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A Comprehensive Evaluation on Emergency Response in China : The Case of Pandemic Influenza (H1N1) 2009
Authors: ---
ISBN: 9811306443 9811306435 Year: 2019 Publisher: Singapore : Springer Singapore : Imprint: Springer,

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Abstract

This book is a third-party evaluation of H1N1 prevention and control effects in China. Based on the characteristic of H1N1 pandemic around the world and current public health management system in China, this book evaluates the comprehensive effects by considering the countermeasures, joint prevent and control mechanism operated by central and local government, the cost and benefit effects and also the social influence during the whole process. Using the methods of interview and questionnaire, it investigates the central and local government, disease control and prevention center, hospital, community, school and enterprise in Beijing, Fujian, Henan, Guangdong and Sichuan provinces, and also presents the response from the public, patient and close contacts to evaluate the overall effects from different stakeholders. Assessment findings and policy suggestions are included in the book on the way to improve the efficiency of public health emergency system in China. This book provides a good reference to researchers and officials in public management, crisis management and public health studies.


Book
Cultural Influences on Public-Private Partnerships in Global Governance
Author:
ISBN: 3319967827 3319967819 Year: 2019 Publisher: Cham : Springer International Publishing : Imprint: Palgrave Macmillan,

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Abstract

This book explores how professional and organisational cultures influence global public-private partnerships, which form a key element of global governance. Using case studies, the partnerships of three international government organisations – the International Telecommunication Union, Interpol and the International Centre for the Study of the Preservation and Restoration of Cultural Property – illustrate how partnerships are formed and operate in accordance with the accepted cultural beliefs, values and values associated with both profession and organisation. In brief, engineers create partnerships they are comfortable with, which are different in form and operation to those of police, which also differ from those of the conservator. This book will appeal to scholars of International Relations, global governance, organisational studies and public administration. It also conveys lessons for professionals at the international level in international government organisations, business and civil society who engage in, or want to engage in global public-private partnerships. Adam B. Masters holds a post-doctoral fellowship in the Research School of Social Sciences at the Australian National University (ANU). He is Deputy Director Governance of the Transnational Research Institute on Corruption, based at the ANU in Canberra, Australia. Dr Masters' research focuses on organised crime and corruption.


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Les mobilités partagées : Régulation politique et capitalisme urbain
Author:
Year: 2019 Publisher: Paris : Éditions de la Sorbonne,

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En mêlant réflexion théorique et perspectives opérationnelles, ce livre souhaite questionner les transformations urbaines occasionnées sur le temps long par l'émergence des mobilités partagées mises en œuvre par de grandes firmes privées mondialisées. Dans quelle mesure la participation de ces nouveaux acteurs aux politiques de mobilité des villes transforme-t-elle le rôle des institutions publiques dans la gestion urbaine ? Ces systèmes de mobilité peuvent-ils répondre aux enjeux écologiques du xxie siècle ? Quels sont les gagnants et les perdants de ces recompositions dans l'économie des transports, les institutions et les structures sociales urbaines ? Ces questions sont abordées à partir de l'analyse du développement récent des systèmes de vélos en libre-service et d'autopartage, en proposant une réflexion plus générale sur la place du capitalisme dans l'innovation en matière de mobilité et dans la fabrique de la ville. L'ouvrage permet de saisir les contours des nouvelles économies collaboratives en interrogeant la gouvernance « public-privé » des mobilités partagées. Cette seconde édition souhaite actualiser le développement de l'auteur à travers l'introduction d'une étude de cas de l'évolution historique des mobilités partagées à Paris, la prise en compte de l'arrivée des dispositifs de mobilité en free floating dans les grandes villes et l'intégration de nombreux éléments d'actualité (changement d'opérateur, nouveaux acteurs, etc.). Le livre souhaite offrir des outils de réflexion aux différents acteurs de la ville avant les élections municipales de 2020, période au cours de laquelle les mobilités partagées seront au cœur des débats politiques et citoyens.

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Public policy.


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Les mobilités partagées : Régulation politique et capitalisme urbain
Author:
Year: 2019 Publisher: Paris : Éditions de la Sorbonne,

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En mêlant réflexion théorique et perspectives opérationnelles, ce livre souhaite questionner les transformations urbaines occasionnées sur le temps long par l'émergence des mobilités partagées mises en œuvre par de grandes firmes privées mondialisées. Dans quelle mesure la participation de ces nouveaux acteurs aux politiques de mobilité des villes transforme-t-elle le rôle des institutions publiques dans la gestion urbaine ? Ces systèmes de mobilité peuvent-ils répondre aux enjeux écologiques du xxie siècle ? Quels sont les gagnants et les perdants de ces recompositions dans l'économie des transports, les institutions et les structures sociales urbaines ? Ces questions sont abordées à partir de l'analyse du développement récent des systèmes de vélos en libre-service et d'autopartage, en proposant une réflexion plus générale sur la place du capitalisme dans l'innovation en matière de mobilité et dans la fabrique de la ville. L'ouvrage permet de saisir les contours des nouvelles économies collaboratives en interrogeant la gouvernance « public-privé » des mobilités partagées. Cette seconde édition souhaite actualiser le développement de l'auteur à travers l'introduction d'une étude de cas de l'évolution historique des mobilités partagées à Paris, la prise en compte de l'arrivée des dispositifs de mobilité en free floating dans les grandes villes et l'intégration de nombreux éléments d'actualité (changement d'opérateur, nouveaux acteurs, etc.). Le livre souhaite offrir des outils de réflexion aux différents acteurs de la ville avant les élections municipales de 2020, période au cours de laquelle les mobilités partagées seront au cœur des débats politiques et citoyens.

Keywords

Public policy.


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Parenting Support : Key Transformational Instrument of Child and Human Development Policies - Trends in EU Countries and Discussion on Parenting Policies in Bulgaria.
Author:
Year: 2019 Publisher: Washington, D.C. : The World Bank,

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This policy note is developed with the aim to inform the planning and implementation of the policy goals toward parenting support in Bulgaria. First, it summarizes the trends and concepts in parenting policies that influence the evolution of programs across Europe and other countries. Second, it offers a brief review of parenting components under the public policies in Bulgaria to foster discussions on the policy arrangements and implementation programs design needed to strengthen the outcomes of the existing systems and human development policies. Possible entry points across sector services, that can be easily employed to initiate positive and flexible programs are discussed. Finally, possible steps for parenting support development are proposed together with 19 examples for parenting policies from European counties. The examples include national strategies and programs approaches, parenting support delivery and an information campaign, collected in the Annex as a reference and program development support tool.

Keywords

Public Policy


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Les mobilités partagées : Régulation politique et capitalisme urbain
Author:
Year: 2019 Publisher: Paris : Éditions de la Sorbonne,

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En mêlant réflexion théorique et perspectives opérationnelles, ce livre souhaite questionner les transformations urbaines occasionnées sur le temps long par l'émergence des mobilités partagées mises en œuvre par de grandes firmes privées mondialisées. Dans quelle mesure la participation de ces nouveaux acteurs aux politiques de mobilité des villes transforme-t-elle le rôle des institutions publiques dans la gestion urbaine ? Ces systèmes de mobilité peuvent-ils répondre aux enjeux écologiques du xxie siècle ? Quels sont les gagnants et les perdants de ces recompositions dans l'économie des transports, les institutions et les structures sociales urbaines ? Ces questions sont abordées à partir de l'analyse du développement récent des systèmes de vélos en libre-service et d'autopartage, en proposant une réflexion plus générale sur la place du capitalisme dans l'innovation en matière de mobilité et dans la fabrique de la ville. L'ouvrage permet de saisir les contours des nouvelles économies collaboratives en interrogeant la gouvernance « public-privé » des mobilités partagées. Cette seconde édition souhaite actualiser le développement de l'auteur à travers l'introduction d'une étude de cas de l'évolution historique des mobilités partagées à Paris, la prise en compte de l'arrivée des dispositifs de mobilité en free floating dans les grandes villes et l'intégration de nombreux éléments d'actualité (changement d'opérateur, nouveaux acteurs, etc.). Le livre souhaite offrir des outils de réflexion aux différents acteurs de la ville avant les élections municipales de 2020, période au cours de laquelle les mobilités partagées seront au cœur des débats politiques et citoyens.

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Public policy.


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Democratie et Politiques Publiques
Authors: --- ---
ISBN: 276373751X 9782763737515 9782763737508 2763737501 Year: 2019 Publisher: Quebec : Presses de l'Universite Laval,

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"Les gouvernements elus repondent-ils aux attentes des citoyens? Les institutions democratiques favorisent-elles l'adoption et la mise en oeuvre de politiques publiques en adequation avec les preferences citoyennes? Selon le modele de la representation democratique, les elus doivent elaborer et mettre en oeuvre les politiques publiques souhaitees par les electeurs. De leur côte, les electeurs devraient recompenser ou sanctionner les elus en fonction de leurs performance et de la satisfaction de leurs attentes. En s'interessant à la relation qui unit la democratie et les politiques publiques, cet ouvrage offre un eclairage nouveau sur les enjeux relatifs à la reactivite et à l'imputabilite des elus. Les contributions rassemblees dans cet ouvrage expliquent les defis qui affectent la representation democratique. Il s'agit notamment du peu de place accordee à la participation du public dans les processus decisionnels, du fonctionnement et de l'organisation des administrations publiques et des difficultes d'acceder à une information credible et fiable au moment de prendre une decision."


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The City Planning Process : A Political Analysis
Author:
ISBN: 1501741004 Year: 2019 Publisher: Ithaca, NY : Cornell University Press,

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No detailed description available for "The City Planning Process".


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Paradoxien des Verbraucherverhaltens : Dokumentation der Jahreskonferenz 2017 des Netzwerks Verbraucherforschung
Authors: ---
ISBN: 3658238410 Year: 2019 Publisher: Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden : Imprint: Springer Gabler,

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Abstract

Die wissenschaftliche Jahreskonferenz 2017 des Netzwerks Verbraucherforschung hatte zum Ziel, Paradoxien, Widersprüche und Ambivalenzen im Verbraucheralltag zu ergründen und die damit verbundenen Implikationen zu analysieren. Renommierte Vertreter/innen aus Politik und Gesellschaft diskutieren in diesem Tagungsband das konkrete Verhalten der Verbraucher/innen in ihren sozioökonomischen Kontexten und beleuchten mögliche Konsequenzen für die Verbraucherwissenschaften und die Verbraucherpolitik. Die in diesem Buch dokumentierten Beiträge der Konferenz identifizieren zudem aktuelle und zukünftige Forschungsbedarfe und möchten den Transfer von Wissen und Erfahrungen von Akteuren der Wissenschaft wie der verbraucherbezogenen Praxis befördern. Der Inhalt • Privatheit beim Online-Shopping • Paradoxien der Nutzung von IT-Systemen • Zum Spannungsverhältnis von Mode und Nachhaltigkeit • Widersprüche der Digitalisierung für den nachhaltigen Konsum • Verbraucherpolitische Implikationen • Konsequenzen für die Verbraucherforschung Die Herausgeberin / Der Herausgeber Univ.-Prof. Dr. Birgit Blättel-Mink ist Professorin für Soziologie mit dem Schwerpunkt Industrie- und Organisationssoziologie am Institut für Soziologie der Goethe-Universität Frankfurt am Main. Seit 2015 ist sie Mitglied des Koordinierungsgremiums des Netzwerks Verbraucherforschung des Bundesministeriums für Justiz und Verbraucherschutz (BMJV). Univ.-Prof. Dr. Peter Kenning ist Inhaber des Lehrstuhls für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing, an der Heinrich-Heine-Universität Düsseldorf. Er ist Sprecher des Koordinierungsgremiums des Netzwerks Verbraucherforschung im Bundesministerium der Justiz und für Verbraucherschutz (BMJV).


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Country Economic Memorandum for Sao Tome and Principe - Background Note 10 : What are the Obstacles to Agricultural Development in STP? A Review of Current Agriculture Production Structure and Potential
Authors: --- ---
Year: 2019 Publisher: Washington, D.C. : The World Bank,

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Abstract

This note presents an analysis of the obstacles and opportunities for STP's agriculture value chains, assesses the main sector risks, and provides a series of public sector recommendations for increased private sector investment. While the country will remain a net importer of food and agricultural products for the foreseeable future, a series of opportunities exist, some to increase import-substitution, others to expand exports. Given STP's land constraints and climate variability, importing food will continue to occur in the near to medium-term future to satisfy local demand. However, import-substitution opportunities will continue to offer prospects centered on the feedstuff-livestock chain and the horticultural sector, as well as some additional expansion of the palm oil industry. Export opportunities lie primarily in cocoa products as well as in emerging non-traditional agricultural exports, some strategically linked to tourism, especially eco-tourism already embraced by the government and by high end tourist developments established in the past few years. Analysis of the competitiveness of existing and emerging rural supply chains in STP reveals a series of characteristics that allow to overcome the structural diseconomies of scale of a small island state. These characteristics include among others: (i) high value-to-weight products, (ii) agricultural products that can be taken with tourists, (iii) low perishability and products that can be stored, (iv) climate change resilience; and (v) explore the country's uniqueness. Value chains that possess some of these key characteristics discerned from the analysis offer private sector opportunities, provided the enabling environment allows them to reach their potential.

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