Listing 1 - 10 of 94 << page
of 10
>>
Sort by

Book
Text relevance and learning from text
Authors: --- ---
ISBN: 1617355313 9781617355318 9781617355301 1617355305 9781617355295 1617355291 Year: 2011 Publisher: Charlotte, NC Information Age Pub.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Sinn und Nicht-Sinn : das Verstehen des Menschen
Author:
ISBN: 9783161509070 Year: 2011 Publisher: Tübingen : Mohr Siebeck,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Leading schools to success
Authors: ---
ISBN: 1452230587 145222353X 9781452223537 9781452230580 9781412979016 1412979013 Year: 2011 Publisher: Thousand Oaks, Calif. SAGE

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Taking a practice-based approach that is grounded in research and theory, "Leading Schools to Success: Constructing and Sustaining High Performing Learning Cultures" offers current and future educational leaders with operational knowledge they can employ to construct and sustain a highly effective school culture focused on enhanced student performance.


Book
Explanation and understanding
Author:
ISBN: 9780415613606 0415613604 Year: 2011 Publisher: London : Routledge,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Yasashii Nihongo no chōkai torēningu
Authors: ---
ISBN: 9784816351532 4816351531 Year: 2011 Publisher: Tōkyō : Natsumesha,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Brains inventing themselves : choice and engaged learning
Author:
Year: 2011 Publisher: Rotterdam : Sense Publishers,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Neuroscience has found that neuroplasticity of brain cells allows brains to invent themselves. Remodeling of brains can be facilitated by schools and universities. What may be done to accelerate that positive inventing so as to prepare for rapidly accelerating change? As an IBM advertisement reads: "It is time to ask smarter questions." This book helps the reader do that.What is worse than being blind to something? "Being blind to your blindness" says Eric Haseltine who has worked for both Disney and the National Security Agency.Being blind to what our brains can do is slowly changing. Brain researchers recently found that we can now be our own subjects of brain experimentation. Research shows how one can change one's brain by changing one's mind.In her 2010 high school valedictorian speech Erica Goldson courageously said: "The majority of students are put through the same brainwashing techniques in order to create a complacent labor force working in the interests of large corporations and secretive government, and worst of all, they are completely unaware of it."


Book
发展汉语 : 中级阅读
Author:
ISBN: 9787561931233 7561931239 9787561931974 7561931972 Year: 2011 Publisher: 北京 北京语言大学出版社

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Herméneutique contemporaine : comprendre, interpréter, connaître
Authors: --- ---
ISBN: 9782711623389 2711623386 Year: 2011 Volume: *4 Publisher: Paris : Vrin,


Dissertation
Performances en lecture et processus méta-compréhensifs en 2ème secondaire : comparaison entre bons et moins bons lecteurs
Authors: ---
Year: 2011 Publisher: [S.l.]: [chez l'auteur],

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

L'objectif poursuivi par cette recherche en lecture vise à : - Mettre en évidence les connaissances que détiennent les élèves de deuxième secondaire (enseignement général de transition) en méta-compréhension ; - Observer dans quelle mesure ces connaissances sont liées aux capacités de compréhension (résultats) de ces mêmes élèves en comparant les bons compreneurs (BC) et les moins bons compreneurs (MC). Sur base de cet objectif double, l'hypothèse générale que nous avons formulée est la suivante : nous nous attendons à ce que les bons compreneurs (BC) possèdent un niveau de connaissances plus élevé que les moins bons compreneurs (MC) Pour tenter d'y répondre, nous avons soumis les élèves à un test de compréhension en lecture. Ainsi, nous avons pu sélectionner 10 bons compreneurs et 10 mauvais compreneurs que nous avons ensuite soumis à une phase de verbalisation rétropsective. Cette technique particulière nous a fourni l'ensemble des données nécessaires à la comparaison entre BC et MC. Finalement, bien que l'échantillon sélectionné ne soit pas représentatif de la population étudiée, nous avons pu confirmer notre hypothèse de base. En effet, les bons lecteurs semblent connaître et maîtriser des processus méta-compréhensifs plus nombreux et plus élaborés que les mauvais compreneurs.


Book
Activités de production et de compréhension orales : présentation de genres oraux et exploitation de documents sonores
Authors: --- --- ---
ISBN: 9782765024668 9782765024651 2765024669 2765024650 Year: 2011 Publisher: Montréal : Chenelière Éducation,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 94 << page
of 10
>>
Sort by