Listing 1 - 10 of 27 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
YouTube experts, s.media are shining a light on the changes to advertising and marketing, unveiling the truth behind outdated agency practices and revealing the top tricks to succeeding when it comes to advertising on today's advanced platform.
Choose an application
Long description: Die Beauty Community auf der Videoplattform YouTube hat den Ruf eines Ortes »rückständiger Geschlechterperformances«, sie stellt aber auch eine Arena intensiver Verhandlungen der Geschlechterordnung dar. Susanne Richter ergründet die Situierung der Community und die Performances und Aushandlungen der YouTuber_innen wie Kommentierenden. Im Fokus steht dabei das Interesse an Weiblichkeit und wie diese in der Community diskursiv hervorgebracht und deren Position in der Geschlechterordnung – zwischen historisch etablierter Hierarchisierung und emanzipatorischen Transformationen – ausgehandelt wird. Deutlich wird, dass ihre Akteur*innen zwischen Abwertungen von Femininität und widersprüchlichen Anforderungen nach Autonomie navigieren. Biographical note: Susanne Richter ist wiss. Mitarbeiterin am Zentrum für Geschlechterforschung der Universität Hildesheim.
Gender Studies --- Medienpädagogik --- Schönheit --- Performance --- Authentizität --- Weiblichkeit --- YouTube --- Influencer --- Aushandlungen --- Beauty Tutorials --- YouTube (Firm)
Choose an application
Video recording. --- YouTube (Electronic resource) --- Snapchat (Electronic resource)
Choose an application
Comment le numérique transforme-t-il la musique? La question est devenue classique, mais Guillaume Heuguet propose de renverser la perspective et se demande ce que la musique fait aux technologies et aux médias du Web. Il montre ce que la success story d'une plateforme de référence, YouTube, doit à la musique - en observant la multiplicité des pratiques, des formes et des valeurs qui lui sont associées, depuis les premiers clips bricolés jusqu'à la circulation accélérée des remixes sous le contrôle des maisons de disques. L'ouvrage se fonde sur un travail documentaire et généalogique inédit à partir des traces laissées par YouTube dans les archives du Web, d'analyses serrées de ses interfaces successives, des blogs de ses équipes, et bien sûr de chaînes et de vidéos emblématiques. Finalement, ce livre montre comment, loin de répondre à un besoin immédiat, YouTube s'est construit par de multiples détours, profitant d'expériences issues des mondes de la musique pour mieux les exploiter et les réorienter.
Mass media and music. --- Music and technology. --- Médias et musique. --- Musique et technologie. --- Mass media and music. --- Music and technology. --- YouTube (Firm) --- YouTube (Firm)
Choose an application
Midden in de nacht kruipt Mats achter het stuur van een sportauto. Hij wil naar zijn vader, Wannes. Die is jarig en zit in de gevangenis. Als Mats ontdekt dat niemand hem wil brengen, gaat hij zélf op weg. Alles wat hij nodig heeft, is de dure auto van zijn verschrikkelijke oom Windolf en een paar handige YouTube-filmpjes, als rijles. Met zijn rolschaatsen aan kan hij nét bij de pedalen... Samen met de gekke zwerfster Shirley ontdekt Mats het geheim van zijn vader.Riemen vast en plankgas met die rolschaats!https://www.kinderboeken.nl/boek/roljoch/
Dutch literature --- Jeugdboeken 10-12 jaar --- Auto --- Autorijden --- Sociale media --- YouTube
Choose an application
Moussa is verslaafd aan YouTube-video's van urban explorers, jongeren die ronddolen in verlaten gebouwen. Tot diep in de nacht verslindt hij het ene filmpje na het andere.Als er op een avond plots een gillend meisje in beeld verschijnt, schrikt Moussa zich rot. Helemaal als ze zich rechtstreeks tot hem richt: 'Help me! Het huis heeft me ingeslikt. Ik vind de uitgang niet meer. Kom je?'Het huis waar ze over spreekt komt Moussa akelig bekend voor. Lukt het hem de deuren van Duisterhuys voorgoed te sluiten?https://www.horizon.be/boek/2135/tom-thys-duisterhuys.html
Dutch literature --- JB THYS --- prentenboeken --- Urban exploring --- Jongere --- YouTube --- Spanning (verhaalelement) --- Griezelliteratuur --- Jeugdboeken 10-12 jaar
Choose an application
Les plateformes employées en marketing digital incluent les plateformes de vidéos, parmi lesquelles se dresse YouTube. YouTube présente un assortiment de vidéos très variées, tant sur la forme que sur le fond, et nombre d’entre elles sont créées directement par des influenceurs(également appelés youtubeurs). De nombreuses recherches signalent l’importance que revêt leur communauté pour ces influenceurs. Une entreprises peut utiliser l'importance de sa communauté pour un youtubeur afin de créer un environnement sur YouTube qui encourage le youtubeur à promouvoir sa/ses marque(s). Cet environnement ne devrait donner la priorité moins à la crédibilité des informations sur la marque qu'au potentiel offert au youtubeur pour créer du contenu.
YouTube --- Youtubeurs --- Content Marketing --- Paid/Owned/Earned Media --- Répétition --- Implication --- Cognition --- Sciences économiques & de gestion > Marketing
Choose an application
"This book will provide everything a YouTube creator needs to optimize their content strategy, including in-depth, applicable strategies for how to launch a channel, drive massive view and subscriber growth, build a brand and increase engagement, improve searchability, and drive commerce through YouTube. This book will explain things about YouTube's algorithms that haven't been taught in any other book about the platform, and it will be done in an easy-to-follow format. It will have case studies and real answers from creators and businesses who are getting the results that every YouTube creator wants. It will take readers through the successful content creation process and how to follow-through and follow-up for best results"--
Webcasting. --- Internet videos --- Entrepreneurship. --- Success in business. --- Economic aspects. --- YouTube (Electronic resource)
Choose an application
In der öffentlichen Debatte wird Online-Videos aus dem Spektrum des radikalen Islam zugeschrieben, einen großen Einfluss auf junge Menschen auszuüben. Doch wie nehmen junge Muslim*innen und Nicht-Muslim*innen diese Videos tatsächlich wahr? Wie stark wird ihre Sicht auf die Inhalte von ihrem Religionsverständnis, ihrer sozialen Zugehörigkeit und aktuellen politischen und gesellschaftlichen Debatten in Deutschland beeinflusst? Diese qualitative Studie untersucht die Rezeption ausgewählter radikalislamischer Videos von Marcel Krass, Ahmad Armih (bekannt unter dem Pseudonym »Ahmad Abul Baraa«) sowie von Yasin Bala (»Yasin al-Hanafi«).
POLITICAL SCIENCE / Political Ideologies / General. --- Extremism. --- Fundamentalism. --- Internet. --- Islam. --- Media Reception. --- Political Ideologies. --- Political Science. --- Politics. --- Radicalization. --- Religion. --- Salafism. --- Sharia. --- Social Media. --- Sociology of Media. --- Youtube. --- Radikaler Islam; Salafismus; Scharia; YouTube; Medienrezeption; Religion; Extremismus; Radikalisierung; Politik; Islam; Internet; Politische Ideologien; Fundamentalismus; Social Media; Mediensoziologie; Politikwissenschaft; Radical Islam; Salafism; Sharia; Youtube; Media Reception; Extremism; Radicalization; Politics; Political Ideologies; Fundamentalism; Sociology of Media; Political Science --- YouTube (Electronic resource) --- Religious aspects --- Influence.
Choose an application
Listing 1 - 10 of 27 | << page >> |
Sort by
|