Narrow your search
Listing 1 - 10 of 13 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Graphis advertising Annual 2022
Author:
ISBN: 9781954632028 Year: 2022 Publisher: New York Graphis Inc.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Under his leadership, Graphis organizes highly reputable international juried award competitions spanning the areas of Design, Advertising, Photography, Illustration, and New Talent. These competitions serve to discover, acknowledge and promote exceptional talent globally. Moreover, Mr. Pedersen is renowned for producing some of the highest-quality books in the design industry.His contributions to the field have been recognized extensively with high-profile honors and awards. Among these are numerous commendations from the AIGA, Art Directors Club, and Type Directors Club. He has been conferred the inaugural Herb Lubalin Award for Excellence in Editorial Design by the Society of Publication Designers, the National Magazine Award for the Best Designed Magazine of the Year by Columbia University, and the AIGA Gold Medal for Lifetime Achievement in Design.Furthermore, Mr. Pedersen has had the distinction of being inducted into the Art Directors Club Hall of Fame. He also holds the status of a member in the prestigious Alliance Graphique International (AGI). B. Martin Pedersen's portfolio and work represent a remarkable testament to his profound impact on the design industry.Bron : https://www.amazon.com/Graphis-Advertising-Annual-Martin-Pedersen/dp/1954632029

Keywords

Merk --- Branding --- Vormgeving --- Reclame


Book
Hey Whipple, Squeeze This : The Classic Guide to Creating Great Advertising.
Authors: ---
ISBN: 9781119819691 9781119819738 9781119819745 Year: 2022 Publisher: Newark John Wiley & Sons, Incorporated

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Think Like an Adman : Don't Act Like One
Author:
ISBN: 9789063696375 Year: 2022 Publisher: Amsterdam BIS Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Think Like an Adman, Don?t Act Like One biedt 75 tips om mensen te verleiden tot ander gedrag. Of een andere zienswijze. Of een andere mening. Dit boek is voor iedereen die verhalen wil vertellen, of verdraaien. Wil enthousiasmeren of ontmoedigen. Dingen mooier wil maken, en andere dingen lelijker. Reclame is veel meer dan een tv-filmpje van dertig seconden. Het is alles wat je doet om mensen te verleiden tot ander gedrag, andere perspectieven en ander meningen. Of, in de woorden van David Snellenberg, auteur van Think Like an Adman, Don?t Act Like One: ?De hele dag maak je onbewust reclame. Voor jezelf, je werk of je droom. Je buurt, stad of land. Je bent denkbeelden aan het verdedigen, nieuwe producten of diensten aan het bedenken of anderen aan het overtuigen van je verhaal. Voor al die mensen heb ik dit boekje geschreven. Het leert je een helder standpunt in te nemen, dat vervolgens in een goed verhaal om te zetten waardoor je mensen kunt overtuigen, motiveren en inspireren tot ander gedrag. Reclamemensen doen dit de hele dag. Maar die heb je na dit boek met heldere trucs, inzichten en een enkele persoonlijke opvatting lang niet altijd nodig.? Think Like an Adman, Don?t Act Like One is het zesde deel in de serie Think Like a Pro, Don?t Act Like One die je laat kijken door de ogen van een professional. Van manager tot kunstcriticus. Wereldwijd werden er al 100.000 exemplaren uit deze serie verkocht.Bron: bol.com


Book
Branding
Authors: ---
ISBN: 9789001734459 Year: 2022 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

• Geeft een actueel en helder overzicht van de verschillende stromingen binnen het vakgebied van branding; • biedt met een canvas praktisch houvast voor het analyseren en activeren van merken; • is goed gestructureerd en kan met diverse lees- en studeerroutes op meerdere manieren worden gebruikt. BRANDING geeft een actueel en volledig overzicht van het vakgebied. Vanuit een brede invalshoek geeft dit boek houvast op het gebied van merkmanagement; ‘The Game of the Name’. Onder meer door de introductie van verschillende stromingen binnen branding. Het boek geeft inzage in zowel bekende als minder bekende strategische modellen en biedt praktische instrumenten (o.a. Brand Coding Canvas) waarmee bestaande merken geanalyseerd kunnen worden en nieuwe tot leven gebracht. Het boek behandelt veel verschillende aspecten van branding, van merkoriëntatie, merkstructurering en naamsontwikkeling tot purposeful branding en iconic moves. Het boek is zeer toegankelijk dankzij het heldere taalgebruik en de sterke verbinding tussen theorie en praktijk. Het boek is doorspekt met herkenbare en inspirerende voorbeelden. Door de opzet in delen kan je zelf bepalen hoe diepgaand het vakgebied branding wordt bestudeerd. Na een eerste verkenning is het mogelijk om een passende lees- en studeerroute te kiezen. In de leeswijzer is extra uitleg te vinden over de verschillende mogelijkheden. BRANDING is met uitstek geschikt voor hbo-opleidingen zoals Commerciële Economie, Communicatie, Creative Business en Bedrijfskunde. Het boek kan worden ingezet vanaf studiejaar 2, de hoofdfase van de opleiding.


Book
Google marketing : Google Ads, Google Analytics, Google Business en nog veel meer
Author:
ISBN: 9798201519919 Year: 2022 Publisher: Amsterdam Paul Van Dijk

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

GOOGLE MARKETING: Van Google Analytics tot Google Shopping tot Google Adwords - In deze gids vindt u alles wat u moet weten over Google.Plan, beheer en perfectioneer online marketing in een digitaal platform. Uw eigen zaak runnen is dus nog nooit zo eenvoudig geweest. Bureaus hebben nu eindelijk de mogelijkheid om zowel de marketing als de reclame van hun website in één enkel digitaal platform te gebruiken, in plaats van twee afzonderlijke zoals vroeger het geval was. Google biedt een breed scala aan marketingmogelijkheden, die allemaal in het boek worden behandeld.U leert alles over de volgende onderwerpen, die belangrijk zijn voor u om succesvol te starten met Google:- Google Marketing- Google SEM- Google Analyticsbron: www.barnesandnoble.com


Book
Genoeg van reclame: Over de ondermijnende invloed van marketing en reclame en wat we eraan kunnen doen
Author:
ISBN: 9789461265319 Year: 2022 Publisher: Amsterdam Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

We worden overstelpt met reclame van ondernemingen die niet alleen op ons geld uit zijn, maar ook op onze intiemste voorkeuren. Dat moet stoppen, genoeg is genoeg. Dit boek geeft een confronterend beeld van de invloed van reclame op ons leven. Nog nooit deed een auteur zo'n uitgebreid onderzoek naar alles wat er mis is in de reclamewereld. Lees hoe bedrijven miljarden uitgeven om met behulp van technologische en psychologische trucs alles te weten te komen over onze identiteit, onze verlangens, behoeften en voorkeuren, en hoe ze deze schaamteloos proberen te beïnvloeden. Aan de hand van nuchtere feiten en anekdotes, met humor en gedrevenheid beschrijft Paul ter Heyne waarom het hoog tijd is dat reclame aan banden wordt gelegd. Want marketing en reclame zijn niet alleen irritant en schadelijk voor onze cultuur en gezondheid, ze jagen bovendien onze consumptie op in een tijd waarin we verspilling en klimaatschade moeten beperken. 'Wie dit leest, zal voorgoed met andere ogen naar reclame kijken.' Paul ter Heyne studeerde economische wetenschappen en filosofie en begon zijn carrière in de reclame. Tot hij op een dag besloot dat hij het spel niet meer wilde meespelen. Sindsdien verzet hij zich als publicist tegen de ongebreidelde invloed van reclame op ons leven.Bron: bol.com


Multi
De media-explosie : trends en issues in media en communicatie
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789024443437 Year: 2022 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Zoals de titel al suggereert, blijft een boek over media en communicatie niet erg lang actueel. Dit is de vijfde druk van een studieboek voor studenten in de journalistiek en andere communicatie-opleidingen. Het is breed opgezet. Zowel de (geschiedenis van de) massacommunicatie als de hedendaagse nieuwe media komen uitgebreid aan bod. Het perspectief is dat van de professional die werkzaam is in de bedrijfstak communicatie en media. Diverse communicatietheorieën worden besproken. Het laatste deel tracht zicht te bieden op de toekomst en is gewijd aan trendonderzoek en trendwatching en aan de werking van issues in de mediapubliciteit. Bevat een studiewijzer, vele kaders met actuele illustraties en er is een website met extra materiaal.© NBD Biblionhttp://zoeken.bibliotheek.be/detail/Kees-van-Wijk/De-media-explosie-trends-en-issues-in-media/Boek/?itemid=%7Clibrary%2Fmarc%2Fvlacc%7C10358590


Book
De power van post : hoe printmail hyperrelevant blijft in een digitale wereld
Authors: ---
ISBN: 9789401480550 Year: 2022 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In tijden van steeds toenemende digitalisering lijkt de ouderwetse brievenpost stilaan een anachronisme. Nochtans willen veel merken niets liever dan letterlijk bij mensen binnenkomen. Klassieke folders en leaflets doen precies dat. In dit boek leggen de auteurs uit hoe je paper mail inzet voor maximale impact. In een inspirerend verhaal tonen ze dat in home advertising een volwaardige plaats verdient in de strategie, ook in communicatie gericht op millennials. (flaptekst)


Book
Digital marketing like a pro : Prepare. Run. Optimize.
Author:
ISBN: 9789401490757 Year: 2022 Publisher: Lannoo Campus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

How do you translate your business objectives into a digital marketing strategy? What are today's best practices for content marketing, email marketing, social media and online advertising? What is the practical use for new technologies like Augmented and Virtual Reality, the Internet of Things, Artificial Intelligence and chatbots?Digital Marketing like a PRO is an easy to follow, step-by-step marketing guide that helps you maximize all digital channels. Packed with models, information and examples to help you succeed, it is free of fluff and noise so you can get to work quickly. Whether you're new to marketing or a long-time professional seeking to boost your skills, this digital marketing handbook will help you save time, energy and resources as you learn from tested industry models and best practices.Bron: www.acco.be


Book
Brandr: Kroniek van het ontstaan en de ontwikkeling van merken
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9789076802374 Year: 2022 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

?Everything a brand does, and sometimes what it does not do, sends a message?, schreef Giep Franzen. Met ?Brandr: Kroniek van het ontstaan en de ontwikkeling van merken? staan we stil bij het laatste werk van onze oprichter Giep Franzen. De ontwikkeling van merken heeft Giep tot op de laatste dagen van zijn leven beziggehouden. Zijn laatste teksten zijn door MarketingTribune gepubliceerd in 19 afzonderlijke columns. Het werk van Giep was echter nog niet klaar. SWOCC heeft daarom de teksten gebundeld en aangevuld met de visies van merkprofessionals van nu. In deze publicatie neemt Giep Franzen ons mee op een reis langs merken in de vroege oudheid tot merken tijdens de industriële revolutie. Giep gaat onder andere in op het ontstaan van reclame en reclamebureaus, de introductie van de merkenwet, theorieën van reclamewerking, positionering en het begin van merkmanagement.In Brandr heeft Giep enkele open einden nagelaten waarop een aantal merkprofessionals in deze SWOCC-publicatie voortborduren. Deze merkprofessionals, allen op hun eigen wijze geïnspireerd door Giep, geven hun visie op het merkdenken anno nu. Zo leggen we in deze publicatie de verbinding met het verleden en vandaag.www.swocc.nl

Listing 1 - 10 of 13 << page
of 2
>>
Sort by