TY - BOOK ID - 1544562 TI - Market'eum 05 : verslagboek PY - 2005 SN - 9077464042 PB - Berchem Culturele Biografie Vlaanderen DB - UniCat KW - museummarketing KW - Applied marketing KW - cultuurconsumptie KW - marketing KW - musea KW - publieksonderzoek KW - Museology KW - 78.16 Brugge KW - Marketing KW - Cultuur KW - Public relations KW - Marketingstrategieën KW - Musea KW - 613 Musea KW - #FARO gidsen_publiekswerking KW - Marketingstrategie KW - Museum KW - Toerisme KW - Financiewezen KW - museummarketing. UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:1544562 AB - Voorwoord CultuurNet Vlaanderen vzw Anne De smet (ed.) Whats in a name? Over de begrippen die ons allen om de oren vliegen... Culurele Biografie Vlaanderen vzw Hildegarde Van genechten en Tine Verhaert Marketing in musea in Vlaanderen en Brussel doorgelicht François Colbert The Cultural Consumer Jean-Michel Tobelem Faut-il avoir du marketing muséal? Gerri Morris Never mind the Width, feel the Quality: From Market Research to Visitor Insight Heather Maitland Turning Interest into Action: Reaching the Potential Visitor Annex: Objects or Inspiration: Should Museums focus on Marketing the Collection or the Experience? Fiona McLean A Museum Focused Approach to Marketing Dirk Noordman Publieksonderzoek voor het stadsbestuur Walter Rycquart Publieksonderzoek bij de Musea Brugge Roberta Doyle Marketing the Marketing Paal Mork Controlling the Museums Brand Mike Spearman Marketing Museums in a Digital world: The Emerging Role of 3D Technologies ER -