Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Too many new products fail. Mainly because new products are hard to differentiate from exisiting products and they don't capture the customer's imagination. The failure is due to a poor understanding of customers' needs. Companies need to take a radical approach to identifying customers' real needs, and this book demonstrates innovative ways to acheive this. From a top author team with a wealth of experience in the industry and the academic field, Identifying Hidden Needs is full of practical examples and case studies on real products and services. From Coca-Cola to Bentley, Procter and Gamble to IKEA, Identifying Hidden Needs explains why these companies have been so successful.
369.1. --- Marketing research. --- New products. --- Marketing research --- New products
Choose an application
369.1 --- consumptie --- innovatie --- psychologie --- waarden --- 366.43 --- Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse --- Marketing --- Strategisch management
Choose an application
369.1 --- e-marketing --- marketing --- 658.8 --- communicatie --- multimedia --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse --- marketing, verkoop, distributie
Choose an application
Marktonderzoek in rechte lijn geeft in een toegankelijke taal weer hoe je als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aanpakt. Stap voor stap begeleidt het handboek je door het volledige onderzoeksproces. Op die manier vormt het een goede leidraad om een onderzoek te voeren. De voornaamste technieken van zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek komen aan bod. De talrijke praktijkvoorbeelden, cases en oefeningen verduidelijken de te hanteren werkwijzen.
marktonderzoek --- 659.113.2 --- 369.1 --- 658.8 --- Marktonderzoek --- Marketing --- Methodologie --- Market research --- marketing --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- PXL-Business 2016
Choose an application
In dit boek komen alle aspecten van exportmanagement aan bod. Het schept een volledig en helder beeld van de beslissingen die bedrijven nemen om met succes internationale markten te betreden. Het onderwerp wordt besproken aan de hand van de vijf belangrijkste onderdelen van het traject: de beslissing tot internationaliseren, welke markten te betreden, de keuze voor strategieën die daartoe gehanteerd worden, het ontwerpen van het exportplan, de toepassing van dit plan. (Bron: covertekst)
Applied marketing --- internationale marketing --- Marketing --- Internationale marketing --- Internationalisering --- Marketingplanning --- Strategisch marketingmanagement --- Marketingstrategieën --- E100019.jpg --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- 369.1 --- communicatie --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse
Choose an application
Het 'Handboek Online Marketing' (HOM) is een praktisch management- en studieboek dat bol staat van de cijfers, feiten, do's en dont's, praktijkvoorbeelden, interviews, modellen en cases. Het handboek maakt een einde aan het blindelings inzetten van 'zomaar wat online instrumenten'. De HOM propageert de gestructureerde inzet van een doordachte online marketingmix gekoppeld aan de organisatiedoelen en is een must voor elke internetprofessional die internet planmatig en doelgericht in wil gaan zetten. Leer de traditionele P's omzetten naar moderne C's. Leer online koppelen aan offline en maak kennis met de voor- en nadelen van online marketinggereedschappen zoals Social media, Zoekmachinemarketing, E-mailmarketing, Microsites, Usability voor het web, Virale marketing, Online video advertising en Mobiele marketing. De tientallen video's op de ondersteunende site onderstrepen de toon van het boek: scoren met een juiste online marketingmix.
004.738.5 internet --- 007 communicatie --- 658.8 marketing --- 369.1 --- 658.8:004.738.5 --- internet --- internetmarketing --- marketing --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- PHL-Business 12 --- sociale marketing --- digitale marketing
Choose an application
Applied marketing --- CRM (Customer Relationship Management) --- Professional ethics. Deontology --- marketing --- MVO (maatschappelijk verantwoord ondernemen) --- 369.1 --- Marketing --- marktonderzoek --- marketingstrategieën --- Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 10 --- marketingstrategie --- Cybermarketing --- Internet --- Marketingstrategieën --- Psychologie van de consument --- Marketingstrategie --- Consumentenpsychologie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
Hoe wint een olifantje op een slurflengte na de verkiezing tot product van het jaar? Waarom stond de geboorte van datzelfde olifantje op de agenda van de aandeelhoudersvergadering van Amazon.com in Seattle? En waarom lieten twee miljoen mensen - waarvan velen nog nooit in de Zoo waren geweest - hun slaap om de geboorte van het dikhuidje te volgen op het internet? In dit boek neemt Anja Stas u mee achter de schermen van haar vernieuwende marketingstrategie die niet alleen een hele onderneming, maar een hele maatschappij kon mobiliseren voor de goede zaak: het lot van de bedreigde Indische olifant. De marketingcampagne werd wereldwijd bekroond en wordt nu al beschouwd als een van de meest legendarische ooit! Anja Stas gunt u een unieke blik achter de schermen van een nu al legendarische marketingcampagne - Waarom lieten 2 miljoen mensen hun slaap om de geboorte van Kai-Mook te volgen op het internet? - Het belang van storytelling om merkwaarde te scheppen en hoe menselijke emoties de onuitputtelijke brandstof kunnen zijn van een geslaagde campagne - Waarom Geloof, Hoop en Liefde geen ingrediënten zijn van een televisieprogramma, maar krachtige instrumenten om uw doel te bereiken - Doe aan marketing met een beperkt budget en gebruik free publicity en PR als uw belangrijkste medium - Een onmisbare inspiratiebron voor CEO's, salesmanagers, marketeers, personeelsmanagers en PR-verantwoordelijken. Hoe wint een olifantje op een slurflengte na de verkiezing tot product van het jaar? Waarom stond de geboorte van datzelfde olifantje op de agenda van de aandeelhoudersvergadering van Amazon.com in Seattle? En waarom lieten twee miljoen mensen - waarvan velen nog nooit in de Zoo waren geweest - hun slaap om de geboorte van het dikhuidje te volgen op het internet? In dit boek neemt Anja Stas u mee achter de schermen van haar vernieuwende marketingstrategie die niet alleen een hele onderneming, maar een hele maatschappij kon mobiliseren voor de goede zaak: het lot van de bedreigde Indische olifant. De marketingcampagne werd wereldwijd bekroond en wordt nu al beschouwd als een van de meest legendarische ooit! (Bron: covertekst)
Dierentuinen. --- Marketing. --- Olifanten. --- Applied marketing --- Advertising. Public relations --- reclamecampagnes --- merken --- marketingstrategie --- Product strategy --- merkimago --- PR (public relations) --- Antwerp Zoo --- Beleveniseconomie --- Merken --- D110025.jpg --- Marketing --- 369.1 --- 369.4 --- Kai-Mook --- marketing --- public relations --- Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Branding --- Merkbeleid --- Marketingstrategieën --- Marketingcommunicatie --- Casestudies --- Marketingstrategie --- Casestudy --- Financiewezen
Choose an application
Marketing --- Cybermarketing --- Internet --- Informatietechnologie --- Relatiemarketing --- Trends --- 369.1 --- digitale marketing --- e-marketing --- internet --- marketing --- 658.8:004.738.5 --- online marketing --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- internetmarketing --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H1713 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 11
Choose an application
marktonderzoek --- 369.1 --- Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse --- Market research, surveys etc --- 658.8.012.1 --- #SBIB:303H10 --- #SBIB:303H11 --- #KVHB:Marketing --- Marktonderzoek --- Marketing --- 658.8.012.1 Market research, surveys etc. --- Market research, surveys etc. --- Methoden en technieken: algemene handboeken en reeksen --- Methoden en technieken: economische wetenschappen --- Market research
Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|