Listing 1 - 10 of 73 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
De huidige economie is er eentje van ervaren, beleven en het benaderen van de eigen persoon-lijke leefstijl. Deze zogeheten ervaringseconomie vraagt om geheel eigentijdse technieken voor marketing en communicatie. Digitale media spelen daarbij een belangrijke rol. Alles kan qua creatieve vormgeving, inhoud en verspreiding. De vergaande technologische ontwikkelingen bij marketing en communicatie veroorzaken een stortvloed aan nieuwe begrippen, buzzwords en hypes. Als niet-ingewijde vliegen indrukwekkende termen als brandgagement, pre- en sms- of rss-marketing, productactivating en -branding, crowdsourcing, dynamic in store media, narrowcasting, marketing on demand, cloud computing mediashifts, twitter, ambient en near field communication je om de oren. Wat betekent dat eigenlijk allemaal precies en wat heb je er in de praktijk aan? En moet ik mij als marketeer of communicatieman nu gaan bezighouden met beamvertising, serious gaming, blogvertising, mobiele media en e-learning? En voldoen de pre- en afterservice op en de usability van mijn bedrijfswebsite eigenlijk wel aan de verwachtingen van de klant? De antwoorden op al deze vragen vindt u in het Handboek Digitale Marketing en Communicatie: toepassing in de ervaringseconomie. Dit boek legt alle begrippen en gebezigde definities uit. Tevens worden de huidige status en (komende) trends van de nieuwe digitale technologieën voor marketing en communicatie uitvoerig besproken. Sprekende voorbeelden laten zien hoe het in de dagelijkse praktijk in zijn werk gaat. En de vele lesopdrachten stimuleren om zelf eens lekker en leerzaam in de materie van de nieuwe vormen van digitale marketing en communicatie te duiken. Natuurlijk is de techniek alleen niet zaligmakend. Er wordt ruimschoots stilgestaan bij de doelgroep zelf, uw klanten, relaties of andere populatie. Hoe bij hen de contactvonk te laten overslaan, hen te interesseren, inspireren en over te halen tot aankoop of het opnemen van de informatieve boodschap? Hoe werkt dat in de individuele wereld van ervaren, beleven en smaak-maken? Een groot aantal praktijkvoorbeelden toont hoe ervaren reclamemakers en communicatiemensen dat voor elkaar kregen.
Marketing --- Mass communications --- Computer architecture. Operating systems --- e-business --- cloud computing --- Twitter --- communicatiemanagement --- PR (public relations) --- internet --- marketing
Choose an application
Advertising. Public relations --- verkoop --- marketing --- marketingplan --- direct marketing --- adverteren --- Marketing --- PR (public relations) --- marketingcommunicatie --- communicatiemanagement --- Communication in marketing --- Advertising --- Communication en marketing --- Publicité --- 658.81.5 --- Marketingcommunicatie --- Reclame. Advertising. Merchandising --- Marketing communications --- Marketing communications. --- Marketingcommunicatie. --- Publicité --- Communication in marketing - Europe
Choose an application
De laatste jaren zijn de fundamenten van de communicatie flink door elkaar geschud. Klassieke communicatiemodellen gaan al lang niet meer op: je bepaalt zelf niet wat een crisis is, dat doet de buitenwereld in jouw plaats. Ook 'de doelgroep' bestaat niet meer. En als die al zou bestaan, dan is het een verzameling van individuen die zelf beslissen welke communicatie ze willen ontvangen en welke niet. Het individu speelt zelf voor journalist, blogt, sms't, twittert of facebooked. Het idee dat we te allen tijde ons imago en de reputatie van onszelf, ons bedrijf of onze organisatie met de juiste communicatie kunnen beschermen, gaat niet meer op. Reputatie heeft het moeten afleggen tegen relatie. We moeten luisteren in plaats van praten. We moeten de buitenwereld naar binnen halen en met die buitenwereld in een eerlijke, open en respectvolle dialoog treden. Wie daar in slaagt, heeft een grote kans om een crisis om te buigen tot een kans, een mogelijkheid om "Geen commentaar!" te vervangen door een open dialoog, en zich zo te handhaven in turbulente tijden. Vijf crisiscommunicatie-experts geven hun visie op risico- en crisiscommunicatie, zowel bij bedrijven als overheden; dit aan de hand van nieuwe wetenschappelijke inzichten, actuele cases en tal van recente voorbeelden waarvan zij zelf getuigen waren
Communicatie. --- communicatietheorieën --- crisiscommunicatie --- risk management --- Mass communications --- Communication --- Communicatie --- Crisiscommunicatie --- Crisismanagement --- Risicocommunicatie --- Risicomanagement --- Sociale communicatie --- Crisis --- 007 communicatie --- 338.124.4 crisissen (economisch) --- 354 overheid --- 334 bedrijven --- 061 organisaties --- #KVHA:Taalkunde --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Crisiscommunicatie --- Communicatie in en door de onderneming --- Communicatie in organisaties --- Communication Communicatie --- Communication de crise Crisiscommunicatie --- 659.4 --- 316.776 --- 06.054 --- 659.21 --- Organisaties : woordvoerders --- 316.776 Communicatieprocessen --- Communicatieprocessen --- 659.4 Public relations (PR) --- Public relations (PR) --- Monograph
Choose an application
Online marketing. --- Applied marketing --- Computer. Automation --- e-commerce --- sociale netwerken --- sociale media --- Mass communications --- 091 --- PR --- marketing --- virale marketing --- web 2.0 --- webblogs --- 369.11 --- PR (public relations) --- internet --- media --- public relations --- social media --- marketing - internet --- Toegepaste marketing --- Massacommunicatie --- Computer. Informatica. Automatisering --- Sociale communicatie --- Blogging --- Klantenbinding --- Internet --- Cybermarketing --- Netwerkmarketing --- Réseaux Netwerken --- Sociale media --- Marketing Marketing --- Het nieuwe werken --- Relations publiques Public relations --- Blogs --- Client Klant --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H1713 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Blog --- Onlinemarketing
Choose an application
Hoe wint een olifantje op een slurflengte na de verkiezing tot product van het jaar? Waarom stond de geboorte van datzelfde olifantje op de agenda van de aandeelhoudersvergadering van Amazon.com in Seattle? En waarom lieten twee miljoen mensen - waarvan velen nog nooit in de Zoo waren geweest - hun slaap om de geboorte van het dikhuidje te volgen op het internet? In dit boek neemt Anja Stas u mee achter de schermen van haar vernieuwende marketingstrategie die niet alleen een hele onderneming, maar een hele maatschappij kon mobiliseren voor de goede zaak: het lot van de bedreigde Indische olifant. De marketingcampagne werd wereldwijd bekroond en wordt nu al beschouwd als een van de meest legendarische ooit! Anja Stas gunt u een unieke blik achter de schermen van een nu al legendarische marketingcampagne - Waarom lieten 2 miljoen mensen hun slaap om de geboorte van Kai-Mook te volgen op het internet? - Het belang van storytelling om merkwaarde te scheppen en hoe menselijke emoties de onuitputtelijke brandstof kunnen zijn van een geslaagde campagne - Waarom Geloof, Hoop en Liefde geen ingrediënten zijn van een televisieprogramma, maar krachtige instrumenten om uw doel te bereiken - Doe aan marketing met een beperkt budget en gebruik free publicity en PR als uw belangrijkste medium - Een onmisbare inspiratiebron voor CEO's, salesmanagers, marketeers, personeelsmanagers en PR-verantwoordelijken. Hoe wint een olifantje op een slurflengte na de verkiezing tot product van het jaar? Waarom stond de geboorte van datzelfde olifantje op de agenda van de aandeelhoudersvergadering van Amazon.com in Seattle? En waarom lieten twee miljoen mensen - waarvan velen nog nooit in de Zoo waren geweest - hun slaap om de geboorte van het dikhuidje te volgen op het internet? In dit boek neemt Anja Stas u mee achter de schermen van haar vernieuwende marketingstrategie die niet alleen een hele onderneming, maar een hele maatschappij kon mobiliseren voor de goede zaak: het lot van de bedreigde Indische olifant. De marketingcampagne werd wereldwijd bekroond en wordt nu al beschouwd als een van de meest legendarische ooit! (Bron: covertekst)
Dierentuinen. --- Marketing. --- Olifanten. --- Applied marketing --- Advertising. Public relations --- reclamecampagnes --- merken --- marketingstrategie --- Product strategy --- merkimago --- PR (public relations) --- Antwerp Zoo --- Beleveniseconomie --- Merken --- D110025.jpg --- Marketing --- 369.1 --- 369.4 --- Kai-Mook --- marketing --- public relations --- Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Branding --- Merkbeleid --- Marketingstrategieën --- Marketingcommunicatie --- Casestudies --- Marketingstrategie --- Casestudy --- Financiewezen
Choose an application
'Marketingcommunicatie' geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Het boek bevat hoofdstukken over alle elementen van de communicatiemix zoals adverteren, public relations, sponsoring, verkoopacties, direct marketing, winkelcommunicatie, vakbeurzen, persoonlijke verkoop en internet. Het boek beschrijft hoe bedrijven omgaan met aspecten als branding,internet en crossculturele marketingcommunicatie. Daarnaast bevat het voorbeelden uit de praktijk, cases, samenvattingen, vragen en aanbevolen literatuur. Deze vierde editie van 'Marketingcommunicatie' is voorzien van diverse nieuwe cases over onder andere Barack Obama, Mars, Twitter en Pampers in samenwerking met Unicef. Daarnaast is een nieuw hoofdstuk opgenomen over ethische kwesties in marketingcommunicatie. 'Marketingcommunicatie' is geschreven voor studenten aan opleidingen die te maken hebben met marketingcommunicatie. Tevens is het geschikt voor marketingprofessionals.
Marketing --- Communicatie. --- verkoop --- merken --- marketingcommunicatie --- internationale communicatie --- sponsoring --- reclame --- PR (public relations) --- Mass communications --- Applied marketing --- Toegepaste marketing --- Massacommunicatie --- 658.8 --- #SBIB:309H2812 --- 658.88 --- MA 2015-2016 --- 659.3 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- OO Marketingcommunicatie --- Marketingcommunicatie --- Communicatie --- Communicatiemix --- Reclame --- Public relations --- Sponsoring (alle aspecten) --- Mediaplanning --- 431 --- marketing --- bedrijfscommunicatie --- opleiding management --- formation management
Choose an application
Issues management. --- Social responsibility of business. --- Crisis management. --- Public relations. --- #SBIB:309H252 --- Business --- Industries --- PR (Public relations) --- Advertising --- Industrial publicity --- Mass media and business --- Propaganda --- Publicity --- Crises --- Management of crises --- Management --- Problem solving --- Conflict management --- Corporate accountability --- Corporate responsibility --- Corporate social responsibility --- Corporations --- CSR (Corporate social responsibility) --- Social responsibility, Corporate --- Social responsibility of industry --- Business ethics --- Issues management --- Management, Issues --- Social responsibility of business --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Public relations --- Social responsibility --- Social aspects --- Advertising. Public relations --- Crisis management
Choose an application
Net zoals de financiële informatie moet ook de niet-financiële informatie kwalitatief zijn en correct zijn opgesteld teneinde de lezer niet op een dwaalspoor te brengen. Bijgevolg dient deze informatie ook te worden gecontroleerd door een onafhankelijk deskundige. In dit opzicht kan de bedrijfsrevisor een belangrijke rol spelen op grond van zijn ervaring en zijn onafhankelijkheid die door wetteksten wordt gewaarborgd. (Bron: covertekst)
Auditors --- Accountantscontrole. --- duurzame ontwikkeling --- Company law. Associations --- Financial organisation --- bedrijfsrevisoren --- Belgium --- Netherlands --- Corporations --- Sociétés --- Valuation --- Accounting --- Law and legislation --- Auditing --- Evaluation --- Comptabilité --- Droit --- Vérification comptable --- BPB1011 --- Réviseur d'entreprise --- Audit --- BE / Belgium - België - Belgique --- 657.6 --- information --- 657.5 --- 347.720.43 --- U27 - Droit comptable - Boekhoudrecht --- 347.72 <493> --- 659.4 --- 657 --- Bedrijfsrevisoren --- Wetgeving . België --- Accountants --- E100760.jpg --- 659.4 Public relations (PR) --- Public relations (PR) --- 347.72 <493> Handelsvennootschappen: statuut, aandeelhouder, patrimonium, inbreng, winst en verlies, algemene vergadering, raad van beheer, toezicht. Vennootschaprecht--België --- Handelsvennootschappen: statuut, aandeelhouder, patrimonium, inbreng, winst en verlies, algemene vergadering, raad van beheer, toezicht. Vennootschaprecht--België --- Bedrijfsrevisor --- reviseurs d'entreprise --- informatie --- Accountantscontrole. Administratiekantoren. Interne audit. Financiële ratios en analyse. --- Commissarissen. Revisoren. Censoren. --- Accountantscontrole. Administratiekantoren. Interne audit. Financiële ratios en analyse --- Commissarissen. Revisoren. Censoren --- Accountancy --- Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen --- Wetgeving --- audyt --- iniúchadh --- έλεγχος --- verifica ispettiva --- ревизија --- проверка --- revizija --- auditas --- awditu --- podnikový audit --- audit --- tarkastus --- revision --- auditoría --- auditim (menaxhim) --- audits --- auditoria --- ellenőrzés --- Rechnungsprüfung --- revisione --- controllo --- внатрешна контрола --- számvizsgálat --- audit společnosti --- audyt wewnętrzny --- audítorstvo --- надворешна ревизија --- belső ellenőrzés --- iniúchóireacht --- Auditors - Belgium --- Belgique --- Droit public économique --- Droit commercial --- Sociétés --- Vérification comptable
Choose an application
Physics --- Earth sciences --- Earth sciences. --- Ciències de la terra --- Revistes. --- China. --- Geosciences --- Bu̇gd Naĭramdakh Dundad Ard Uls --- Bu̇gu̇de Nayiramdaqu Dumdadu Arad Ulus --- Bu̇gu̇de Nayiramdaxu Dundadu Arad Ulus --- Catay --- Cathay --- Central Government of the People's Republic of China --- Central People's Government of Communist China --- China --- Chine --- Chinese National Government --- Chinese People's Republic --- Chūka Jinmin Kyōwakoku --- Chung-hua chung yang jen min kung ho kuo --- Chung-hua jen min kung ho kuo --- Chung-hua min kuo --- Chung-kuo --- Chung-kuo kuo min cheng fu --- Chung yang jen min cheng fu --- Cina --- Činská lidová republika --- Dumdad Uls --- Dumdadu Ulus --- Erets Sin --- Jhongguó --- Jumhūriyat al-Ṣīn al-Shaʻbīyah --- Khi︠a︡tad --- Kínai Népköztársaság --- Kinë --- Kitad --- Kitaĭ --- Kitaĭskai︠a︡ Narodnai︠a︡ Respublika --- Kitajska --- KNR --- Kytaĭsʹka Narodna Respublika --- National Government --- P.R. China --- People's Republic of China --- PR China --- Republic --- Republic of China --- República Popular China --- Republik Rakjat Tiongkok --- République Populaire de Chine --- RRC --- RRT --- Sāthāranarat Prachāchon Čhīn --- Sin --- VR China --- VRChina --- Zhong guo --- Zhong hua ren min gong he guo --- Zhongguo --- Zhonghua Renmin Gongheguo --- Zhonghuaminguo --- Environmental sciences --- Physical sciences --- Jhonggu --- Khi͡atad --- Kin --- Kita --- Kitaĭskai͡a Narodnai͡a Respublika --- Earth Sciences --- Geology --- 1949 --- -Bu̇gd Naĭramdakh Dundad Ard Uls --- Chung-kuo min chêng fu --- -BNKhAU --- P.R.C. --- PRC
Choose an application
S05/0229 --- China: Biographies and memoirs--Foreigners associated with China (incl. Sinologues) --- Sinologists --- Chinese studies specialists --- Sinologues --- East Asia specialists --- Mote, Frederick W., --- Travel --- China --- Cina --- Kinë --- Cathay --- Chinese National Government --- Chung-kuo kuo min cheng fu --- Republic of China (1912-1949) --- Kuo min cheng fu (China : 1912-1949) --- Chung-hua min kuo (1912-1949) --- Kina (China) --- National Government (1912-1949) --- China (Republic : 1912-1949) --- People's Republic of China --- Chinese People's Republic --- Chung-hua jen min kung ho kuo --- Central People's Government of Communist China --- Chung yang jen min cheng fu --- Chung-hua chung yang jen min kung ho kuo --- Central Government of the People's Republic of China --- Zhonghua Renmin Gongheguo --- Zhong hua ren min gong he guo --- Kitaĭskai︠a︡ Narodnai︠a︡ Respublika --- Činská lidová republika --- RRT --- Republik Rakjat Tiongkok --- KNR --- Kytaĭsʹka Narodna Respublika --- Jumhūriyat al-Ṣīn al-Shaʻbīyah --- RRC --- Kitaĭ --- Kínai Népköztársaság --- Chūka Jinmin Kyōwakoku --- Erets Sin --- Sin --- Sāthāranarat Prachāchon Čhīn --- P.R. China --- PR China --- Chung-kuo --- Zhongguo --- Zhonghuaminguo (1912-1949) --- Zhong guo --- Chine --- République Populaire de Chine --- República Popular China --- Catay --- VR China --- VRChina --- 中國 --- 中国 --- 中华人民共和国 --- Jhongguó --- Bu̇gu̇de Nayiramdaxu Dundadu Arad Ulus --- Bu̇gu̇de Nayiramdaqu Dumdadu Arad Ulus --- Bu̇gd Naĭramdakh Dundad Ard Uls --- Khi︠a︡tad --- Kitad --- Dumdadu Ulus --- Dumdad Uls --- Думдад Улс --- Kitajska --- China (Republic : 1949- ) --- History --- Historiography. --- Intellectual life --- PRC --- P.R.C. --- BNKhAU --- БНХАУ
Listing 1 - 10 of 73 | << page >> |
Sort by
|