Listing 1 - 10 of 65 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Reclame --- Vormgeving
Choose an application
From Grant Hunter and Jon Burkhart, the duo behind the Urgent Genius website, Newsjacking features over 100 examples of outstanding creative advertising from around the world that use topicality and viral techniques to communicate with audiences at high speed. Based on the themes and concepts the authors have devised through their groundbreaking research, Newsjacking combines principles and creative strategies with inspiring yet rapidly executed work to show how for advertising to be effective it has to move fast. Global brands are featured throughout and campaigns for Nestle, Puma, Samsung, Adidas, Heineken, Johnnie Walker and FIAT are included, among many others.
Brands. --- Merken. --- Reclame : strategie.
Choose an application
Reclame --- Merk --- Marketing --- Grafimediabeleid
Choose an application
The book covers advertising from top to bottom, including the history and development of the advertising industry, the academic thinking that underpins how advertising is practiced today and the strategies used in both conventional and digital advertising today. It offers extensive coverage of traditional and contemporary approaches to all mainstream media, strategy and planning, insights into the creative advertising process and how messages and content are developed and a wealth of contemporary examples from around Europe and beyond. Importantly, the book also includes coverage of the challenges of measuring and delivering tangible results. This book is the essential companion for undergraduate, postgraduate and professional students studying Advertising, Media and related subjects.Bron : http://www.amazon.com
Reclame --- Reclamestrategie --- Creativiteit --- Mediaplanning --- Geschiedenis
Choose an application
Merken. --- Reclame --- Marketing --- Management --- Communicatie --- Financiewezen
Choose an application
Deze scriptie handelt over de invloed van aantrekkelijke modellen in reclame op het zelfbeeld, de attitudes en het aankoopgedrag van adolescenten.
Aantrekkelijk. --- Adolescenten. --- Modellen. --- Reclame. --- S191-marktstudie. --- Zelfbeeld.
Choose an application
Arteveldehogeschool --- Lichamelijke opvoeding --- Bewegingsrecreatie --- Studiekeuzebegeleiding --- Reclame
Choose an application
Drie jongerenteams uit het middelbaar onderwijs en drie jongerenteams uit het hoger onderwijs richten hun eigen tijdelijke onderneming op. Ze krijgen twaalf weken om hun idee uit te werken, geld te zoeken, reclame te maken en resultaten te boeken. Alles wat een echte ondernemer ook moet doen, maar dan in het klein. Wie wordt de beste ondernemer? Ontdek het in 'Jonge Bazen'. Kies hierboven het onderwijsniveau waarvan je de reeks wil bekijken. Van het basisonderwijs is er geen tv-reeks maar wel enkele tips om alvast te proeven van het ondernemerschap.Bron : http://www.jongebazen.be
Hoger onderwijs --- Casestudy --- Ondernemerschap --- Reclame --- Salesmanagement
Choose an application
Dit boek gaat over alle facetten van retail branding, van formuleontwikkeling die rekening houdt met alle factoren die van invloed zijn op het winkelen tot de 1 op 1 relatie met de klant.Dit is de opvolger van Michel van Tongeren's succesvolle eerste boek, Retail Branding. Nu gaat hij vooral in op hoe retailers continu alert kunnen zijn op veranderingen en kansen in de markt, hoe je een diep inzicht kunt krijgen in je merk en hoe je dit vervolgens kunt vertalen naar een perfect opererende winkelformule.Het boek is een praktische handleiding voor retailers, mensen die een winkel willen beginnen en studenten. Het is relevant voor zowel fysieke winkels als online retail en inspirerend door de vele voorbeelden en modellen en natuurlijk omdat het heel veel onthult over onze favoriete hobby: winkelen!Bron : http://www.bol.com
Detailhandel --- Retailmarketing --- Branding --- Winkelformule --- Consumentengedrag --- Reclame --- Vormgeving
Choose an application
Merken maken reclame om resultaat te behalen. Zo makkelijk als dat klinkt, zo moeilijk is het in de praktijk van vandaag. Adverteren en communiceren is niet meer genoeg om de consument in beweging te krijgen. Activeren is het motto. Op een manier die de merkwaarden benut en versterkt. Merken en mensen bij elkaar brengen, dat vereist creativiteit, mensenkennis, expertise en een focus op dingen dóen. Het vraagt om een aanpak die zo relevant en opMERKelijk is dat de consument er graag mee aan de slag wil. Een aanpak, kortom, met de Act Factor. Bron : http://www.bol.com
Reclame --- Merkbeleid --- Merkstrategie --- Klantenbinding --- Klantgericht ondernemen
Listing 1 - 10 of 65 | << page >> |
Sort by
|