TY - BOOK ID - 14654867 TI - Werken aan merken : waarom iedereen wil werken voor Google, Tesla, Facebook en de Europese Commissie PY - 2017 SN - 9789401440950 PB - Leuven LannooCampus DB - UniCat KW - Bedrijfsimago KW - Arbeids- en organisatiepsychologie KW - Solliciteren KW - Merken KW - PXL-Business 2017 KW - organisatiekunde KW - organisatiestructuur KW - marketingstrategie KW - arbeidsmarkt KW - personeelsmanagement KW - Employer branding KW - Werving KW - Profiel en imago KW - Arbeidsmarkt KW - Arbeidsmarktcommunicatie KW - Personeelsbeleid KW - Medewerkerstevredenheid KW - Interne marketing KW - management KW - marketing KW - 098Â Bedrijfskunde KW - Merk KW - Profiel KW - Imago UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:14654867 AB - Wat is employer branding ? En waarom speelt een sterk werkgeversmerk een steeds belangrijkere rol ?Waarom is employer branding een hot topic in bestuurskamers ?Zijn de meest aantrekkelijke werkgevers ook de beste ? Of ligt het imago van werkgevers ver van hun ware identiteit ?Werken aan merken biedt de meest volledige gids in de manier waarop bedrijven met hun identiteit en hun imago kunnen omgaan. Jan Denys baseert zich op zestien jaar onderzoek en leert je onder meer waar kandidaten op letten als ze voor een werkgever solliciteren, welke bedrijven scoren op de arbeidsmarkt en of mannen voor andere bedrijven kiezen dan vrouwen.Dit boek bevat heldere analyses en tips, en sloopt waar nodig de heilige huisjes. Een praktische handleiding en cruciale inzichten geven aan hoe je zelf een sterk werkgeversmerk uitbouwt en behoudt, los van de waan van de dag. Zo vormt Werken aan merken het eerste standaardwerk over employer branding in ons taalgebied.Bron : http://www.lannoocampus.be ER -