Listing 1 - 10 of 14 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Identifying hidden needs : creating breakthrough products
Authors: --- ---
ISBN: 9780230219762 0230219764 Year: 2010 Publisher: Basingstoke Palgrave Macmillan

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Too many new products fail. Mainly because new products are hard to differentiate from exisiting products and they don't capture the customer's imagination. The failure is due to a poor understanding of customers' needs. Companies need to take a radical approach to identifying customers' real needs, and this book demonstrates innovative ways to acheive this. From a top author team with a wealth of experience in the industry and the academic field, Identifying Hidden Needs is full of practical examples and case studies on real products and services. From Coca-Cola to Bentley, Procter and Gamble to IKEA, Identifying Hidden Needs explains why these companies have been so successful.


Book
Emotionele innovatie : de opmars van de emotieconsumptie.
Authors: ---
ISBN: 9789043016537 Year: 2010 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Interactieve marketing.
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789043016469 Year: 2010 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marktonderzoek in rechte lijn
Authors: --- ---
ISBN: 9789045545219 9789045557601 Year: 2010 Publisher: Antwerpen De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marktonderzoek in rechte lijn geeft in een toegankelijke taal weer hoe je als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aanpakt. Stap voor stap begeleidt het handboek je door het volledige onderzoeksproces. Op die manier vormt het een goede leidraad om een onderzoek te voeren. De voornaamste technieken van zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek komen aan bod. De talrijke praktijkvoorbeelden, cases en oefeningen verduidelijken de te hanteren werkwijzen.


Book
Internationale marketing
Author:
ISBN: 9789043018364 Year: 2010 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In dit boek komen alle aspecten van exportmanagement aan bod. Het schept een volledig en helder beeld van de beslissingen die bedrijven nemen om met succes internationale markten te betreden. Het onderwerp wordt besproken aan de hand van de vijf belangrijkste onderdelen van het traject: de beslissing tot internationaliseren, welke markten te betreden, de keuze voor strategieën die daartoe gehanteerd worden, het ontwerpen van het exportplan, de toepassing van dit plan. (Bron: covertekst)


Book
Handboek online marketing
Authors: ---
ISBN: 9789013077346 Year: 2010 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het 'Handboek Online Marketing' (HOM) is een praktisch management- en studieboek dat bol staat van de cijfers, feiten, do's en dont's, praktijkvoorbeelden, interviews, modellen en cases. Het handboek maakt een einde aan het blindelings inzetten van 'zomaar wat online instrumenten'. De HOM propageert de gestructureerde inzet van een doordachte online marketingmix gekoppeld aan de organisatiedoelen en is een must voor elke internetprofessional die internet planmatig en doelgericht in wil gaan zetten. Leer de traditionele P's omzetten naar moderne C's. Leer online koppelen aan offline en maak kennis met de voor- en nadelen van online marketinggereedschappen zoals Social media, Zoekmachinemarketing, E-mailmarketing, Microsites, Usability voor het web, Virale marketing, Online video advertising en Mobiele marketing. De tientallen video's op de ondersteunende site onderstrepen de toon van het boek: scoren met een juiste online marketingmix.


Book
Olifantenmarketing : hoe het olifantje Kai-Mook een love brand werd
Author:
ISBN: 9789020992977 Year: 2010 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe wint een olifantje op een slurflengte na de verkiezing tot product van het jaar? Waarom stond de geboorte van datzelfde olifantje op de agenda van de aandeelhoudersvergadering van Amazon.com in Seattle? En waarom lieten twee miljoen mensen - waarvan velen nog nooit in de Zoo waren geweest - hun slaap om de geboorte van het dikhuidje te volgen op het internet? In dit boek neemt Anja Stas u mee achter de schermen van haar vernieuwende marketingstrategie die niet alleen een hele onderneming, maar een hele maatschappij kon mobiliseren voor de goede zaak: het lot van de bedreigde Indische olifant. De marketingcampagne werd wereldwijd bekroond en wordt nu al beschouwd als een van de meest legendarische ooit! Anja Stas gunt u een unieke blik achter de schermen van een nu al legendarische marketingcampagne - Waarom lieten 2 miljoen mensen hun slaap om de geboorte van Kai-Mook te volgen op het internet? - Het belang van storytelling om merkwaarde te scheppen en hoe menselijke emoties de onuitputtelijke brandstof kunnen zijn van een geslaagde campagne - Waarom Geloof, Hoop en Liefde geen ingrediënten zijn van een televisieprogramma, maar krachtige instrumenten om uw doel te bereiken - Doe aan marketing met een beperkt budget en gebruik free publicity en PR als uw belangrijkste medium - Een onmisbare inspiratiebron voor CEO's, salesmanagers, marketeers, personeelsmanagers en PR-verantwoordelijken. Hoe wint een olifantje op een slurflengte na de verkiezing tot product van het jaar? Waarom stond de geboorte van datzelfde olifantje op de agenda van de aandeelhoudersvergadering van Amazon.com in Seattle? En waarom lieten twee miljoen mensen - waarvan velen nog nooit in de Zoo waren geweest - hun slaap om de geboorte van het dikhuidje te volgen op het internet? In dit boek neemt Anja Stas u mee achter de schermen van haar vernieuwende marketingstrategie die niet alleen een hele onderneming, maar een hele maatschappij kon mobiliseren voor de goede zaak: het lot van de bedreigde Indische olifant. De marketingcampagne werd wereldwijd bekroond en wordt nu al beschouwd als een van de meest legendarische ooit! (Bron: covertekst)


Book
Marktonderzoek : methoden en toepassingen.
Authors: ---
ISBN: 9789043017251 Year: 2010 Publisher: Amsterdam : Pearson Education Benelux,

Listing 1 - 10 of 14 << page
of 2
>>
Sort by