Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (5)

PXL (4)

UCLL (3)

AP (2)

Hogeschool Gent (2)

KDG (2)

DB (1)

EhB (1)

FOD Finances (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

More...

Resource type

book (6)


Language

Dutch (6)


Year
From To Submit

2017 (6)

Listing 1 - 6 of 6
Sort by

Book
In beeld met Instagram in 60 minuten
Author:
ISBN: 9789461262400 Year: 2017 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs.Bart van der Kooi is online marketingadviseur. Hij adviseert organisaties over digitale ontwikkelingen, blogt over uiteenlopende onderwerpen en geeft trainingen over customer journeys, sociale media, contentmarketing en digitale trends.Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.Bron : http://www.haystack.nl


Book
Groot innovatie modellenboek. 47 innovatiemodellen voor het versterken van ondernemerschap bij bedrijfsleven en overheid
Authors: ---
ISBN: 9789089653864 Year: 2017 Publisher: Van Duuren Management,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De klant centraal : de klantenscan, uw sleutel tot succes
Author:
ISBN: 9789401444552 9401444552 Year: 2017 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe werk je klantgerichter en klantvriendelijker ? Hoe maak je blije en loyale klanten ? Ken je klant en hanteer duidelijke bedrijfswaarden. In dit boek geeft expert Geert Dehouck honderden adviezen over hoe je de klant centraal stelt en zo gemakkelijk meer succes boekt.Op basis van een uniek gedragstijlenmodel schat je elke klant juist in. Met een bedrijfscharter profileer je specifieke kernwaarden. En met deze kapstok coach je alle medewerkers in klantbewust en excellent gedrag, om klantentevredenheid nog meer te bevorderen. Zo wordt dit boek de sleutel tot loyale klantenbinding, met aandacht voor klant en organisatie.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Van buiten naar binnen : klantcontact en interactie in het publieke domein
Authors: --- ---
ISBN: 9789463011280 Year: 2017 Publisher: Delft Eburon

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Gemeenten willen meer van-buiten-naar-binnen werken. Ze willen meer samenwerken met buurten en groepen belanghebbenden. En de dienstverlening van gemeenten kan ook beter: meer online, persoonlijker en dichtbij. De wereld van dienstverlening mengt zich door webcare en online media met die van communicatie. En raakt met co-creatie, crowdsourcing en communities de gemeentelijke ambities met participatie.Tegelijkertijd blijft de echte verbetering op klantcontact en interactie uit. Investeringen in de dienstverlening van gemeenten renderen onvoldoende. Collega?s van Communicatie en Dienstverlening lopen vast op afdelingsoverstijgende belangen en organisatiebrede verandervraagstukken. Er is behoefte aan een nieuwe richting.In Van Buiten naar Binnen, klantcontact & interactie in het publieke domein delen Frank de Goede, David Kok en Ewoud de Voogd hun visie op klantcontact en interactie met de gemeente. Zij verkennen wat de inwoner nu eigenlijk wil van de gemeente. Welke ontwikkelingen zijn er rond dienstverlening, communicatie en participatie? Wat zou een visie op weg naar 2025 moeten zijn? Welk groeipad is daarbij te volgen? Welke nieuwe taken en rollen komen daarbij kijken? In de visie op klantcontact & interactie komen de werelden van dienstverlening, communicatie en participatie bij elkaar. De visie is uitgewerkt en doorspekt met concrete tips en trics. Het is tijd voor een afdeling Klantcontact & Interactie!Frank de Goede is directeur van SIMgroep. SIMgroep helpt 250 lokale overheden met de website, e-dienstverlening en oplossingen voor de gemeenteraad. Frank volgt al 15 jaar de digitale ontwikkelingen bij gemeenten. Daarmee verbetert hij continu het frontoffice van de overheid. Met veel kennis van digitale media en vooral vanuit de ervaring van gebruikers buiten en binnen de gemeenten.David Kok onderzoekt sinds 2011 op persoonlijke titel het gebruik van sociale media door gemeenten in Nederland. Hij verzamelt daarbij de beste cases en ervaringen van gemeenten met nieuwe media en de netwerksamenleving. Sinds 2012 werkt hij daarbij nauw samen met HowAboutYou. David is communicatieadviseur voor de gemeenteraad van Almere.Ewoud de Voogd is partner van HowAboutYou, het adviesbureau in online media en klantcontact voor gemeenten. Hij beweegt zich op het snijvlak tussen overheid, inwoners, bedrijven of buurten en nieuwe technologie. Als organisatieadviseur verbeterde Ewoud de dienstverlening, communicatie en participatie van tientallen gemeenten.Bron: https://eburon.nl/product/buiten-naar-binnen/


Book
Eén fan per dag : hoe overtref je de verwachtingen van klanten ?
Author:
ISBN: 9789089653291 9089653295 Year: 2017 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is.In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft hij hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij!- Het nieuwste boek van bestsellerauteur Jos Burgers, over de noodzaak om een waardevolle fanbase op te bouwen.- Van zijn complete oeuvre zijn inmiddels meer dan 200.000 exemplaren verkochtBron : http://www.managementboek.nl


Book
Operationele verkoop
Authors: --- ---
ISBN: 9789045560335 Year: 2017 Publisher: Antwerpen De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In Operationele verkoop bundelen salescoach en docente Liesbeth Huysmans en salescoach Walter Spruyt hun onderwijs- en praktijkervaring in business-tobusiness verkoop.De focus ligt op verkoopdomeinen waarbij prospectie een belangrijk onderdeel van de verkoopactiviteit vormt.- vertrekt van een wetenschappelijk kader- met tientallen scenario's en praktijkvoorbeelden- in dialoogvorm- vernieuwende inzichten verschillende tips en concreet adviesIn de vijfde editie werden de voorbeelden aangepast en uitgebreid zodat ze nog meer beantwoorden aan de diversiteit van verkoopomstandigheden waarin verkopers en verkoopsters zich nu bevinden. In volatiele tijden speelt de verkoper een nog grotere rol in het onderscheidend vermogen van zijn bedrijf. Veel aandacht gaat daarbij uit naar de wijzigingen die het verander(en)de economische klimaat met zich meebrengt voor verkopers en hun verkoopaanpak. Ook het opiniestuk van Jan De Schepper, voormalig CEO van Telindus, levert waardevolle inzichten in dat verband.Operationele verkoop richt zich tot studenten marketing en verkoop, beginnende en ervaren verkopers en salesmanagers.Bron : http://www.vanin.be

Listing 1 - 6 of 6
Sort by