Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Art --- humor --- imago --- gender --- memes [Internet]
Choose an application
Tegenwoordig is elke organisatie een glazen huis. Dat is een probleem, want het vermogen om zich te verplaatsen in de positie van hun klanten, medewerkers en andere stakeholders is binnen veel organisaties onvoldoende ontwikkeld. En empathie is nu juist een cruciale succesfactor.Om beter te kunnen inspelen op de behoeften van klanten en medewerkers en grip te houden op de reputatierisico's investeren steeds meer bedrijven - waaronder Zappos, Microsoft en Ford, maar ook talloze Nederlandse en Belgische bedrijven - daarom in hun empathische kwaliteiten. Die zogenoemde 'corporate empathy'heeft alleen maar voordelen: betere leiders, betere producten, aantrekkelijker voor talent, trouwere klanten en meer omzet. Organisaties die hoog scoren op de empathie-index groeien twee keer zo hard en maken 50% meer winst. Er is een sterke positieve correlatie tussen empathie enerzijds en groei en productiviteit anderzijds.Henk Noort deed vijf jaar intensief onderzoek naar de positieve effecten van empathie. Hij sprak vele toonaangevende experts en bestudeerde de laatste (wetenschappelijke) onderzoeken en cases. Aan de hand van uiteenlopende praktijkvoorbeelden en diepgaande inzichten - zoals het Harley Davidson-effect en Het Menselijkheidsbeginsel - en diverse praktische tools - zoals De Empathiekaart en De 6 Regels voor Empathisch Leiderschap - helpt dit echte hoe-boek ambitieuze bestuurders, managers en professionals om hun organisatie empathischer en daarmee succesvoller te maken.Bron : http://www.standaardboekhandel.be
Profiel en imago --- Empathie --- Corporate image --- Public relations --- Leiderschap --- Organisatie --- Profiel --- Imago
Choose an application
Iedere persoon, bedrijf of organisatie heeft een reputatie, of je daar nu bewust van bent of niet. Reputatie is wat er over je gezegd wordt als je zelf niet in de kamer bent. Het is het beeld dat de omgeving van je heeft. En zij is het dus ook die jouw reputatie bepaalt. Het is slechts tot op zekere hoogte mogelijk om dat beeld zelf actief te bepalen, laat staan te managen.De omgeving is terecht kritisch en vertrouwt organisaties niet langer op mooie woorden, beloftes of bijvoorbeeld purpose-concepten, die dienen als window dressing. Zij beoordeelt organisaties nu op integriteit, daden, leiderschap van haar bestuurders en verbinding met de omgeving.Betekent dit dan automatisch dat je jezelf niet hoeft te bekommeren om de reputatie? Integendeel, want de reputatie biedt onderscheid in een wereld waarin bedrijven, producten en diensten steeds meer op elkaar lijken. Bovendien biedt een sterke reputatie ook bescherming bij reputatieturbulentie, veroorzaakt door issues en crises. Kortom, het is reputatievet voor roerige tijden.Neem reputatiemanagement dus serieus en beschouw het als jouw persoonlijke- of zakelijke levensverzekering. Werk actief aan het bouwen van reputatievet en investeer in de bescherming tegen reputatieturbulentie. Dit boek biedt je daarvoor 46 praktische lessen, waar je direct mee aan de slag kunt. Doe er je voordeel mee en beschouw het als jouw persoonlijke reputatieadviseur. Maar realiseer je wel dat reputatie niet maakbaar is en uiteindelijk alles draait om het DOEN!Bron : http://www.managementboek.nl
Beeldvorming --- Crisismanagement --- Imagomanagement --- Reputaties --- Profiel en imago --- management --- 65.012.4 --- Reputatie --- Profiel --- Imago
Choose an application
PR is er altijd en overal. Iedereen doet er bewust of onbewust dagelijks aan mee. Hoe kun je PR strategisch inzetten voor een bedrijf, merk of voor jezelf? Hoe kan PR het merk of de reputatie versterken? Carla de Barros Barbosa en Christine van der Linden reiken de oplossing aan: door relevante content te maken én nieuwswaarde toe te voegen. In 'De PR-factor' leggen zij helder uit hoe je een merk- of productverhaal opbouwt. Ze delen universele inzichten en toepasbare lessen voor iedereen die PR succesvol wil inzetten.Aan de hand van cases, tips, modellen en gedeelde ervaringen van journalisten, influencers, trendwachters en CEO?s krijg je ? in deze volledig herziene uitgave - praktische adviezen om met PR een waardevolle bijdrage te leveren aan het behalen van de strategische doelen.De auteurs Carla de Barros Barbosa en Christine van der Linden zijn oprichters van communicatieadviesbureau Linden & Barbosa in Amsterdam. In de afgelopen 20 jaar hebben zij meer dan 150 merken geadviseerd in de sectoren zakelijke dienstverlening, entertainment, toerisme, lifestyle en food. Zij worden veelvuldig gevraagd als gastsprekerBron : http://www.managementboek.nl
Marketing --- Public relations --- Strategisch management --- Nieuwsgaring --- Imago --- Reputatie --- Merkbeleid --- Branding
Choose an application
In dit boek vind je tal van praktische voorbeelden, succesvolle PR- cases en complete persberichten. Zo wordt de PR-theorie zo praktisch mogelijk gemaakt. Je ontdekt hoe snelgroeiende bedrijven als Inner Circle en Tentoo succesvol PR inzetten. Ook de PR-strategie van Sprout?s Startup van het Jaar Shypple vind je in dit boek. ?Dit boek leert je denken als een journalist. Dat is een vaardigheid die elke marketeer en ondernemer kan gebruiken in de 21e eeuw? - Remco Janssen, oprichter van Silicon Canals ?Een handige, compacte en vlotte handleiding voor PR. Free publicity hoeft helemaal niet ingewikkeld te zijn?- Patrick Kerssemakers, oprichter van fonQ en Dutch Founders Fund ?PR is voor Inner Circle het kanaal om op een geloofwaardige manier bekend te worden bij onze doelgroep. Dit boek bevat tal van tips en cases hoe je daarmee aan de slag gaat? - David Vermeulen, CEO Inner Circle ?PR is belangrijk voor de groei van tech-startups. In deze praktische PR-handleiding vind je veel tips, ook over hoe we Shypple met PR hebben gelanceerd? - Jarell Habets, oprichter van Shypple ?Een must-read voor elke ondernemer die de waarde inziet van communicatie. Door de ideeën toe te passen uit dit boek, heb je direct rendement. Een aanrader voor elk nieuwsgierig mens? ? Ralph van Hessen, oprichter van Winkelman & Van Hessen en de Big Improvement Day.Bron: www.bol.com
Public relations --- Merkstrategie --- Merkbeleid --- Positionering --- Onderneming --- Imagomanagement --- Profiel --- Imago
Choose an application
De merk veranderen is vanzelfsprekend een grote beslissing. Die beslissing moet doordacht gemaakt en uitgevoerd worden. Merken moeten immers voldoen aan maatschappelijke vereisten. Soms breng je subtiele wijzigingen aan, dan weer gooi je het over een compleet andere boeg, of beslis je simpelweg toch dat het goed is zoals het is.Brand Change toont dat merkverandering geen gril is, aan de hand van de juiste (inter)nationale voorbeelden en door top-CEO's over hun merk aan het woord te laten. Het onthult de stappen van merkverandering en de criteria die een rol spelen in het beslissingsproces. Zo leer je de positie van je eigen merk inschatten, en ontdek je hoe het futureproof blijft.
Product strategy --- merken --- merkartikelen --- merkimago --- imago --- marketingtoepassingen --- Merkstrategieën --- Merkbeleid --- Storytelling --- Profiel en imago --- Beïnvloeding --- Communicatie --- Branding --- Merken --- Marketing ; strategieën --- Merkstrategie --- Profiel --- Imago --- Stratégie de marque --- Marketing ; strategieën
Choose an application
Uitdagende marktomstandigheden, keiharde concurrentie van alle kanten en eindeloos veel variabelen om op te sturen maken het steeds complexer om een succesvolle groeistrategie te ontwikkelen. De oplossing? Sturen op merkvoorkeur.Bedrijven die uitblinken in sturen op merkvoorkeur, zoals CoolBlue, Nike en IKEA, ontwikkelen specifieke proposities, geïnspireerd op de voorkeuren van verschillende typen klanten. Doordat deze merken alles in het werk stellen om mensen te geven waar zij om vragen zijn ze in staat de voorkeur van diverse groepen klanten te winnen. Daarom bouwt IKEA bijvoorbeeld city-stores voor millennials zonder auto en heeft Nike, speciaal voor de budget georiënteerde NIKE-fan, grote winkels op de bekende outletcenters.Ed Stibbe leert je hoe de bijzondere relatie tussen merkvoorkeur en marktaandeel precies in elkaar zit, waarom en hoe steeds meer bedrijven sturen op merkvoorkeur, en hoe je deze principes op je eigen merk kunt toepassen. Zodat ook jij je klanten kunt geven wat zij willen en zo je marktaandeel kunt vergroten.- Ontdek hoe je betere marketingbeslissingen kunt nemen.- Inclusief het merkvoorkeurcanvas en 50 inspirerende voorbeelden van toonaangevende merken om zelf merkvoorkeur en dus marktaandeel te vergroten.https://www.adfoshop.nl/boek/9789089655332/why-winners-give-it-all-ed-stibbe
Product strategy --- Advertising. Public relations --- merken --- merkartikelen --- merkimago --- vormgeving --- imago --- marketingtoepassingen --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Positionering --- Marketing --- Merkstrategie --- Financiewezen --- Marktonderzoek
Choose an application
The study spotlights the importance of ethical discourse on icons in the Book of Wisdom. Using structural, semantic, and topological analyses, it shows that parenesis about false and true images of God is an overarching theme, and contextualizes it in terms of tradition and cultural history. The text makes a unique contribution to the ancient debate on images by positing that they fulfill the imago dei invested in human beings. Trotz des anhaltenden Interesses an der Sapientia Salomonis besteht hinsichtlich der inhaltlichen und gattunggeschichtlichen Gesamteinordnung der jüdisch-hellenistischen Schrift noch immer Dissens. Die Heterogenität der verwendeten Themen, Traditionen und Genres scheint diese zu unterbinden, bleiben doch die Studien bei Teilkomplexen oder bei der literarkritischen Feststellung der Uneinheitlichkeit des Textes stehen. Auch die zuletzt vermehrt zugeschriebene strukturelle Kohärenz führte bisher nicht zu einer entsprechenden inhaltlichen Gesamtdeutung der Schrift. Gestützt auf strukturelle, semantische und topologische Analysen wird in dieser Studie die Paränese hinsichtlich wahrer und falscher Gottesbildern als Leitmotiv bzw. Hauptthema der überlieferten Endkomposition aufgezeigt. Weitere bildtheoretische, traditions- sowie kulurgeschichtliche Kontextualisierungen explizieren die Spezifika der ethisch ikonischen Ausführungen. Mit dem Postulat der Verwirklichung des im Menschen angelegten Ebenbilds durch ethische Nachahmung Gottes bietet die Schrift letzlich nicht nur einen spezifisch jüdischen Beitrag zur antiken Bilderdebatte, ihr kommt zudem eine Brückenfunktion zwischen biblischen und späteren Imago-Dei-Konzeptionen zu.
Book of Wisdom. --- Buch der Weisheit. --- Imago Dei. --- Sapientia Salomonis. --- Weisheit Salomos. --- Wisdom of Solomon. --- Bible. --- Criticism, interpretation, etc.
Choose an application
Succesvolle merken slagen erin om mensen écht aan zich te binden, terwijl andere merken moeten zwoegen om overeind te blijven. Een merk opbouwen begint bij je merk helder en bevattelijk te maken voor je doelpubliek en de focus te leggen op value branding.People always talk about reputations loodst je door het hele proces van merkopbouw. Stap voor stap leer je je merk te positioneren, betekenis te geven en te profileren.Bron : http//www.standaardboekhandel.be
Product strategy --- design [discipline] --- merken --- merkartikelen --- merkimago --- vormgeving --- imago --- marketingtoepassingen --- Merken --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Positionering --- Marketing ; strategieën --- Merk --- Merkstrategie --- Marketingstrategie --- Marketing. --- Marketingstrategie. --- Merken. --- Reputatiemanagement.
Choose an application
The Sixth Edition of Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice continues to be the market leading text in its field, having been fully revised by the author to reflect new trends and developments in social media and to capture emergent topics such as CEO activism and corporate character and purpose.New to This Edition:A revised chapter on comm's in the rapidly changing media landscape, incorporating new technologies and social media.Deeper coverage of key topics such as employee, crisis, and leadership communication alongside sustainability.New case studies with reflective questions to highlight the broad application of corporate communications. Corporations featured include: Apple, Facebook, Gilette, Lenovo and Nestlé.Corporate Communication is essential reading for students studying Corporate Communication, Organizational Communication, Strategic Communication, PR and Marketing Communications, as well as a valuable resource for reflective practitioners.https://us.sagepub.com/en-us/nam/corporate-communication/book268492
Communicatie ; organisaties. --- Corporate communication. --- Communication in management --- Business communication --- Corporate communication --- Stakeholders --- Huisstijl --- Corporate image --- Reputaties --- Communicatiestrategieën --- Mediarelaties --- Interne communicatie --- Issue management --- Crisismanagement --- Organisatieveranderingen --- Cursus bachelor in het Communicatiemanagement --- Organization theory --- Mass communications --- bedrijfsimago --- bedrijfscommunicatie --- Bedrijfscommunicatie --- Sociale media --- Branding --- Profiel en imago --- Stakeholder --- Reputatie --- Communicatiestrategie --- Mediarelatie --- Organisatieverandering --- Profiel --- Imago --- Bachelor in het communicatiemanagement
Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|