Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
Het grote Marcominspiratieboek 2 : inspirerende verhalen en meningen uit het marketing- en communicatievak
Author:
ISBN: 9789492196255 9492196255 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Adfo Books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Voor de tweede keer hebben we een marketingboek samengesteld, vol inspiratie, meningen en nieuwe ideeën over marketing en communicatie. Want het vakgebied verandert, en jij moet ook mee met die trein. Maar in alle drukte is het soms lastig om nieuwe ideeën op te doen en op de hoogte te blijven van de beste trends. Daarom dit boek. Zodat je tijdens de vakantie of in het weekend je weer helemaal kunt opladen.In dit inspirerende boek de beste vergezichten door topcolumnisten, een kijk in de toekomst door marketinggoeroes, samenvattingen van marcombestsellers en de beste verhalen uit Tijdschrift voor Marketing, Communicatie en Adformatie.Bron : http://www.adfoshop.nl


Book
Etnomarketing : het vertrouwen van de nieuwe consument
Author:
ISBN: 9789463370196 9463370196 Year: 2017 Publisher: Antwerpen Pelckmans Pro

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

2016 heeft 1 op de 5 consumenten een migratieachtergrond. Deze evolutie is niet onbelangrijk en mag niet genegeerd worden. In de volksmond spreken we over superdiversiteit in onze maatschappij maar wat wil dit juist zeggen voor bedrijven? We realiseren ons nu niet wat de nieuwe consument kan betekenen voor het voortbestaan van bedrijven en organisaties. Vele bedrijven en organisaties zijn nog blind voor de opportuniteiten die de nieuwe consumenten bieden. Het is een koopkrachtige doelgroep die niet onderschat mag worden.Bedrijven moeten nadenken over hun voortbestaan en zich relevant maken voor de huidige maatschappij. De nieuwe consument aan zich binden verzekert zo hun toekomst. Ontdek de leefwereld van de nieuwe consumenten, wat ze kunnen betekenen voor jouw bedrijf en hoe je ze kan bereiken. Met dit boek richt de auteur zich tot bedrijfsleiders, academici en politici die de langetermijnstrategie uittekenen voor hun organisatie. Tot de marketeers die deze maatschappij mee vorm willen geven. Tot de nieuwsgierigen die durven dromen van een betere wereld. Bron : http://www.bol.com


Book
Influencers : Wie zijn ze, waar vind je hen en hoe ontsteken ze de vlam ?
Author:
ISBN: 9789401441032 9401441030 Year: 2017 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Want wat in Amerika werkt, geldt niet zomaar in België en Nederland.INFLUENCERS is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst. Het laat iedere CEO, CMO en potentiële trendsetter inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplan om te beslissen over het soort magnetische content, het tijdstip en het type influencer waarop je het best inzet.Dit boek toont je hoe je een vernieuwde marketing- en communicatiestrategie kan ontwerpen die de basis vormt van het Influencer Marketing Canvas. Dit Canvas plaatst je doelen, acties en influencers op een tijdlijn en helpt je aan een helikopterblik voor de interne stakeholders.Bron : http://www.lannoocampus.be

Listing 1 - 3 of 3
Sort by