Listing 1 - 10 of 65 << page
of 7
>>
Sort by

Book
Graphis Branding 6
Author:
ISBN: 9781932026788 Year: 2013 Publisher: New York Graphis

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Reclame --- Vormgeving


Book
Newsjacking : the urgent genius of real-time advertising
Author:
ISBN: 9780500516720 Year: 2013 Publisher: London : Thames & Hudson,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

From Grant Hunter and Jon Burkhart, the duo behind the Urgent Genius website, Newsjacking features over 100 examples of outstanding creative advertising from around the world that use topicality and viral techniques to communicate with audiences at high speed. Based on the themes and concepts the authors have devised through their groundbreaking research, Newsjacking combines principles and creative strategies with inspiring yet rapidly executed work to show how for advertising to be effective it has to move fast. Global brands are featured throughout and campaigns for Nestle, Puma, Samsung, Adidas, Heineken, Johnnie Walker and FIAT are included, among many others.


Dissertation
Brand activation
Author:
Year: 2013 Publisher: Mariakerke Arteveldehogeschool - bacheloropleiding grafische en digitale media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Reclame --- Merk --- Marketing --- Grafimediabeleid


Book
Advertising : strategy, creativity and media
Authors: --- ---
ISBN: 9780273760894 Year: 2013 Publisher: Harlow Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The book covers advertising from top to bottom, including the history and development of the advertising industry, the academic thinking that underpins how advertising is practiced today and the strategies used in both conventional and digital advertising today. It offers extensive coverage of traditional and contemporary approaches to all mainstream media, strategy and planning, insights into the creative advertising process and how messages and content are developed and a wealth of contemporary examples from around Europe and beyond. Importantly, the book also includes coverage of the challenges of measuring and delivering tangible results. This book is the essential companion for undergraduate, postgraduate and professional students studying Advertising, Media and related subjects.Bron : http://www.amazon.com


Book
De plakfactor : waarom sommige ideeën aanslaan en andere niet
Authors: --- ---
ISBN: 9789043029513 Year: 2013 Publisher: Amsterdam Pearson Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Dissertation
De invloed van aantrekkelijke modellen in reclame op het zelfbeeld, de attitudes en het aankoopgedrag van adolescenten
Authors: --- ---
Year: 2013 Publisher: Gent : s.n.,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deze scriptie handelt over de invloed van aantrekkelijke modellen in reclame op het zelfbeeld, de attitudes en het aankoopgedrag van adolescenten.


Digital
Promotiecampagne Arteveldehogeschool : 3/3 : lichamelijke opvoeding en bewegingsrecreatie : dvd bij eindwerk
Authors: --- ---
Year: 2013 Publisher: Gent Arteveldehogeschool Campus Kattenberg

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Jonge bazen : hoger onderwijs
Year: 2013 Publisher: Z.p. Red Pepper Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Drie jongerenteams uit het middelbaar onderwijs en drie jongerenteams uit het hoger onderwijs richten hun eigen tijdelijke onderneming op. Ze krijgen twaalf weken om hun idee uit te werken, geld te zoeken, reclame te maken en resultaten te boeken. Alles wat een echte ondernemer ook moet doen, maar dan in het klein. Wie wordt de beste ondernemer? Ontdek het in 'Jonge Bazen'. Kies hierboven het onderwijsniveau waarvan je de reeks wil bekijken. Van het basisonderwijs is er geen tv-reeks maar wel enkele tips om alvast te proeven van het ondernemerschap.Bron : http://www.jongebazen.be


Book
één op één : de essentie van retail branding en design
Author:
ISBN: 9789063693060 Year: 2013 Publisher: Amsterdam BIS Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek gaat over alle facetten van retail branding, van formuleontwikkeling die rekening houdt met alle factoren die van invloed zijn op het winkelen tot de 1 op 1 relatie met de klant.Dit is de opvolger van Michel van Tongeren's succesvolle eerste boek, Retail Branding. Nu gaat hij vooral in op hoe retailers continu alert kunnen zijn op veranderingen en kansen in de markt, hoe je een diep inzicht kunt krijgen in je merk en hoe je dit vervolgens kunt vertalen naar een perfect opererende winkelformule.Het boek is een praktische handleiding voor retailers, mensen die een winkel willen beginnen en studenten. Het is relevant voor zowel fysieke winkels als online retail en inspirerend door de vele voorbeelden en modellen en natuurlijk omdat het heel veel onthult over onze favoriete hobby: winkelen!Bron : http://www.bol.com


Book
De act factor : hoe opmerkelijke activatie mensen in beweging krijgt
Author:
ISBN: 9789082152104 Year: 2013 Publisher: Amsterdam De Combinatie van Factoren

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Merken maken reclame om resultaat te behalen. Zo makkelijk als dat klinkt, zo moeilijk is het in de praktijk van vandaag. Adverteren en communiceren is niet meer genoeg om de consument in beweging te krijgen. Activeren is het motto. Op een manier die de merkwaarden benut en versterkt. Merken en mensen bij elkaar brengen, dat vereist creativiteit, mensenkennis, expertise en een focus op dingen dóen. Het vraagt om een aanpak die zo relevant en opMERKelijk is dat de consument er graag mee aan de slag wil. Een aanpak, kortom, met de Act Factor. Bron : http://www.bol.com

Listing 1 - 10 of 65 << page
of 7
>>
Sort by