TY - BOOK ID - 14683633 TI - Dienstbaar zijn is het nieuwe goud : 8 stappen om uw klant te verdienen PY - 2013 SN - 9789490085377 PB - Z.p. Het Boekenschap DB - UniCat KW - Dienstverlening KW - Klantgericht ondernemen KW - Klantenbinding KW - Detailhandel KW - Marketing van diensten KW - Management KW - Klantvriendelijkheid UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:14683633 AB - Dienstbaar zijn is het nieuwe klantgericht zijn. Veel bedrijven kiezen klantgerichtheid als nieuwe strategie, maar hebben geen idee hoe ze dit in de praktijk invullen. Door in dienstbaarheid te denken kunnen bedrijven echt meters maken. Consumenten en klanten verlangen immers optimale dienstverlening. Met minder nemen ze niet langer genoegen. Excelleren in dienstbaar zijn is wat er echt moet gebeuren.Paul Moers neemt de lezer mee in heel concrete stappen hoe dienstbaar zijn vanuit de onderneming kan worden gestimuleerd. Het is een oud instrument op een nieuwe effectieve manier ingezet om de klant vol overtuiging echt voor jou te laten kiezen.Bron : http://www.managementboek.nl ER -