TY - BOOK ID - 346703 TI - Handboek klanten wegjagen AU - Thys, Guido AU - Van Hest, Harry AU - Mathlener, Erik PY - 2012 SN - 9077513035 9789077513033 PB - EPM DB - UniCat KW - Klantgericht ondernemen KW - Klantenbinding KW - Klantentevredenheid KW - Marketing KW - Bedrijfsstrategieën KW - Bedrijfsstrategie KW - Financiewezen KW - arbeids- en organisatiepsychologie KW - klantenbinding UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:346703 AB - Wordt u ook af en toe gestoord van het gedoe van uw klanten, net zoals het overgrote deel van de werkende bevolking van Nederland en België ? Zou u ook veel liever meer tijd hebben voor uw échte werk ?Dit handboek biedt u de uitkomst: honderden tips en technieken om uw klanten de deur uit te jagen, zodat u weer plezier in uw werk krijgt.Frustreer klantverwachtingen door minderwaardige producten en diensten, met ondermaatse service en een arrogante houding !Bron : http://www.bol.com ER -