Listing 1 - 10 of 19 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Detailhandel --- Vlaanderen --- Marktonderzoek
Choose an application
A guide to delivering a better user experience through A/B testing.A/B Testing outlines a simple way to test several different versions of a web page with live traffic, and then measure the effect each version has on visitors. Using A/B testing you can determine the most effective way to increase conversion rate- the rate at which visitors convert into customers. The average conversion rate across the web is only 2%. That means 98% of visitors to most websites don't end up converting. Using A/B testing, companies can improve the effectiveness of their marketing and user experience and in doing so can sometimes double or triple their conversion rates.In the past, marketing teams were dependent on IT and engineering to implement A/B tests, and that proved to be a costly bottleneck. Today, the market for A/B testing is growing very fast, in no small part due to this transition from IT to marketing.- Offers best practices and lessons learned from over 100,000 experiments run by over 2,000 Optimizely customers- Details a roadmap for how to use A/B testing to personalize your customer's web experience and a practical guide to start A/B testing todayMarketers and web professionals will become obsolete if they don't embrace a data-driven approach to decision making. This book shows you how, no matter your technical expertise.Bron : http://www.wiley.com
Datamining --- Marketing --- Informatiemanagement --- Trend --- Marktonderzoek
Choose an application
Applied marketing --- Consumer behavior --- Marktonderzoek --- Consumentengedrag
Choose an application
Business communication --- Consumers --- New business enterprises --- Success in business --- Research --- Market research --- Product strategy --- marktonderzoek
Choose an application
Het NIMA Marketing Oriëntatie-examen leent zich uitstekend om kennis te maken met het leergebied marketing. Het boek Marketingoriëntatie is volledig gebaseerd op de eindtermen behorende bij dit NIMA-examen.Bij de opzet van deze methode is uitgegaan van een heldere indeling volgens een vast didactisch patroon, waarbij de herkenbaarheid van de marketingtheorie in de praktijk centraal staat.Nadat in de vorige editie het hoofdstuk e-business en het onderwerp internationalisering al waren toegevoegd, zijn in deze editie de opmerkingen, die wij van gebruikers hebben ontvangen, zo veel mogelijk verwerkt. Daarnaast zijn veel voorbeelden en casus geactualiseerd. De opzet van de methode is daarbij licht aangepast. De meerkeuzevragen zijn komen te vervallen en volledig vernieuwd te vinden op de bijbehorende website www.marketingorientatie.noordhoff.nl. Daarop worden ook regelmatig nieuwe cases geplaatst.Bron : http://www/managementboek.nl
Marketing --- Marketingmanagement --- Consumentengedrag --- Marktonderzoek --- Marketingmix --- Communicatie --- Direct marketing --- Detailhandel --- Elektronische handel --- Internationalisering
Choose an application
Quantitative methods in social research --- SPSS 21 --- SPSS --- #KVHB:SPSS --- #KVHB:Statistiek --- Informatica --- Rekenbladen --- Statistische gegevens --- Methodologie --- Marktonderzoek --- PXL-Healthcare 2013 --- informatica --- onderzoek --- statistiek
Choose an application
Deskresearch is een handleiding voor het zoeken en verwerken van informatie. Door middel van een stappenplan wordt de lezer begeleid bij het opzetten en uitvoeren van literatuuronderzoek. Elk hoofdstuk gaat in op een specifieke fase van het zoeken naar informatie: van het formuleren van de zoekvraag tot de kwaliteit van de rapportage. Drie thema's krijgen speciale aandacht: het bepalen van de informatiebehoeften, het gebruiken van informatiebronnen en het beoordelen van informatie. Tevens is er veel aandacht voor internet als informatiebron en het gebruik van zoekmachines. Deskresearch bevat verschillende praktijkvoorbeelden, vragen en opdrachten waarmee de theorie aan de praktijk getoetst kan worden. In deze tweede editie is de informatie rond zoekmachines geactualiseerd en zijn diverse nieuwe praktijkvoorbeelden toegevoegd. Daarnaast is er aandacht voor het samenstellen van literatuurlijsten met behulp van software en worden er meer informatiebronnen besproken.
literatuuronderzoek --- informatievaardigheden --- 003 --- onderzoek --- Documentation and information --- Information retrieval --- Science --- Literatuuronderzoek --- research --- heuristiek --- online onderzoek --- IR (information retrieval) --- informatieontsluiting --- Schrijftechnieken ; literatuuronderzoek. --- 001.891 --- Marktonderzoek --- Schriftelijke communicatie --- Informatieontsluiting
Choose an application
The dissertation investigates the scientific and business factors that have resulted in air-conditioning being a major contributor to climate-change. With his architectural background, the author demonstrates how a design methodology, not commonly adopted in scientific studies, may actually be a suitable way of dealing with a complex problem: the 'business as usual' scenario involving building science, sociological values and consumer behavior. Using his innovations as case studies, the author shows how good ideas cannot be evaluated on scientific merit alone and demonstrates why commercialization may have a pivotal role in deployment of research-based technology. He advances the theory of personalized thermal comfort which can potentially resolve the air-conditioning conundrum.
Meteorology. Climatology --- Relation between energy and economics --- Applied physical engineering --- Market research --- Civil engineering. Building industry --- energiebesparing --- airconditioning --- marktonderzoek --- ingenieurswetenschappen --- bouwconstructies --- klimaatverandering
Choose an application
Marketingbeleid is een oorspronkelijk Nederlandstalig werk dat een zeer uitgebreid overzicht biedt van de gangbare concepten, strategieën, modellen en evoluties uit het marketingdomein.Bron : http://www.deboeck.be
Marketing --- Beleid. --- marketingstrategie --- marketingbeleid --- communicatiemanagement --- marketingplan --- 369.1 --- marketing --- 658.8 --- verkoop --- #SBIB:309H2812 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- marketing, verkoop, distributie --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- beleid --- PHL-Business 13 --- Marketingbeleid --- Marktonderzoek --- Marktsegmentatie --- Marketingplanning --- Communicatiebeleid --- Handboeken --- Productbeleid --- Koopgedrag --- Prijsvorming --- Sales promotion --- Consumentengedrag
Listing 1 - 10 of 19 | << page >> |
Sort by
|