TY - BOOK ID - 18952353 TI - Zakelijk twitteren voor beginners PY - 2010 SN - 9789077881750 PB - Zaltbommel Haystack DB - UniCat KW - Sociale netwerken KW - Twitter. KW - Internet. KW - Twitteren KW - Sociale communicatie KW - Internet KW - Communicatiemiddelen KW - Communicatieve vaardigheden KW - Réseaux Netwerken KW - Communication Communicatie KW - Communicatiemiddel UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:18952353 AB - Wil jij ook zakelijk profiteren van de mogelijkheden van Twitter? In dit boek lees je hoe je met consumenten en zakenrelaties communiceert, hoe je je netwerk snel en makkelijk uitbreidt en hoe je een unieke online identiteit ontwikkelt. Leg contact met andere Twitteraars en hou elkaar op de hoogte van nieuwtjes, meningen en initiatieven. Ga ook Twitteren en genereer extra bezoekers voor je website en aandacht voor je producten en diensten. Een onmisbaar handboek voor iedereen die de mogelijkheden van onze netwerkeconomie wil benutten. Twitteren, het via internet versturen van korte berichtjes van maximaal 140 karakters, geniet grote populariteit en wordt steeds vaker gebruikt als bron voor het laatste nieuws. Deze pocket kijkt naar de zakelijke mogelijkheden van Twitter: hoe kun je als bedrijf of werknemer jezelf via Twitter positief naar buiten brengen en (potentiële) klanten informeren. De auteur is communicatieadviseur en geeft ook zakelijke trainingen over dit onderwerp. Als eerste wordt uitgelegd wat Twitter inhoudt en waarom het voor een bedrijf van belang kan zijn om zich via deze weg te profileren. Daarna volgen praktische gebruiksinstructies, van de eerste stappen tot het opbouwen van een eigen bedrijfsimago. Ook is er aandacht voor de ongeschreven etiquetteregels, met voorbeelden van de mogelijke gevolgen van het overtreden hiervan. Een prettig leesbare introductie voor iedereen die zich een beeld wil vormen van de zakelijke mogelijkheden van dit nieuwe communicatiekanaal. ER -