TY - BOOK ID - 15403000 TI - Marketing toegepast : klant- en marktgericht ondernemen AU - Vanhaverbeke, Johan AU - Janssens, Madeleine AU - Steenhaut, Sarah PY - 2017 VL - *27 SN - 9789400008175 PB - Mortsel Intersentia DB - UniCat KW - Marketing. KW - Marketing KW - marketing KW - Klantgerichtheid KW - 658.8 KW - Klantgericht ondernemen KW - Marktgericht ondernemen KW - Marketingstrategieën KW - Marketingstrategie KW - Financiewezen UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:15403000 AB - Het handboek Marketing toegepast – Klant- en Marktgericht Ondernemen is ontstaan door het samenbrengen en confronteren van vele jaren marketing- en verkoopmanagementervaring met de marketingtheorie en recente inzichten in marketing, communicatie en verkoop. Het handboek benadert het marketingvak vanuit een holistische visie: de marketing ten dienste van de onderneming. Er wordt een werkbaar stappenplan aangereikt, dat toelaat op een beproefde praktijkgerichte manier het inzicht in ‘marketing denken én doen’ meteen toe te passen. Op die manier kan iedere verantwoordelijke medewerker bijdragen aan een betere marktprestatie van de organisatie. Dit handboek is bestemd voor studenten in bacheloropleidingen en voor niet-bedrijfseconomen die een grondig inzicht in marketing willen. Ook de ondernemer en alle bedrijfsmedewerkers niet-marketeers kunnen met dit handboek meteen aan de slag. (flaptekst) ER -