Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Veel bedrijven en organisaties willen klantgericht zijn. Maar een deel van deze organisaties doet nauwelijks onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil. Klantgericht organiseren is geschreven vanuit het interdisciplinaire vraagstuk: Hoe kan een organisatie klantgericht worden gemaakt? De auteurs gaan in op de theoretische concepten van klantgerichtheid en laten de lezer zien wat er moet gebeuren in een (non-)profitorganisatie om klantgericht te worden. Centraal staat het begrijpen van de klant en vervolgens het intern vormgeven aan klantgerichtheid. Vanwege de interdisciplinaire invalshoeken leent het boek zich uitstekend om te worden gebruikt bij vakken als marketing, management en organisatie, kwaliteitszorg en verandermanagement.
organisatiemanagement --- organisatiepsychologie --- Organization theory --- bedrijfsorganisatie --- Klantgericht ondernemen --- Klantenbinding --- Dienstverlening --- Relatiemarketing --- Organisatieleer --- Organisatiemanagement --- 369.3 --- CRM --- klantenservice --- klantvriendelijkheid --- management --- verkoopkunde --- 658.85 --- verandermanagement --- Klantenmanagement --- Klantentevredenheid --- Management --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- customer relationship management --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- organiseren --- klantgericht --- departement Algemeen 11 --- sociale marketing --- organisatie --- kwaliteitszorg
Choose an application
Vandaag kunnen we op basis van het heden de toekomst niet zomaar meer inschatten of voorspellen. Dat is het gevolg van trendbreuken op sociaal, religieus, spiritueel, financieel, ecologisch en economisch vlak. De huidige situatie biedt ruimte voor en creëert zelfs nood aan fundamenteel anders denken over organiseren, leiderschap, samenwerken en samen leren. Appreciative Inquiry biedt een waardevol alternatief. De afgelopen twintig jaar groeide A/I uit tot een van de meest succesvolle benaderingen om verandering te creëren. Succesvol omdat deze aanpak tot blijvende, zichzelf versterkende resultaten leidt met een impact op het hele systeem. Het boek is een introductie op de theorie en praktijk van Appreciative Inquiry en bevat de oorspronkelijke concepten, doorspekt met Europeese accenten. De auteurs stonden mee aan de basis van de ontwikkeling van de methode en laten zien hoe Europese organisaties vanuit de A/I-benadering begeleid werden om hun droom werkelijkheid te laten worden. Het werk bevat naast theorie- en praktijkillustraties ook een heleboel praktische tips om zelf aan de slag te gaan
Veranderingsmanagement. --- Management --- Leadership --- Change (Psychology) --- 65.012.4 --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- #KVHB:Motivatie --- #KVHB:Organisatiepsychologie --- #KVHB:Personeelsbeleid --- #KVHB:Veranderkunde --- 366.9 --- leiding geven --- motiveren --- positivisme --- samenwerken --- veranderingsmanagement --- Arbeidsmotivatie --- Leiding --- Motivatie --- Personeelsbeleid --- Verandermanagement --- Bedrijfsorganisatie --- management --- Leidinggeven --- Changement Verandering --- Méthodes Methoden --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Organisatieleer; overige onderwerpen --- Philosophy --- Sociology of organization --- Organization theory --- organisatiemanagement --- filosofie --- Personeelsmanagement --- Waarderend onderzoek --- Organisatieleer --- Organisatieontwikkeling --- Organisatieveranderingen --- Veranderingsmanagement --- Organisatieverandering --- Leiderschap --- Sociology of work --- Labour market
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|