TY - BOOK ID - 12454499 TI - Reclame : dood of levend : strategische antwoorden voor marketeers en managers PY - 2013 SN - 9789401408141 PB - Leuven LannooCampus DB - UniCat KW - Reclame KW - Marketing KW - Management KW - Merken KW - Reclame-effectiviteit KW - toekomst KW - #SBIB:309H2800 KW - 369.4 KW - reclame KW - strategisch management KW - marketing KW - 659.1 KW - 658.81.5 KW - Management strategie success marketing KW - Reclame: algemene werken KW - Publiciteit, reclame, adverteren KW - Publicity. Advertising KW - Reclame. Advertising. Merchandising KW - 659.1 Publicity. Advertising KW - toekomst. KW - Toekomst. KW - Applied marketing KW - reclamepsychologie KW - Advertising. Public relations KW - consumentenmarketing KW - merkimago KW - Advertising KW - Buzz marketing (Internet) KW - Cyber-marketing KW - Cybermarketing KW - E-marketing KW - Internet [Marketing sur ] KW - Internet marketing KW - Marketing en ligne KW - Marketing sur Internet KW - Marketing électronique KW - Planification stratégique KW - Publicité KW - Strategic planning KW - Strategische planning KW - Webmarketing KW - Merk KW - Financiewezen KW - 360 KW - pers en communicatie KW - presse et communication KW - Graphics industry KW - Distribution strategy KW - Mass communications UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:12454499 AB - Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld ?Vandaag staan merken, marketing en reclame steeds meer onder druk binnen ondernemingen. Periodes van economische recessie vergroten die druk nog. De opkomst van nieuwe technologieen verandert bovendien de levensstijl van consumenten. De nood om de meerwaarde van reclame te bewijzen is groter dan ooit. Het boek geeft antwoord op vragen zoals: Hoe nieuwe en klassieke reclame integreren ? Waarom houden consumenten wel van reclame ? En vooral: wat brengt reclame op voor de onderneming ?Bron : http://www.boekenbank.be ER -