TY - BOOK ID - 14619617 TI - De marketingorganisatie van de toekomst PY - 2016 SN - 9789089653468 9089653465 PB - Culemborg Van Duuren Management DB - UniCat KW - marketingorganisatie KW - marketing KW - Marketing KW - Klantgericht ondernemen KW - Marktgericht ondernemen KW - Toekomstbeeldvorming KW - Organisatieontwikkeling KW - Trendwatching KW - Toekomstvisie KW - Financiewezen UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:14619617 AB - De ontwikkelingen in het marketingvak lijken sneller te gaan dan het licht. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar hun eigen organisatie. Dat roept allerlei vragen op. Welke competenties moeten we in huis halen om relevant te zijn en blijven, om de klant optimaal te bedienen en betrekken, via al die kanalen en netwerken ? Welke nieuwe rollen brengt dat met zich mee ? En hoe organiseren we dat nou optimaal met de mensen en middelen die we hebben, zodat de organisatie als geheel markt- en klantgericht presteert ?Er bestaan enorm veel marketingboeken met mooie theorieën en modellen, met nieuwe invalshoeken over hoe je merken en klantrelaties kunt managen. Maar er zijn vrijwel geen boeken over hoe je marketing binnen de organisatie integraal organiseert. Daarom is dit boek een must voor wie wil scoren met de marketingorganisatie van morgen!Bron : http://www.bol.om ER -