Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Verhalen die ons raken, ons een spiegel voorhouden, en ons dwingen na te denken over universele vraagstukken. Steeds weer bewijzen de grote verhalen uit de verschillende levensbeschouwelijke tradities hun waarde. Het blijven verhalen die er toe doen. Bijbelverhalen, verhalen uit de Koran, maar ook mythen en sprookjes, kunnen gebruikt worden om kinderen te helpen samenhang te ontdekken in de wereld waarin zij opgroeien. Leerkrachten kunnen deze verhalen als basis nemen voor de levensbeschouwelijke communicatie binnen hun school. Dit boek laat zien hoe verhalen kunnen worden ingezet in de dagelijkse lespraktijk.
Didactics of religion --- 478.6 --- Verhalen --- Bijbel --- Koran --- Sprookjes --- Mythen --- Levensbeschouwelijke opvoeding --- communicatie --- levensbeschouwing --- verhalen --- sprookjes --- mythen --- bijbels --- Godsdienstonderwijs - Levensbeschouwelijk vormingsonderwijs --- didactiek basisonderwijs - godsdienstonderwijs, levensbeschouwelijk vormingsonderwijs --- Communicatie --- Onderwijs --- Interreligieus leren --- Godsdienst --- Verhaal --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Sport --- Verpleegkunde --- Volwassene --- 456.8 --- didactiek algemeen - vormingsgebieden, gezondheidseducatie, godsdienstonderwijs, mondiale vorming, verkeersonderwijs
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|