TY - BOOK ID - 65502095 TI - The offer you can't refuse : wat als klanten meer willen dan een uitstekende service? PY - 2020 SN - 9789492873057 PB - Leuven LannooCampus DB - UniCat KW - Klantgericht ondernemen KW - Digitalisering KW - Trends KW - Dienstverlening KW - Consumentengedrag KW - Klantenservice KW - Klantenbinding KW - Marketing KW - marketing KW - consumenten KW - adviseren, beleid, big data, change, cultuur, customer experience, gedrag, innovatie, strategie, succes, verandering, transforming KW - klantenbinding KW - klantenservice KW - klantentevredenheid KW - Trend UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:65502095 AB - Wat als klanten meer verwachten dan alleen een goed product, uitstekende service en perfect werkende digitale interfaces? En wat als nieuwe technologieën zoals 5G, artificiële intelligentie, quantum computing en robotica mogelijkheden bieden die verder gaan dan alleen gebruiksgemak creëren?Digitaal gebruiksgemak is het nieuwe minimum. Het is een commodity. De klant vindt het ondertussen de meest normale zaak van de wereld om met één druk op de knop toegang te hebben tot een reeks diensten en producten. De komende jaren zullen bedrijven een actieve rol moeten spelen in de 'life journey' van klanten: dromen mee helpen uitkomen en problemen in het dagelijks leven wegnemen. Daarnaast kijken klanten meer naar bedrijven dan naar overheden om maatschappelijke problemen zoals klimaat, gezondheidszorg en mobiliteit aan te pakken.Als je bedrijf erin slaagt een goed werkende digitale dienstverlening aan te bieden, een levenspartner van klanten te worden en mee een oplossing te zijn voor maatschappelijke uitdagingen, dan bouw je 'an offer you can't refuse'.Bron : http://www.standaardboekhandel.be ER -