Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Waarom wordt het ene bedrijf of merk wel marktleider en het andere niet? Is het geluk, toeval of het resultaat van hard werken en briljante inzichten? Eén ding is zeker: frontrunners ontstaan nooit vanzelf. De stuwende kracht erachter zijn altijd mensen die bepaalde zaken beter begrijpen en uitvoeren dan anderen. Het vermogen om de klantbehoeften van vandaag én morgen te doorgronden is daarbij van doorslaggevend belang. Frontrunners blijken een aantal bijzondere eigenschappen met elkaar gemeen te hebben. De acht toonaangevendste worden in dit boek besproken. Enkele voorbeelden: frontrunners creëren hun eigen categorie; hebben een sterke identiteit; nemen hun maatschappelijke verantwoordelijkheid. Dit boek biedt een schat aan inzichten,inspiratie en aansprekende voorbeelden voor toekomstige marktleiders. Bron : http://www.businesscontact.nl
Entrepreneurship --- Market surveys --- Marktgericht ondernemen --- Strategisch management --- Klantgericht ondernemen --- Marktsegmentatie --- Innovatie --- Marketingstrategieën --- Casestudies --- Marketingstrategie --- Casestudy --- Kostenbeheersing
Choose an application
Account management 3.0 is een leer- en studieboek om met meer bedrijfseconomisch inzicht professioneel account management toe te passen. Het handboek gaat verder dan 'verkopen': het credo 'We verkopen niet, de klant koopt!' wordt op een inspirerende manier uitgewerkt. Het handboek start daar waar heel wat handboeken over verkoop eindigen. In de praktijk wordt nog te dikwijls neergekeken op commerciële functies. Het besef groeit dat account management een bron van vernieuwing, innovatie en een groot concurrentieel voordeel kan betekenen. Bedrijven zijn op zoek naar accountmanagers met een stevige bedrijfseconomische en commerciële achtergrond. Uitgebreid en praktijkgericht gaat het handboek in op het arsenaal aan vaardigheden en instrumenten voor account management, zoals een accountplan maken, een klantenportfolio evalueren, strategische werkmodellen opstellen en bedrijfseconomische berekeningen maken.Ook recente inzichten in het vakgebied 'inkoop' zijn in het boek geïntegreerd. De accountmanager wordt geconfronteerd met professionele buying centers. Dat vereist een goede kennis, niet alleen van de supply chain; ook de demand chain doorgronden is een professionele must voor de accountmanager. Het handboek richt zich op studenten hoger onderwijs die meer inzicht willen opbouwen in het commerciële beleid van organisaties in een business-to-business context. Ook accountmanagers van business-to-consumer organisaties vinden in het handboek tal van toepassingen om met nieuwe inzichten account management toe te passen. Voor de bedrijfspraktijk is het een vernieuwende kijk op professioneel account management. Er wordt duidelijk gemaakt dat solution selling evolueert naar nieuwe klantenbenaderingen, gebaseerd op insight selling. Het is een uitdagende en boeiende evolutie in het commerciële vakgebied. Organisaties kunnen daar best meteen rekening mee houden. Bij het handboek hoort een e-learning module met praktijkoefeningen en -voorbeelden. Het biedt de gebruiker van het handboek de mogelijkheid om de materie op een interactieve en geactualiseerde manier in te oefenen.Bron : http://www.acco.be
management --- account management --- 369.3 --- verkoopkunde --- verkopen --- klantenmanagement --- 658.811 --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- Accountmanagement --- Marktgericht ondernemen --- Klantgericht ondernemen --- Relatiemarketing --- Marketing --- Management --- Handbooks, manuals, etc. --- PXL-Business 2015 --- verkooporganisatie --- verkooptechnieken
Choose an application
Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze vanuit de markt en werken ze volgens drie basisprincipes, ofwel drie manieren van naar je klanten kijken. Allereerst scannen succesvolle organisaties voortdurend hun omgeving, alert voor signalen van de klant. Op die manier kunnen ze anticiperen op eventuele veranderingen, noden en wensen. Bovendien zien ze innovatie als de enige manier om te overleven op de lange termijn. Wat ze leren van de klant zetten ze om in werkbare verandering. Tot slot werken deze organisaties samen op die punten waar ze zelf tekortschieten. Ze gaan slimme partnerships aan en begrijpen dat samenwerking cruciaal is om goede ideeën uit te laten groeien tot commercieel succes. Customer innovation is het referentiewerk naar een marktgedreven organisatie. Voor managers, ondernemers en iedereen die wil groeien vanuit de noden van klanten.
Consumer goods Marketing --- Domestic marketing --- Marketing --- Marketing domestique --- Retail marketing --- Retail trade Marketing --- Marketing ; strategieën --- Innovatie ; ondernemingen --- Marktgericht ondernemen --- Bedrijven; innovatie --- Bedrijven; klanten --- Innovation Innovatie --- Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren klantgerichtheid klantentevredenheid --- Bedrijven; innovatie. --- Bedrijven; klanten. --- Veranderingsmanagement --- Klantgericht ondernemen --- Innovatie --- Changement Verandering --- Client Klant --- Klantvriendelijkheid --- Businessmodellen --- Customer service --- Management --- Customer relations --- Legislation --- Handbooks, manuals, etc. --- Business economics --- bedrijfsinnovatie
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|