Listing 1 - 10 of 194 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Developed in response to student and faculty feedback worldwide, Gray’s Basic Anatomy is a concise, easy-to-read text known for its utility and clarity, relevant and accurate content, strong clinical focus, and interactive online features. Perfect for readers who need an efficient, high-yield anatomy text, the fully updated 3rd Edition covers the key anatomical concepts that students need to know, all superbly illustrated with full-color artwork. Using a progressive and accessible approach, it provides a practical foundation of anatomical knowledge in a time-saving, highly understandable manner.
Choose an application
Choose an application
This book provides a comprehensive overview of oral health. It includes twenty-one chapters that address such topics as dental anatomy and morphology, smile design, oral health, prosthetics and implantology, orthodontics, dental materials, use of artificial intelligence in dentistry, and regenerative medicine.
Choose an application
Anatomy --- Physiology
Choose an application
Comment le cerveau construit-il la mémoire ? Les humains sont-ils tous des moutons ? Comment un enfant voit-il le monde ? Peut-on vivre de pain et d'eau fraîche ? Pourquoi sommes-nous irrationnels ? Quel est le raccourci vers le bonheur ? Illusions d'optique et effet de désinformation, attitudes positives et pensées négatives, anxiété sociale et constructions personnelles : la connaissance de plus en plus fine de l'esprit humain révèle un territoire complexe, mouvant, mais véritablement fascinant à explorer. Alors comment s'y retrouver, comprendre et relier les notions ? Avec des cartes bien sûr ! Ce livre aborde 8 thématiques en lien avec la psychologie et pour chacune, propose une carte mentale permettant de se familiariser avec les concepts, suivie d'une série de questions réponses, avec des illustrations, pour approfondir !
Choose an application
Les auteurs proposent un ouvrage d'anatomie hybride : entre fiches de révisions et atlas d'anatomie. Il traitre du membre spérieur et les illustrations sont en grand format pour pouvoir offrir des schémas riches et détaillés. Une attention particulière apportée au design qui favorise la mémorisation mais aussi la consultation sur le long terme. L'ouvrage se présente en double-page image/texte pour faciliter les révisions. Il s'adresse particulièrement aux étudiants en médecine et aux paramédicaux.
Choose an application
Choose an application
This comprehensive, highly didactic book on ultrasound-guided regional anesthesia (peripheral, neuraxial and perineuraxial nerve blocks) presents meticulously labelled images, diagrams and picture-in-picture samples and includes high-quality, vignetted illustrations that are consistent in style. The ultrasound images are outstanding and carefully selected to demonstrate the most clinically relevant situations. Importantly, they have a real-world appearance, including actual needle paths and desired disposition of injectate during nerve block procedures; most are from the original database of Dr. Eisenberg. All the supplementary material is authoritative and presented as an artful balance of years of clinical experience and a summary of the peer reviewed literature. Ultrasound in Peripheral, Neuraxial and Perineuraxial Regional Anaesthesia, accompanied by richly illustrated material and videos of state-of-the-art techniques, is of interest to anyone interested in learning, furthering their existing knowledge of, or teaching ultrasound-guided regional anesthesia. .
Anesthesiology. --- Anatomy. --- Animal anatomy --- Animals --- Biology --- Physiology --- Anaesthesiology --- Surgery --- Anatomy
Choose an application
anatomy --- Anatomy --- Human anatomy --- Anatomy, Surgical and topographical --- Anatomy. --- Anatomie humaine --- Anatomie topographique --- Anatomie. --- anatomy. --- Anatomy, Surgical and topographical. --- Human anatomy. --- Scientific atlases.
Choose an application
Ce livre est l'ouvrage compagnon de l'Atlas Netter d'anatomie humaine.L'Atlas étant complètement dédié aux illustrations anatomiques le Compagnon apporte toutes les notions clés en lien avec ce dernier. Le Compagnon est découpé en 7 grands chapitres selon une approche par région à l'identique du déroulé de l'Atlas et propose des guides d'étude de : Tête et cou, Dos et moelle spinale, Thorax, Abdomen, Pelvis et périnée, Membre supérieur, Membre inférieur. Cet ouvrage est indispensable pour parfaire son apprentissage de l'anatomie. Il propose pour chaque chapitre : les objectifs de l'étude les notions importantes des encadrés et tableaux des points de corrélationscliniques et des aide-mémoire s'appuyant sur des moyens mnémotechniques (adaptés en français).
Anatomy. --- Anatomie humaine. --- Atlas.
Listing 1 - 10 of 194 | << page >> |
Sort by
|