Listing 1 - 10 of 43 << page
of 5
>>
Sort by

Book
De kracht van wit : verandert de crisis ons leven?
Author:
Year: 2009 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Too busy to shop: marketing to "multi-minding" women
Author:
ISBN: 9780313354878 0313354871 Year: 2009 Publisher: Westport (Conn.) Praeger

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Consumer behavior : buying, having, and being.
Author:
ISBN: 9780135153369 0135153360 Year: 2009 Publisher: Upper Saddle River (N.J.) Pearson Prentice Hall

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Cheap : the high cost of discount culture
Author:
ISBN: 9781594202155 Year: 2009 Publisher: New York Penguin Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Essentie van consumentengedrag.
Authors: ---
ISBN: 9789001709860 Year: 2009 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers


Book
Hoe pak je een oen zijn poen : de psychologie van het overtuigen
Author:
ISBN: 9789077881545 Year: 2009 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Introducing COBRAs : a holistic exploration of motivations for brand-related social media use
Authors: --- ---
Year: 2009 Publisher: Amsterdam SWOCC

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Introducing COBRA's : a holistic exploration of motivations for brand-related social media use
Authors: --- ---
Year: 2009 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Economie in rechte lijn.
Authors: --- ---
ISBN: 9789045528786 Year: 2009 Publisher: Antwerpen : De Boeck,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Economie in rechte lijn is een toegankelijke benadering van zowel de micro als de macro-economie. Elk hoofdstuk gaat van start met concrete situaties (situatieschets) en cases gebaseerd op de actualiteit. Deze cases brengen de nodige componenten aan voor het aanbrengen van de te verwerven kennis. Zij worden aangevuld met vragen die een begeleidingstraject uitmaken voor het concrete lesgebeuren. Dit is een ondersteuning om het lesgebeuren vanuit een actieve werkvorm met zelfwerkzaamheid voor de student te laten verlopen. Een tweede onderdeel van elk hoofdstuk bestaat in de theorie die weergegeven wordt op een didactisch toegankelijk niveau met voorbeelden. Wiskundige benaderingen worden opgenomen in de mate waarin zij voor de doelgroep relevant zijn. Elk hoofdstuk eindigt met een lijst van te kennen begrippen die in de leerdoelen van het opleidingsonderdeel economie vervat zitten. Een derde deel bevat oefeningen en opdrachten zodat de student de materie kan inoefenen. De oplossingen zijn via download beschikbaar. Inhoudsopgave : Hoofdstuk 1: Wat is economie Hoofdstuk 2: Het marktmechanisme Hoofdstuk 3: Consumentengedrag Hoofdstuk 4: Productie en kosten van bedrijven Hoofdstuk 5: Prijsvorming onder verschillende marktstructuren Hoofdstuk 6: Marktimperfecties en de rol van de overheid Hoofdstuk 7: Productie, inkomens en bestedingen: de macro-economische benadering Hoofdstuk 8: Economische groei en ontwikkeling Hoofdstuk 9: Macro-economisch evenwicht Hoofdstuk 10: Consumptie, investeringen en de aggregatieve vraag Hoofdstuk 11: Beïnvloeding van de aggregatieve vraag: de budgettaire politiek Hoofdstuk 12: Beïnvloeding van de aggregatieve vraag: de monetaire politiek Hoofdstuk 13: Werkloosheid en inflatie Hoofdstuk 14: De internationale economie, vrijhandel en protectie Hoofdstuk 15: Het internationaal monetair stelsel


Book
Consumer behaviour
Authors: --- ---
ISBN: 9780470994658 0470994657 Year: 2009 Publisher: Chichester : Wiley,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Consumer behaviour is the study of how, where, when and why we conduct the exchange elements of our lives to satisfy our needs and desires. It is fundamental to marketing as marketing is concerned with supplying and anticipating customer requirements; therefore understanding how customers behave is at the very heart of the marketing concept. Consumer Behaviour, 2nd Edition is more 'student centred' than the competition, manifested in the use of cases and exercises to be used in participative and applied ways, reflecting the clear trend...

Listing 1 - 10 of 43 << page
of 5
>>
Sort by