 384.01, 65.012.45, 8) --- communicatie in organisaties - informatie in organisaties (zie ook 361.521.81) --- Communicatieplan --- Mediarelatie --- Persbericht --- Sponsoring --- Communicatietechniek --- Schrijven --- Tekst --- Communication dans l'entreprise - Guides, manuels, etc. --- Entreprises - Relations publiques - Guides, manuels, etc.
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|