Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Vlaanderen in Actie (ViA) is het toekomstproject voor Vlaanderen. De brochure schetst hoe Vlaanderen in Actie oplossingen zoekt voor diepgewortelde problemen, met het oog op een duurzame, innovatieve en warme samenleving.
Choose an application
Weten is eten! Met deze slogan benadrukken we het belang van onderwijs en vorming als hefboom om uit de armoede te geraken en aan voldoende en gevarieerde voeding te geraken. Deze lessenreeks behandelt op een speelse manier de link tussen onderwijs en voedselzekerheid en beide afzonderlijk, met een les over het belang van beroeps- en technisch onderwijs en een les over de oorzaken en gevolgen van honger en voedselzekerheid. De lessen kunnen ook afzonderlijk gegeven worden. De lessen werden speciaal ontwikkeld voor de 2de en 3de graad BSO en zijn goed voor 3 lesuren.
Social problems --- Human rights --- Didactics of social education
Choose an application
Choose an application
Ons digitale leven wordt mobiel. De PC wordt stilaan verdrongen door de smartphone of tablet. Men kan deze reeds kopen voor minder dan 200 euro en men is niet langer gebonden aan tijd of plaats om online te gaan. Mobiel internet wordt zowel voor professionele als voor privédoeleinden gebruikt. Sociale netwerken zijn populair en verslavend. Daar speelt ook het bedrijfsleven op in. De toekomst richt zich tot mobile commerce, de opvolger van electronic commerce. M -commerce gaat niet alleen over verkopen maar ook over het begeleiden van de consument in zijn aankoopproces. In de scriptie wordt aandacht besteed aan mobiele sites, apps, mobile marketing, analytics en nieuwe trends. Met located based marketing probeert men een potentiële klant op het juiste moment met de juiste boodschap te bereiken. Personaliseren is de boodschap. Komt daardoor de privacy van de consument niet in het gedrang? Kan een fysieke winkel nog concurreren met online verkoop? Wat zijn de strategieën van de retailers? Ervaren mobile marketeers zijn schaars en de snelle ontwikkelingen zijn soms moeilijk te volgen. In de praktijk zijn het de ontwerpers van mobile apps die ook de mobile marketingcampagne en – strategie bepalen.
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|