Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (1)

Hogeschool Gent (1)

KU Leuven (1)

UCLL (1)

UHasselt (1)

VIVES (1)


Resource type

book (1)


Language

Dutch (1)


Year
From To Submit

2015 (1)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by

Book
Economie van experiences
Authors: --- ---
ISBN: 9789043028974 9043028975 Year: 2015 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Economie van experiences laat het veranderingsproces zien waarin we maatschappelijk gezien verkeren en waar we op zoek zijn naar nieuwe vormen van waarde creatie zoals de 'experience economy' daar een eerste symptoom en een uiting van is. De economie van experiences is meer dan 'voed mij', 'vermaak mij', 'geef mijn leven betekenis'. Bedrijven en organisaties kunnen een rol van betekenis spelen in het ondersteunen van het individu om zijn eigen weg te vinden. Dit boek gaat in essentie over nieuwe vormen van waarde creatie waarbij de mens in zijn sociaal culturele context centraal staat. De klant beleving, de betekenis en de waarde voor de klant staan voorop.Deze editie is volledig geactualiseerd. Zo sluit de inhoud aan bij de huidige psychologische inzichten evenals de economische issues en uitdagingen van vandaag de dag. Daarnaast sluiten de hoofdstukken nu nog consistenter op elkaar aan. Ten slotte zijn er nieuwe voorbeelden en actuele cases opgenomen over onder meer Airbnb, Uber en het digitale Anne Frank Huis.Bron : http://www.pearsoneducation.nl

Listing 1 - 1 of 1
Sort by