Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Hoe bepaal je de prijs van je product of dienst ? Wat doe je als de concurrent de prijzen verlaagt ? Wanneer rond je prijzen af en wanneer juist niet ? Wat is de psychologie achter een prijskaartje ? Altijd prijs brengt talloze beproefde prijstactieken en de deskundigheid van verschillende prijsexperts samen in één handzame gids. Het boek barst van de aansprekende praktijkvoorbeelden en geeft antwoord op vragen waar elke ondernemer, verkoper of marketeer vroeg of laat tegenaan loopt. Onmisbaar voor iedere prijsdoehetzelver.Bron : http://www.bol.com
Pricing --- Marketing research --- Handbooks, manuals, etc. --- 658.8 --- kostprijscalculatie --- prijsbeleid --- prijsontwikkeling --- marketing, verkoop, distributie --- Prijsvorming --- Prijszetting --- Psychologie van de consument --- Koopgedrag --- Economie --- Kostenbeheersing --- Consumentenpsychologie --- Consumentengedrag
Choose an application
Lean Pricing is a practical toolkit that will positively influence your pricing strategy, revealing insights in the different pricing methods and tactics used by successful companies. You will discover a great number of case studies where these methods are successfully applied which will help you set-up or optimize your current pricing strategy.This book will answer the following key questions:- What price can you ask ?- What pricing strategy will you adopt ?Whether you launched a startup or work for a big tech company is not important. As long as you believe that pricing plays a key role in your success, this book will provide the guidance, insights and inspiration you need.Lean Pricing is part of the Lean series, a series of books tackling the challenges that technology entrepreneurs and companies are facing. Other publications include Lean Marketing (not yet released).Omar Mohout is a Growth Engineer. He is an expert in building repeatable, scalable customer acquisition engines for born-on-the-web companies. Omar is an entrepreneur that turned startup advisor & mentor.Bron : http://bussinessandeconomics.diekeure.be
Prices --- lean, change, gedrag, cultuur, adviseren --- Prijsvorming --- Prijszetting --- Startende ondernemingen --- Lean management --- Sales management --- Startende onderneming --- Lean --- Salesmanagement --- Economics --- prijsbeleid --- consumenten --- prijsbepaling
Choose an application
Economie Vandaag bestaat 25 jaar. Dat wordt gevierd met een jubileumeditie. Elk exemplaar van dit handboek geeft voortaan toegang tot een digitaal platform, economievandaag.be, met studiehulp en toetsen. Dynamische grafieken helpen studenten om de opbouw beter te begrijpen en te herhalen.
Bedrijfseconomie. --- Economie. --- prijsbeleid --- tewerkstelling --- HO (hoger onderwijs) --- overheid --- betalingsverkeer --- internationale handel --- conjunctuur --- macro-economie --- consumenten --- economie --- Economics --- Economie ; niet-universitair hoger onderwijs --- 330 --- Economie --- AA / International- internationaal --- 330.00 --- 340.9 --- consumentengedrag --- economische groei --- geldmarkt --- inflatie --- prijzen --- productie --- producenten --- handel --- 33 --- 330 Theoretische economie. Economische theorie. Economische analyse --- Theoretische economie. Economische theorie. Economische analyse --- Economische en sociale theorieën: algemeenheden. --- Theoretische economie ; Inleidingen - Hand- en leerboeken --- Economie in het algemeen --- theoretische economie - inleidingen --- nationaal inkomen --- geld --- PXL-Business 2016 --- PXL-Education 2017 --- Algemene economie --- Hoger onderwijs --- Economische en sociale theorieën: algemeenheden
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|