Listing 1 - 10 of 43 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Economische crisis --- Internationale economie --- Consumentengedrag
Choose an application
Marketing --- Women consumers --- Vrouw --- Consumentengedrag --- Consumentenpsychologie
Choose an application
658.89.013 --- 658.81 --- Consumentengedrag. Koopgewoonten. Psychologie van de consument --- Consumentengedrag
Choose an application
Economie --- Prijsvorming --- Detailhandel --- Consumentengedrag --- Verenigde Staten --- Marketingstrategie --- Geschiedenis
Choose an application
Consumer behavior --- consumentengedrag --- advertising campaigns --- Sociology --- Economic policy and planning (general) --- Psychology --- Consumentengedrag --- #KVHB:Consumenten --- #KVHB:Marketing --- 658.89 --- Koopgedrag --- Psychologie van de consument --- Consumentisme --- consumentenspychologie --- reclamecampagnes
Choose an application
Psychologie --- Psychologie van de consument --- Beïnvloeding --- Subliminale beïnvloeding --- Consumentengedrag --- #KVHB:Marketing --- Consumentenpsychologie --- Man --- Volwassene
Choose an application
Consumer behavior --- Market research --- Advertising. Public relations --- merken --- sociale media --- online advertising --- consumentengedrag
Choose an application
Sociale communicatie --- Internet --- Consumentengedrag --- Branding --- Motivatie --- Communicatie-onderzoek --- Marketing --- Mediaonderzoek --- Mediaconsumptie
Choose an application
Economie in rechte lijn is een toegankelijke benadering van zowel de micro als de macro-economie. Elk hoofdstuk gaat van start met concrete situaties (situatieschets) en cases gebaseerd op de actualiteit. Deze cases brengen de nodige componenten aan voor het aanbrengen van de te verwerven kennis. Zij worden aangevuld met vragen die een begeleidingstraject uitmaken voor het concrete lesgebeuren. Dit is een ondersteuning om het lesgebeuren vanuit een actieve werkvorm met zelfwerkzaamheid voor de student te laten verlopen. Een tweede onderdeel van elk hoofdstuk bestaat in de theorie die weergegeven wordt op een didactisch toegankelijk niveau met voorbeelden. Wiskundige benaderingen worden opgenomen in de mate waarin zij voor de doelgroep relevant zijn. Elk hoofdstuk eindigt met een lijst van te kennen begrippen die in de leerdoelen van het opleidingsonderdeel economie vervat zitten. Een derde deel bevat oefeningen en opdrachten zodat de student de materie kan inoefenen. De oplossingen zijn via download beschikbaar. Inhoudsopgave : Hoofdstuk 1: Wat is economie Hoofdstuk 2: Het marktmechanisme Hoofdstuk 3: Consumentengedrag Hoofdstuk 4: Productie en kosten van bedrijven Hoofdstuk 5: Prijsvorming onder verschillende marktstructuren Hoofdstuk 6: Marktimperfecties en de rol van de overheid Hoofdstuk 7: Productie, inkomens en bestedingen: de macro-economische benadering Hoofdstuk 8: Economische groei en ontwikkeling Hoofdstuk 9: Macro-economisch evenwicht Hoofdstuk 10: Consumptie, investeringen en de aggregatieve vraag Hoofdstuk 11: Beïnvloeding van de aggregatieve vraag: de budgettaire politiek Hoofdstuk 12: Beïnvloeding van de aggregatieve vraag: de monetaire politiek Hoofdstuk 13: Werkloosheid en inflatie Hoofdstuk 14: De internationale economie, vrijhandel en protectie Hoofdstuk 15: Het internationaal monetair stelsel
Didactics of secundary education --- markteconomie --- micro-economie --- macro-economie --- consumentengedrag --- bedrijfskunde --- Didactics of economy --- didactiek --- economie --- Economie --- Economie.
Choose an application
Consumer behaviour is the study of how, where, when and why we conduct the exchange elements of our lives to satisfy our needs and desires. It is fundamental to marketing as marketing is concerned with supplying and anticipating customer requirements; therefore understanding how customers behave is at the very heart of the marketing concept. Consumer Behaviour, 2nd Edition is more 'student centred' than the competition, manifested in the use of cases and exercises to be used in participative and applied ways, reflecting the clear trend...
Consumer behavior --- Forbrugeradfærd --- consumentengedrag --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys --- Consumer behavior.
Listing 1 - 10 of 43 | << page >> |
Sort by
|