TY - BOOK ID - 3034271 TI - Naar een nieuwe reken/wiskundedidactiek voor de basisschool en de basiseducatie. 2 : Het fundament van gecijferdheid gelegd. AU - Verschaffel, Lieven. AU - De Corte, Erik. PY - 1995 SN - 9033434334 PB - Leuven Acco DB - UniCat KW - Academic collection KW - wiskunde KW - didactiek KW - basisonderwijs KW - rekenonderwijs KW - basiseducatie KW - wiskundeonderwijs KW - gecijferdheid KW - 456.3 KW - 493.2 KW - 475.4 KW - Basisschool KW - Rekenproblemen(Kinderen met rekenproblemen, Dyscalculie) KW - Wiskunde KW - Basiseducatie KW - Basisonderwijs KW - Cijferrekenen KW - Gecijferdheid KW - Hoofdrekenen KW - Rekenen-didactiek b.o. KW - Rekenen-optellen/aftrekken KW - Rekenen-vermenigvuldigen/delen KW - Rekenproblemen KW - Wiskunde-didactiek b.o. KW - 475.4 ) * WISKUNDE - O.N. KW - cijferrekenen KW - getallenkennis KW - hoofdrekenen KW - rekenproblemen KW - tellen KW - wiskunde : didactiek (ler) KW - Rekenen ; basisonderwijs KW - Wiskunde ; basisonderwijs KW - Cijferen ; basisonderwijs KW - Wiskunde ; basisonderwijs ; rekenen KW - wiskunde ; getallen KW - Wiskunde : didactiek KW - wiskunde: didactiek lagere school KW - didactiek algemeen - wiskunde, informatiekunde, technologische opvoeding KW - basiseducatie, alfabetiseringswerk, analfabetisme, vormingsinitiatieven KW - 475.4 ) * WISKUNDE - O.N UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:3034271 AB - ER -