TY - BOOK ID - 147366 TI - Hoe geletterd/gecijferd is Vlaanderen? Functionele taal- en rekenvaardigheden van Vlamingen in internationaal perspectief. AU - Van Damme, Dirk. AU - Van de Poele, Luc AU - Verhasselt, Els. PY - 1997 SN - 9053506713 PB - Leuven Garant DB - UniCat KW - geletterdheid KW - volwasseneneducatie KW - alfabetisering KW - Sociology of education KW - Adult education. Lifelong learning KW - Flanders KW - Flandre KW - Maatschappij KW - Sociologie KW - Société KW - Vlaanderen KW - #A9712A KW - #KVHB:Taalvaardigheid KW - #KVHB:Rekenen KW - #KVHB:Alfabetisering; Vlaanderen KW - Onderwijs 37 KW - 450.6 KW - Onderwijs: Vlaanderen KW - Taal KW - Taalverwerving KW - Rekenproblemen KW - Wiskunde KW - Analfabetisme KW - Functional literacy KW - Numeracy KW - Lerarenopleiding KW - Pedagogiek en onderwijskunde KW - Vergelijkende pedagogiek KW - algemeen KW - onderwijsbeleid KW - monografieën KW - algemeen. KW - onderwijsbeleid. KW - monografieën. KW - 371 KW - onderwijs - school KW - Algemeen. KW - Onderwijsbeleid. KW - Monografieën. KW - Adult literacy KW - Functional illiteracy KW - Life skills KW - Literacy KW - Mathematical ability KW - Mathematics KW - Statistics UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:147366 AB - ER -